Yllätinpä esimiehen sitten jauhamasta paskaa työkaverin kans .. musta :(
Huhheijaa aloitin viikko sitten uudessa työssä, oon nauttinu iha älytön työstä, mun unelmaduuni, ajatellu että onpas hyvä henki täällä .. no niinpä niin .. yllätin tänään esimiehen jauhamasta työkaverin kans sontaa minusta.. sermin takana puhuivat. Satuin tulemaan siihe taakse ja siel jauhoivat ja hetken päästä tulivat pois, näkivät minut ja en tiedä tajusivatko (?) että minä kuulin kaikki :( Oli kyllä niin paska fiilis ja on edelleen :( Nämä 50+ naisia ja minä 30+. Eipä tälle pahalle ololle ole mitää järkeä, itkettää ja harmittaa, enkä voi uskoa että tuommostako se sitten tulee olemaan.. eikä voi kenelläkää oikein puhuakkaa ku nämä kaks on näköjää kimpassa jossai liitossa :( Onpa vaan paha olla :(
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 20:49"]
Pää pystyyn ja hymy huulille, kostat näille p:n jauhajille, kun koeaika on ohi.
[/quote]
Mä korvaisin tästä ohjeesta kostamisen sillä, että etsi uusi työpaikka.
En usko, että lemppaa mua. On vaan niin munaton johtaja että menee tän toisen ämmän jauhannan mukaan. Tippu senki esimiehen arvostus tuon keskustelun jälkee, en arvosta sitä enää vitunkaa vertaa.
AP
Häntä pystyyn. Uskon että näillä 50 + naisilla on kateutta sinua kohtaan. Ei viikon työssäolemisella pysty vielä arvioimaan työpanostasi taikka osaamistasi.
Olet heidän yläpuolellaan.
Esimiehen ei pitäisi koskaan osallistua tuollaiseen, vaan päinvastoin kannustaa pois nurkan takana supattelusta. No respect.
Parasta olla kuin et olisi kuullutkaan, jos esimiehesi puhuu jo nyt paskaa sinusta, voi olla että suunnittelee lemppaamistasi, olet varmaankin koeajalla.
Pää pystyyn ja hymy huulille, kostat näille p:n jauhajille, kun koeaika on ohi.