tarkoittaako vilkas sikiö vilkasta lasta?
:) tai rauhallinen sikiö rauhallista lasta.
Itsellä masussa nyt 31 viikkoinen sikiö joka "innostuu" kovin tutun kappaleen kuullessaan (riehuu vielä musiikin loputtua jonkun aikaa) ja alkaa "riehua" aina, kun saa hikan (ollut vasta n.5 kertaa) on muutenki tosi vilkas. :D Mites muilla?
Kommentit (11)
Meidän ipana aiheutti mahassa ollessaan lääkäreille päänvaivaa, eivät meinanneet saada virtauksia ultrassa mitattua, jaksoi pitkänkin aikaa riehua. Nyt "ihmisten ilmoilla" (reilu 2 v) hyvinkin rauhallinen ja harkitseva tapaus, kaikki pitää pohtia tarkkaan, ennen kuin toimii.
Kyllä mulla ainakin tarkoitti.
Olen kolmen äiti ja kaksi lapsista oli todella kovia potkimaan ja liikkumaan raskausaikana, yksi rauhallinen ja nämä luonteenpiirteet olleet ominaisia koko elämänsä ajan.
Ei meillä ainakaan, pikemminkin oli päinvastoin.
Minulla vilkas on edelleen 5-vuotiaana vilkas ja rauhallinen on koko tähänastisen kolmevuotisen elämänsä ollut rauhallinen.
Ainakin on erittäin liikunnallinen meidän poika, joka myllersi vatsassa kovasti. Motorisesti taitava, vahva, notkea urheilijapoika. :)
Minulla vilkas on nykyään (7v tyttö) hyvinkin rauhallinen ja harkitseva, mutta rakastaa kyllä juoksemista. Tytöllä on myös aina ollut todella hyvä keskittymiskyky. Rauhallisemmasta (nyt 5v poika) on tullut muuten kohtuu rauhallinen, mutta todella vähäuninen lapsi. Keskittymiskyky on todella paljon huonompi kuin esikoisella, mutta ihan normaali sekin kuitenkin on.
Meillä on nyt todella vilkas ja liikunnallinen lapsi, joka vatsassa oli niin rauhallinen liikkeissään, että välillä olin jopa huolissani.
Molemmat lapset varsin rauhallisia kohdussa, eivät ihan kauheasti siellä myllertäneet (tosin silloin kun päättivät liikkua niin kyllä tuntuikin, ehkäpä heillä siellä oli hieman ahtaat oltavat? ;)). Synnyttyään... Noh, rauhallisia eivät todellakaan, mutta oloonsa varsin tyytyväisiä pikkuriehujia molemmista tuli!
:D kiitos vastauksista! Eipä siis taida voida varmuudellä tästä päätellä mitään.
Sekä rauhallinen, että villi ois kiva. Rauhallisen kanssa vois tehdä kaikkea, kun malttais kuunnella ohjeita ja pystyis keskittymään eikä telois itteensä ja villin kanssa olis hauska riehua ja seikkailla<3<3 Helpoin itse lapselle ois varmaankin se, ettei edustaisi kumpaakaan ääripäätä..
ap
Oon kolmannen kanssa raskaana ja tämä on tähän astisista vilkkain kohdussa, saa nähdä millanen sitten muuten. Esikoinen ilmoitteli itsestään vaan kerran päivässä parilla potkulla raskausaikana, mutta nyt energiaa riittää vaikka muille jakaa! Tämän hetkinen kuopus oli selkeästi vilkkaampi raskausaikana, mutta toistaiseksi tuntuu rauhallisemmalta (2v. vielä aika paha sanoa..) isoveljeensä verrattuna. Tämä kolmas veti eilen illalla kunnon turbobileet juuri kun olin menossa nukkumaan, ei hetkeen tullut nukkumisesta mitään..!
Oma sikiöni oli vilkas ja nyt on erittäin vilkas puolivuotias. Taistellaan nukkumisten kanssa...