Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö isille antaa vapautus armeijasta?

Vierailija
15.09.2020 |

Armeijan koko tasa-arvosta voi olla montaa mieltä mutta lähinnä ajattelin isiä tässä. Olen 20V ja mulla on pikkulapsi kotona äitinsä kaa. Vähän ärsyttää ku pitää olla täällä vuoden ja vois antaa mielestäni vapautuksen isille. Mitä mieltä olette?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isis on käyty, niin turha enää mennä suomen armeijaan.

Vierailija
82/85 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se poraaminen saatanan vässykkä paska! Siellä on monikin isä ollut inisemättä, toisin kuin sinä heikko vetelys.

Sanoo nainen jota ei velvollisuudet koske, kaikki kannetaan tarjottimella eteen. Naisille myös intti pakolliseksi tai sitten miehille vapaaehtoiseksi. Tasa-arvo ei ole mielipidekysymys!

Minä olen kylläkin mies jolla oli pieni lapsi kun menin inttiin. Lopeta se ininä saatanan vetelä luopio!

Niin varmaan joo. Todellisuudessa menit hullujenhuoneelle harhojesi kanssa.

Itke itsesi uneen itkupilli. Minä kävin intin 02/06 erässä Upinniemessä ja kotona oli kaksivuotias pieni lapsi joka ikävöi isää ja toki minä häntä, mutta silti en kokenut mitään tarvetta ulista siitä nettipalstoilla kuten sinä.

Vain kommunistit ja sosialistit kannattavat asevelvollisuutta koska se on kommunistien keksintö. Vapaasa markkinataloudessa luotetaan Natoon ja ammattiarmeijaan. Että siinä sulle tietoa punikki.

Ikävä kyllä emme elä vapaassa markkinataloudessa. Meillä oli 1990-luvulla tilaisuus tulla sellaiseksi, mutta sattui yksi Halonen presidentiksi ja Lipponen pääministeriksi ja ei saatu modernisoitua yhteiskunnan rakenteita saati liityttyä NATOon. Vittusaatana!!

Tämä! Olisimme tarvinneet oman Thatcherin silloin. Ehkä jos Ahon ja Viiinasen hallitus olisi jatkanut niin nämä uudistukset olisivat voineet mennä läpi mutta Lipponen ja Halonen tuhosivat kaiken.

Näino. V i t t u kun olisi ollut Sale ja Sipilä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu kysymys.

Entä, jos tulisi sota. Eikö pitäisi osallistua, jos on lapsia?

Sanooko Nato mitään? Ainiin mutta meillä vasurit, kepu ja muut venäjänkätyrit vastustavat sitä. Ainoastaan kokoomus, liberaalit ja osa persuista kannattaa Natoa.

Luuletko että nato on joku ostettava sotilaspalvelu? Jos liitymme natoon on meillä oltava edelleen toimiva armeija ja meidän väkiluvullamme se toimii vain asevelvollisuuden kautta. Ei ne mitään vapaamatkustajia sinne ota kuten sinä vatipää tunnut kuvittelevan.

Da pjotr! Montako ruplaa olet tänään saanut tilillesi?

Jonne ei keksinyt enää muuta kun tajusi typeryytensä.

Vierailija
84/85 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu kysymys.

Entä, jos tulisi sota. Eikö pitäisi osallistua, jos on lapsia?

Sanooko Nato mitään? Ainiin mutta meillä vasurit, kepu ja muut venäjänkätyrit vastustavat sitä. Ainoastaan kokoomus, liberaalit ja osa persuista kannattaa Natoa.

Luuletko että nato on joku ostettava sotilaspalvelu? Jos liitymme natoon on meillä oltava edelleen toimiva armeija ja meidän väkiluvullamme se toimii vain asevelvollisuuden kautta. Ei ne mitään vapaamatkustajia sinne ota kuten sinä vatipää tunnut kuvittelevan.

Da pjotr! Montako ruplaa olet tänään saanut tilillesi?

Jonne ei keksinyt enää muuta kun tajusi typeryytensä.

Ok Igor :D

Vierailija
85/85 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi