Rahkan kanssa - mitä??
Rakastan rahkaa, mutta nyt on alkanut noi samat lisukkeet sen kanssa tökkimään. Eli mehukeitot ja marjat.. ananaksesta en tykkää. Mitä muuta voisi laittaa? hjälp!
Kommentit (15)
Mähän laitoin että olen kyllästynyt siihen himputin mehukeittoon!!
ap
ap
ap
ap
Pilko omena pieniksi paloiksi ja sekaan, nam! Vaatii kyllä vähän mehukeittoa mukaan jos ei ole kovin löysää rahkaa.
Mandariinikin on ihan hyvää rahkassa.
Omenasose (ei sokeria, tai sitten stevialla makeutettu). Piltit sanottiinkin jo.
Erilaiset siemenet ja pähkinät.
Oletko tehnyt rahkasta smoothieta? Sinnehän voi lykätä rahkan sekaan melkein mitä vain; marjoja, hedelmiä, siemeniä, vissyä, maitoa, mehukeittoa...mun suosikki on banaania, omenaa, vissyä ja kookoshiutaleita. Nam!
Lakritsijauhetta ja vähän maitoa notkistamaan. Lakritsijauhetta löytyy leipomishyllystä, noin 1tl on sopiva annos rahkapurkilliseen.
Kuivatut luumut pieniksi pilkottuna ja kaneli toimii jos sellainen jouluinen makumaailma nappaa. Banaani on myös hyvä ja pähkinärouhe.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 09:15"]
Rakastan rahkaa, mutta nyt on alkanut noi samat lisukkeet sen kanssa tökkimään. Eli mehukeitot ja marjat.. ananaksesta en tykkää. Mitä muuta voisi laittaa? hjälp!
[/quote]
Rahkasta voi tehdä myös leipää. Teen näitä joka viikko, tykkään tosi tosi paljon:
http://www.valio.fi/reseptit/rahkaleipaset/
Banaani, säilykepersikoita, pilttejä,