Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lääkärin ok sanoa tulevaan lääkitykseen viitaten "vastaavan kuurin syöneenä voin sanoa että se sitten kusettaa pirusti"

Vierailija
15.09.2020 |

Mielestäni tuo oli vähän outoa. Eikö kuitenkin potilaalle kuuluisi sanoa esim. "Lääkitys lisää virtsan eritystä runsaasti"

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin odotushuoneessa kun gynegoloki tuli huoneestaan ja totes vastaanotto virkailijalle että "siinä oli päivän viiminen v*ttu"😃 Tohtori meni kyllä tosi noloksi ja pyysi anteeksi kun huomasi minut mutta minua nauratti.

Vierailija
22/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla korrekti. Valita lääkäriliittoon ja vielä kennelliittoon. Ei haukku haavaa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa siellä kirjoitti:

Pitäisi olla korrekti. Valita lääkäriliittoon ja vielä kennelliittoon. Ei haukku haavaa tee.

Joo, ja saa itse marisijan, kantelupukin ja juudaksen maineen. Ei ainakaan samalle lääkärille ja asemalle ole sitten asiaa. Ja voi maine kantaa kauemmaksikin. Ei kiitos.

Vierailija
24/26 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa hienohelma jos tuosta otit itseesi.

Vierailija
25/26 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä wannabe-versio Hyacinth Bucketista taisi vetää herneet nenuliin. Kyynel. Lääkäri varmaan ajatteli ulkoisen olemuksesi perusteella, että olet rento tyyppi. Väärässä taisi olla.

Vierailija
26/26 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan tästä päiväsi kohokohdasta rustata valitus jonnekin valviraan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi