Toisesta naisesta seksiseuraa, mistä?
Mistä kannattaisi hakea seksiseuraa nykyään? Tinderistä en kovasti innostu. Ennen iskuri oli hyvä, nyt ihan kuraa. Olisko muita ehdotuksia?
Ihan baaristakin on tietysti välillä löytynyt, mutta esim. viime kerralla en nähnyt oikein ketään naista, joka kiinnostaisi sekä näyttäisi minusta kiinnostuneelta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kaikuuko täällä?
Ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikuuko täällä?
Ei?
Taitaa kaikua koska samat kysymykset kiertää ympyrää.
Kaivapa muutama sivu taaksepäin niin huomaat että tähänkin on yritetty saada monta kertaa vastausta.
Huomaat myös että juuri kukaan ei kommentoi aihetta ja minä ehdotan kysyjille Wildclubia; josta kysyjät ovatkin olleet tietämättömiä ja ovat kovin innostuneina menemään bileisiin.
Hämmästyttävää että sama kaava toistuu niin muuntumattomana.
M48
Niin kai sitten. Itse en ole kiinnostunut bileistä tai pareista, vaan kahdenkeskisestä tutustumisesta.
Kai se se tinder nykyään on, huokaus. Siellä on minusta vähän epäselvää, etsiikö nainen kaveria vai muuta, joten seulontaan menee hieman aikaa. Ap
Tämä on kyllä ihan hirvee ensimmäisen maailman ongelma! Voimaa tulevaan!
-> Sulje nyt internet ja mene ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikuuko täällä?
Ei?
Kaivapa muutama sivu taaksepäin niin huomaat että tähänkin on yritetty saada monta kertaa vastausta.
Huomaat myös että juuri kukaan ei kommentoi aihetta ja minä ehdotan kysyjille Wildclubia; josta kysyjät ovatkin olleet tietämättömiä ja ovat kovin innostuneina menemään bileisiin.
M48
Niin kai sitten. Itse en ole kiinnostunut bileistä tai pareista, vaan kahdenkeskisestä tutustumisesta.
Kai se se tinder nykyään on, huokaus. Siellä on minusta vähän epäselvää, etsiikö nainen kaveria vai muuta, joten seulontaan menee hieman aikaa. Ap
Seta, Lepakkolaakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikuuko täällä?
Ei?
M48
Iso peukku sinulle, että erotat nuo asiat toisistaan. (kaveri/seksiseura)
Kaikuuko täällä?