Kertokaa kokemuksia ns. ihoa nuorentavista laitehoidoista. Ihan hirveä yhtäkkinen kasvojen veltostuminen
Älkää pliis tulko nyt saarnaamaan mistään itsensä hyväksymisestä tms
Mulla on ollut ihan hirveän rankkaa aikaa elämässä pari viime vuotta ja se näkyy. Leuan alla on roikkuvaa ihoa laihtumisesta, silmien ympärillä ryppyjä, yleensä ottaen iho on eloton ja jotenkin huonon värinen, läiskikäs ja veltto (punaisia läiskiä). Näytän paljon todellista ikääni vanhemmalta, olen 42 vuotias. Yritän parantaa syömistapojani ja liikkua enemmän. En polta tai ryyppää. Olen myös hankkinut ja käyttänyt (toivonmukaan) laadukkaita ihonhoitotuotteita mutta ei ne tässä tilanteessa enää auta, ihon veltostumiseen siis.
En kuvittele että saan takaisin teini-iän kiinteän ihon, mutta edes jotain apua että peiliin katsominen ei masentaisi niin pahasti kuin nyt. Kertokaa kiltit jos teillä on kokemuksia joistain tuollaisista hoidoista, joko kosmetologin tekemistä tai näistä kauneusklinikoiden tarjoamista jotka käsittääkseni ovat tehokkaampia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muu auta kun mennä plastiikkakirurgin vastaanotolle, ja varata aika kasvojen kohotukseen. Minä olen paljon sinua vanhempi, ja vähän on alkanut iho leuan alta veltostua ja väsynyt kun on, niin näkee, että silmäluomet roikkuu.
En halua tehdä mitään turhia lääketieteellisiä toimenpiteitä. Pistoksissa menee raja, nekin vähän epäilyttävät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muu auta kun mennä plastiikkakirurgin vastaanotolle, ja varata aika kasvojen kohotukseen. Minä olen paljon sinua vanhempi, ja vähän on alkanut iho leuan alta veltostua ja väsynyt kun on, niin näkee, että silmäluomet roikkuu.
En halua tehdä mitään turhia lääketieteellisiä toimenpiteitä. Pistoksissa menee raja, nekin vähän epäilyttävät. Ap
Paras ja turvallisin toimenpide on kirurginen kasvojenkohotus. Ei ole muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluimmin joitakin huuhaahoitoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mieluimmin joitakin huuhaahoitoja?
No jos niitä haluat sellaisiksi kutsua, niin joo. Toistan, en halua mitään ylimääräisiä ja turhia kirurgisia toimenpiteitä itselleni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ja turvallisin toimenpide on kirurginen kasvojenkohotus. Ei ole muita vaihtoehtoja.
Tämä. Mikään voide tai kosmetologin tekemä hoito EI vie löystynyttä/roikkuvaa ihoa pois. Täyteaineet näkyvät ja ovat luonnottoman näköisiä.
Ainoa aito keino on kirurgin veitsi. Eikä mennä puoskarille, vaan tehdä kasvojen kohotus kirurgilla joka osaa asiansa, ja ymmärtää luonnollisen lopputuloksen. Ei jokeri-hymyä, vinoja silmiä, kun ihoa on kiristetty liikaa, ymmärtämättä asiakkaan omaa yksilöllistä anatomiaa kasvoissa.
Osalle julkkiksista on tehty hienostuneesti kasvojen kohotus. Näyttävät vain freesiltä ei friikeiltä.
Kirurgin tehtävä on kertoa realiteetit, kukaan ei voi nuortua kaksikymppiseksi viisikymppisenä, mutta 10-15 v voi näyttää nuoremmalta omaa ikää, kun tekee osaavalla kirurgilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mikään voide tai kosmetologin tekemä hoito EI vie löystynyttä/roikkuvaa ihoa pois. Täyteaineet näkyvät ja ovat luonnottoman näköisiä.
Ainoa aito keino on kirurgin veitsi. Eikä mennä puoskarille, vaan tehdä kasvojen kohotus kirurgilla joka osaa asiansa, ja ymmärtää luonnollisen lopputuloksen. Ei jokeri-hymyä, vinoja silmiä, kun ihoa on kiristetty liikaa, ymmärtämättä asiakkaan omaa yksilöllistä anatomiaa kasvoissa.
Osalle julkkiksista on tehty hienostuneesti kasvojen kohotus. Näyttävät vain freesiltä ei friikeiltä.
Kirurgin tehtävä on kertoa realiteetit, kukaan ei voi nuortua kaksikymppiseksi viisikymppisenä, mutta 10-15 v voi näyttää nuoremmalta omaa ikää, kun tekee osaavalla kirurgilla.
Näin se on! Mikään muu ei auta, ei voiteet, ei hoidot, ja turvotusaineet tekevät pahaa jälkeä kasvoissa.
Oon 48 v. ja ottanut sarjan tota RF kasvohoitoa ja voin suositella. Napakoittaa selkeästi ihoa, vaikkakin ensimmäiset tulokset tulevat näkyviin vasta parin kuukauden päästä.
Ei todellakaan kannata lähteä heti mihinkää täyteainehoitoihin ainakaan, ne rulevat todella kalliiksi, sekä tekevät kasvot luonnottoman näköisiksi.
Säännöllinen kasvohoito, laadukkailla tuotteilla joita löytyy myös edullisesti marketista. Samoin kasvojooga jumppaa kasvojen alueen lihaksia kiinteyttäen niitä.
Tämän ikäisillä ihmiskllä ei ole enää omaa kollageenintuotantoa joten kannattaa nauttia sisäisesti jotain valmistetta.
Jos paikkakunnallasion kosmetologikoulu niin vataa hoitoja sieltä, opiskelijat tekevät niitä edullisemmin. Täällä mm. tota RF hoitoa saa kosmaripuolen opiskelijoiden tekemänä edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Radiofregvenssi, hifu ja mikroneulaus ovat minun aseeni vanhenemista vastaan. Kaikki toimii hyvin, eli olen saanut rahoilleni vastinetta ( rahaa kyllä palaa noihin hoitoihin, myönnän). En tajua, miksi joku yrittää väittää, että näistä kyseisistä hoidoista tulisi jotain haittaa. Olen 100 varma, etteivät he ole itse edes kokeilleet mitään noista.
Se riippuu ihosta. Kaikille ei käy sama kuin sinulle. Minulla on niin ohut ja herkkä iho että kosmetologi ei missään tapuksessa suositellut esim. kemiallista kuorintaa, vaikka sellaisen olisin halunnut. Kiitollinen olen että ei alkanut rahanhimoissaan sitä tekemään. Hän onkin vähän vanhempi ja kokeneempi kosmetologi.