Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia ns. ihoa nuorentavista laitehoidoista. Ihan hirveä yhtäkkinen kasvojen veltostuminen

Vierailija
15.09.2020 |

Älkää pliis tulko nyt saarnaamaan mistään itsensä hyväksymisestä tms

Mulla on ollut ihan hirveän rankkaa aikaa elämässä pari viime vuotta ja se näkyy. Leuan alla on roikkuvaa ihoa laihtumisesta, silmien ympärillä ryppyjä, yleensä ottaen iho on eloton ja jotenkin huonon värinen, läiskikäs ja veltto (punaisia läiskiä). Näytän paljon todellista ikääni vanhemmalta, olen 42 vuotias. Yritän parantaa syömistapojani ja liikkua enemmän. En polta tai ryyppää. Olen myös hankkinut ja käyttänyt (toivonmukaan) laadukkaita ihonhoitotuotteita mutta ei ne tässä tilanteessa enää auta, ihon veltostumiseen siis.

En kuvittele että saan takaisin teini-iän kiinteän ihon, mutta edes jotain apua että peiliin katsominen ei masentaisi niin pahasti kuin nyt. Kertokaa kiltit jos teillä on kokemuksia joistain tuollaisista hoidoista, joko kosmetologin tekemistä tai näistä kauneusklinikoiden tarjoamista jotka käsittääkseni ovat tehokkaampia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiofrekvenssihoitoa voisit kokeilla sarjoina, ja jos iho on ohentunut niin mikroneulaussarjan ja nämä ovat kosmetologin hoitoja. Kokeile myös muutaman kuukauden ajan kasvojumppaa väh. 2 x viikko (mm. kirjastosta löytyy opuksia), joka kiinteyttää ja rentouttaa ensin lihaksia mutta myöhemmin näkyy ihossakin. Jos sitten vielä roikkuu niin ala ottamaan selvää järeämmistä hoidoista joita klinikat tarjoavat. Näistä jälkimmäisistä ei minulla ole kokemusta.

Jotain ihoon vaikuttavia suun kautta otettavia puristeita voi myös kokeilla. Muista kunnon unet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen kuorinta kirkastaa ihon. Täyteaineilla tai thred liftillä saa kohotettua väsähtäneitä poskia.

Vierailija
4/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen kuorinta tasoittaa vähän väriä. Mekaaniset konstit ei tepsi.

Jos ihon kunto on heikentynyt stressin takia, kannattaa lukea lääketieteellisiä tutkimuksia kortisolin ja insuliinin ikävistä vaikutuksista. Yleensä suositellaan pätkäpaastoa korjaamaan vaikutuksia.

Itselläni on omakohtaisia kokemuksia, eli iho kirkastui ja kiinteytyi parissa kuukaudessa, kun vähensin hiilihydraatteja ja pätkäpaastoilin.

Vierailija
5/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiofrekvenssihoitoa voisit kokeilla sarjoina, ja jos iho on ohentunut niin mikroneulaussarjan ja nämä ovat kosmetologin hoitoja. Kokeile myös muutaman kuukauden ajan kasvojumppaa väh. 2 x viikko (mm. kirjastosta löytyy opuksia), joka kiinteyttää ja rentouttaa ensin lihaksia mutta myöhemmin näkyy ihossakin. Jos sitten vielä roikkuu niin ala ottamaan selvää järeämmistä hoidoista joita klinikat tarjoavat. Näistä jälkimmäisistä ei minulla ole kokemusta.

Jotain ihoon vaikuttavia suun kautta otettavia puristeita voi myös kokeilla. Muista kunnon unet.

Just noi kaksi vaarallisinta hoitoa. Rf llä saadan helposti tosi pahaa jälkeä, varsinkin jos on joku kosmetologi tunari kyseessä. Mikroneulauksesta voi saada elinikäiset arvet.

Kasvojumppa on vähän niin ja näin. Jotkut asiantuntijat sanoo että auttaa, toiset että pahentaa ryppyjä. Yhtäkään hyvää ennen jälkeen kuvaa en ole nähnyt kasvojumpasta.

Vierailija
6/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noi kaksi vaarallisinta hoitoa. Rf llä saadan helposti tosi pahaa jälkeä, varsinkin jos on joku kosmetologi tunari kyseessä. Mikroneulauksesta voi saada elinikäiset arvet.

Kasvojumppa on vähän niin ja näin. Jotkut asiantuntijat sanoo että auttaa, toiset että pahentaa ryppyjä. Yhtäkään hyvää ennen jälkeen kuvaa en ole nähnyt kasvojumpasta.

Tai, ehkä mesolangat ovat noitakin vaarallisempi.

Vierailija
7/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googla aina hakua xxxx ruined my face ennenkun kokeilet. Ja se xxxx on se mitä täällä suositellaan.

Vierailija
8/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiofregvenssi, hifu ja mikroneulaus ovat minun aseeni vanhenemista vastaan. Kaikki toimii hyvin, eli olen saanut rahoilleni vastinetta ( rahaa kyllä palaa noihin hoitoihin, myönnän). En tajua, miksi joku yrittää väittää, että näistä kyseisistä hoidoista tulisi jotain haittaa. Olen 100 varma, etteivät he ole itse edes kokeilleet mitään noista.

Vierailija
9/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiofregvenssi, hifu ja mikroneulaus ovat minun aseeni vanhenemista vastaan. Kaikki toimii hyvin, eli olen saanut rahoilleni vastinetta ( rahaa kyllä palaa noihin hoitoihin, myönnän). En tajua, miksi joku yrittää väittää, että näistä kyseisistä hoidoista tulisi jotain haittaa. Olen 100 varma, etteivät he ole itse edes kokeilleet mitään noista.

Just. Noh, kokeile sitten googlata rf ruined my face, hifu ruined my face ja microneedling ruined my face.

Missäs muuten oot käynyt noita hoitoja ottamassa?

Vierailija
10/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Noh, kokeile sitten googlata rf ruined my face, hifu ruined my face ja microneedling ruined my face.

Missäs muuten oot käynyt noita hoitoja ottamassa?

Kyllähän netistä löytyy vaikka että water ruined my face jos sellaista haluaa etsiä.

Vierailija
11/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät tomaattisoseesta, niin kokeilepa syödä noita tuotteita: esim valmis tomaattisoppa pussissa ja vuohejuustoa päälle, oliiviöljyä.

Vaikka kuukauden verran. Ihon väriä saattaa parantaa. Myös bataatti ja tyrni hyviä.

(parsakaali myös superhyvä)

Vierailija
12/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eila Hellgrenin hoitola ja siellä Kristiina. Et taatusti tule katumaan, vaikka kallista onkin.

Vierailija
13/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45 v ja mulle tuli vasikoista kryptosporidioosi (ihan hirveä ripuli-oksennustauti) vuosi sitten. Tämä ei siis ole mikään vitsi. Olin 2 viikkoa tipassa enkä voinut syödä mitään. Ihoni kirkastui ja kiinteytyi sinä aikana ihan tajuttomasti, vaikken epäterveellisesti muutoinkaan syö. Toki laihduinkin, mutta yleisesti ottaen silloin vasta minulle valkeni, mikä vaikutus paastoamisilla onkaan. Näin vanhaksi piti elää. 

En tietenkään suosittele alkueläimen aiheuttamaa vakavaa ripulitautia kenellekään, vaan kantsii oikeesti kokeilla paastoja. 

Vierailija
14/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto on kyllä hyvä.

Ja jos ei auta, niin viimeistään krematoriossa huolet ja rypyt kaikkoavat. 😁

Vierailija
15/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä paastosta sitten alkaisi, on ainakin halpa😅 Vinkkejä, hyviä nettisivuja vaikka missä voi asiaan perehtyä? Vuosi sitten kyllä stressin takia hävisi ruokahalu, elin suunnilleen vissyvedellä ja vitamiinitableteilla, muutaman haarukallisen närkin ruokaa päivässä. Paino putosi vajaassa parissa kuukaudessa 64kg:sta 58 kiloon. Silloin paheni tää leuanalusen kalkkunaheltta joka on nykyään suorastaan oksettavan näköinen, vihaan sitä kaikista eniten ulkonäössäni :/ Mutta joo, se ei varmaan ollut kaikista terveellisin tapa noudattaa paastoa se. Ap

Vierailija
16/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tiivistettynä mistä on kysymys.

Vierailija
17/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
18/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
19/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi puhua soopaa, taas näitä urbaanilegendoja. Vaikka katua ylittämällä voi jäädä auton alle mutta ei se tarkoita että kävely on vaarallista. Samoin leikkauksissa voi tulla komplikaatioita.

Luuletko että tulen tänne suosittelemaan noita hoitoja ja kasvojumppaa jos minulla ei ole niistä omakohtaista kokemusta? Mene asiansa osaavalle kosmetologille äläkä rullaule itse tai mene tol lolle joka pitää rf-laitetta samassa kohdassa tunnin.

Kasvojumppakin menee taatusti pieleen jos esim. venytät vain ihoa etkä kireää lihasta esim. Method Putkiston liikkeissä. Muuta vaaraa ei ole. Joskus lihas vetreytyy ensin eikä vaikutus näy heti ihossa, mutta pian näkyy. Miksi kasvolihaksissa ei toimisi sama periaate kuin muuallakin kehossa? Treenataanhan allejakin jos niitä halutaan kiinteyttää eikä sivellä niille voidetta.

Taidat olla niitä jotka mielellään referoivat jostain lukemaansa ilman kunnon perusteita (esim. vertailuaineisto) ja tulee sitten pätemään ilman omakohtaista kokemusta?

Vierailija
20/29 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googla aina hakua xxxx ruined my face ennenkun kokeilet. Ja se xxxx on se mitä täällä suositellaan.

No jos jollakulla on mennyt pieleen osaamattomissa käsissä niin miksi 99 % muista menisi?

Itse ottanut kaksi sarjaa neulauksia ja kolmas menossa. Lisäksi kokemusta rf+uä+neulaton mesoterapia-sarjasta. Iho viiskymppisen hyvinhoidettu mutta ohut ja punoittava ja tulokset kyllä loistavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän