Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkit viiksi/leukakarvojen poistoon vahalla?

Vierailija
15.09.2020 |

Ostin sellaisen Veetin vahapakkauksen mutta jotenkin hirvittää🥶 Voiko kuoriutua esim nahka siitä ylähuulesta tai jotain?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se.

Vierailija
2/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se.

Iik. Voiko sitä jotenkin estää? Joku tekniikkakysymys tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissa on ihan hyvät ohjeet. Tärkeää on venyttää ihoa niin tiukalle kun saat. Ei repeä nahka.

Vierailija
4/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se.

RIippuu vahasta. Jotkut vahat eivät ole kuorineet ihoa koskaan, jotkut ovat tehneet sen. Voi kuoria vain pienestä kohdasta tai sitten isommasta.

Vierailija
5/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei iho kestä noita vahoja yhtään, mutta mullla onkin atooppinen, herkkä iho. Onneksi kestää ihan partahöylällä naamakarvojen poiston joka kolmas päivä. 

Vierailija
6/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se.

RIippuu vahasta. Jotkut vahat eivät ole kuorineet ihoa koskaan, jotkut ovat tehneet sen. Voi kuoria vain pienestä kohdasta tai sitten isommasta.

Näitä ostin. Kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
7/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se.

Näitä ostin. Kokemuksia kenelläkään?

Ja linkki https://www.veet.fi/tuotteet/kasvotuotteet/face-precision-wax-care/

Vierailija
8/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ainakaan ne kasvoille tarkoitetut vahaliuskat ole kovin vahvoja. Kokeile ensin pienelle alueelle, niin tiedät.

Vierailija
9/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tätä olen välillä harrastanut juuri noilla Veeteillä. Alussa tein niin, että otin aika pienestä kohtaa ja vain toiselta puolelta. Sillä ajatuksella, että jos jää jokin jälki, niin ei olisi niin selkästi koko viiksialue. :D Mutta ei niistä koskaan ole tullut mitään muuta kuin pientä punoitusta. Tee illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla on ihan normaali iho.

Toki joillakin voi olla herkkä iho, niin ehkä se ensimmäinen kerta kannattaisi tehdä noin niinkuin kerroin. Sittenhän sen tietää. Ja ihon kiristäminen tosiaan tärkeää!

Vierailija
10/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tätä olen välillä harrastanut juuri noilla Veeteillä. Alussa tein niin, että otin aika pienestä kohtaa ja vain toiselta puolelta. Sillä ajatuksella, että jos jää jokin jälki, niin ei olisi niin selkästi koko viiksialue. :D Mutta ei niistä koskaan ole tullut mitään muuta kuin pientä punoitusta. Tee illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla on ihan normaali iho.

Toki joillakin voi olla herkkä iho, niin ehkä se ensimmäinen kerta kannattaisi tehdä noin niinkuin kerroin. Sittenhän sen tietää. Ja ihon kiristäminen tosiaan tärkeää!

Tässä sama kirjoittaja vielä: olihan AP:llä siis niitä kasvoille tarkoitettuja kylmävahaliuskoja? Niistä siis itse kirjoitin tuossa yllä ja oletin, että samoista kyse.

Vierailija
11/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo tuolla lailla pieni alue kerrallaan ajattelin minäkin ainakin nyt ekan kerran. Kiva jos on koko ylähuuli ruvella😂

Vierailija
12/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ylähuulen noilla veetin vahaliuskoilla mutta leukaan en ole onnistunut löytämään toimivaa tekniikkaa, joten ne karvat rapsuttelen pois sellaisella pienellä kulmakarvaveitsellä pari kertaa kuussa..

Vierailija
13/13 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkit viiksi/leukakarvojen poistoon vahalla?

Tuota vartenhan on joko sähköllä tai manuaalisesti toimivat vehkeet, jotka hoitavat asian ongelmitta.