Onko näkijää paikalla?
Olen niin epävarma tämänhetkisestä tilanteestani, joten käytän kaikki kortit. Eipä tämä ota jos ei annakaan, eli kysymykseni kuuluu:
Olenko vainoharhainen, vai onko muutto uuteen asuntoon perusteltua pohtimani asian tiimoilta?
Kommentit (6)
No joo. Olisi kai tämä pitänyt arvata, että ei tähän yliluonnollisilla keinoilla saa selvyyttä.
Tiedoksi "näkijälle", että yksikään arvauksistasi ei osunut oikeaan. Ei minulla ole lapsia, eikä epävarmaa suhdetta.
Kiitos kuitenkin yrittämisestä.
ap.
kyllä mä vaan samat asiat sulle näen: asunto on jotenkin "laidalla", niinkuin se olisi vinossa. häiritseekö sinua asunnon kunto tai syrjäisyys tai seutu, jolla asunyo on?
Mä en oo näkijä mutta veikkaan että sun asunnossa tapahtuu jotain kummia asioita joiden todenperäsyydestä et ole varma.
Muutto on perusteltua kun uusi asunto, ympäristö ja ilmapiiri ovat parempia kuin lähdettävässä asunnossa. Toinen vaihtoehto on selvittää ongelmat jotka herättävät ajatuksen muuttoon. Käsittele asiat (tarvittaessa pyydä osava apua) ja ala muuttamaan niitä ongelmia hitaasti. Näin saat nykyisenkin jutun toimimaan. Asioiden kohtaaminen on se juttu...ei karkaaminen. Vanha kansa sanoo että eestään löytää minkä taakseen jättää. Mieti asioita itse. Kukaan ulkopuolinen ei voi sinua tässä neuvoa. Kuuntele itseäsi. Kyllä kroppasi sen tietää.
Kropan oireita voi olla esim. erilaiset pitkittyneet tulehdustilat tai jännitykset. Pitkä-aikaiset jännitykset taas alkavat kiristämään sitten mieltäkin.
Omaa sydäntään kannattaa kuunnella aina. Mieti sen avulla.
Halaus!
onko kyse epävarmuudesta suhteessa? ensin tuli mieleeni rahojen riittäminen ja sen taustalle näin miehen. oletko siis epävarma suhteen tulevaisuudesra ja pelkäät, että jäät yksin taloudellisen vastuun kanssa? lapsiakin tilanteeseen kuuluu.