Hauskat kotivideot by Roni Back hurjat 277 000 katsojaa.
Sampo keräsi n. 100 000 katsojaa. Ohjelma uusiutui hienosti ja sai lisää katsojia. Hienoa Roni!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni on just oikea tähän ohjelmaan. Komea, supliikki ja hauska. Turhaan mölisette. Lapsen kanssa ollaan katsottu joka viikko.
Lastenohjelmahan se nykyään onkin.
Juontaja tekee omaa typerää showtaan, rajoittuisi vain kommentoimaan.
Ronin juttuja jaksaa onneksi kuunnella. Loistava showmies.
Heippa Roni. Onko ihan vähän noloa kehua itseään av-palstalla?
Tämä on mielestäni todella sairasta, että kevyin perustein viha asennoidutaan. Mitä pahaa Roni on tehnyt, että ansaitsee kaiken tämän paskan?
Katsokaa peiliin ja miettikää onko oikeasti teillä varaa arvostella muita. Miettikää samaa omalle kohdalle, kuin mitä puhutte Ronista. Tuntuuko se teistä kivalta? Epäilen ja vahvasti.
Sama koskee muitakin julkkuja, joista puhutaan pahaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielestäni todella sairasta, että kevyin perustein viha asennoidutaan. Mitä pahaa Roni on tehnyt, että ansaitsee kaiken tämän paskan?
Katsokaa peiliin ja miettikää onko oikeasti teillä varaa arvostella muita. Miettikää samaa omalle kohdalle, kuin mitä puhutte Ronista. Tuntuuko se teistä kivalta? Epäilen ja vahvasti.
Sama koskee muitakin julkkuja, joista puhutaan pahaa selän takana.
No asiassa on se ero, että itsehän se on tuonne tunkenut. Samoin kuin muut julkut kuka mihinkin. Silloin pitää vaan kestää kriittistäkin arviointia. Roni voi puolestani jatkaa tubettamista lapsille, mutta hauskojen kotivideoiden juontajaksi hän ei sovellu.
Sivusilmällä tuota olen välillä katsonut. Jostain syystä ohjelma-aikaa menee kotivideoiden sijaan siihen kun roni tunkee suuhunsa esim. kilon karkkeja, juo 10 litraa limua tai koittaa itse temppuilla milloin minkäkin vekottimen kanssa silleen hassusti.
En tiedä mille katsojaryhmälle tuokin on tuotettu mutta näin keski-ikäisenä vähän ihmettelen tuon ohjelman ideaa ja miksi se vanha piti muuttaa. Se edellinen toimi yksinkertaisuudessaan ja joku youtubesta kopsattu speksi ei toimi telkkarissa samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sampo on älykäs, se kuului hölmöistäkin spiikeistä.
Uudesta juontajasta sain tarpeekseni jo ennakkomainoksissa (yök), en katso enää.
Nimenomaan! Sampo on älykäs ja sen vuoksi kuivakan hauska. Mukava tyyppikin vielä, olen joskus tavannut. Sampossa on karismaa.
Olen sitä mieltä, että nämä Youtube-tähdet ei vaan toimi tv:ssä. Tv on vaativa media ja ohjaajat, tuottajat ja casting osaa etsiä ne tyypit, joiden karisma ja persoona toimii ruudussa. Youtube on erilainen media ja siellä toimii eri jutut.
Ei tarvitse katsoa enää. Ohjelmassa keskitytään enemmän juontajaan kuin kotivideoihin. Lärvi näkyvissä koko ajan ja ne haasteet voi jättää youtubeen
Vierailija kirjoitti:
En voi kuin ihmetellä miten alas ihmiset ja nykynuoret ovat vajonneet ja degeneroituneet. Ei pitäisi olla mahdollista, että noin sieluton, hajuton, mauton, tylsä ja mitään sanomaton olmi, voi olla yhtään kenenkään mielestä hauska tai sellainen ketä jaksaa paria minuuttia enempää katsella/kuunnella.
Lasten ja nuorten sielunmaisema on ontto, tyhjä ja kaikessa aivottomuudessaan huolestuttavan pelottava.
En yhtään ihmettele miksi näitä nuorison raakoja ja järkyttäviä väkivaltaisuuksia saa joka päivä lukea lehdestä. Heillä ei kestä pää tuollaista tylsyyttä ja skeidaa. Ei ihme jos tekee mieli mennä murhaamaan ikätoverinsa, kun on niin paha olla tuollaisessa sisällöttömässä somesössönsössö nykymaailmassa.
Tosi hyvin sanottu. Kun ite olin nuori niin fanitettiin komeita julkkiksia.
Osaa se.