Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset avaavat sälekaihtimet kaupungissa?

Vierailija
14.09.2020 |

En avaa itse muuten kuin sillon kun kurkkaan takapihalle. Saako ihmiset jotain kiksejä siitä kun toiset näkevät sisälle vai mitä tolla haetaan? Valothan on varmasti jokaisessa asunnossa ja itellä ne säätyy värilämpötilaltaan kellon mukaan ja syttyvät liikkeestä kesät sekä talvet samalla tavalla joten sisällä on aina samanlaista ja luonnonvalo pilaisi sen. Muutenkin luonnon valonmäärä kun vaihtelee ja on harvoin optimi kun ei voi säätää niin sekään ei selitä niiden availua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun asuntoon ei näe sisälle.

Vierailija
2/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat nähdä ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku olisi mieluummin sähkövalossa kuin luonnonvalossa? Ei kaupungissakasn useimpiin asuntoihin näe suoraan sisälle.

Vierailija
4/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Elämästä vieraantunut ihminen. Että luonnon valo pilaa...

Vierailija
5/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta sun sähkölamppujesi värilämpötilat ym. insinöörihömppä, jonka joku on saanut sinulle myytyä epäilemättä ylihintaan. Minä kiskon kaihtimet narusta ylhäälle, jotta kasvit saavat ikkunalaudalla mahdollisimman paljon auringonvaloa.

Vierailija
6/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa jos joku näkee meille sisälle normaalioloissa. Eri asia jos on illalla vähäpukeisena tms. silloin on verhot kiinni.

Jos joku haluaa tiirailla kun kävelen tai laitan ruokaa tai istun ruokapöydässä niin kertoo enemmän siitä henkilöstä kuin minusta. Toki jos tuijottaa ja kyttää se tuntuisi vastenmielisesltä, mutta jos vaan vilkaisee ikäänkuin tahtomattaankin niin mitä sitten. Normaalia elämää.

Vierailija
7/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakaan en voi avata päivisin.

Olen sairaseläkkeellä ja ainoa televisopaikka asunnossani on ikkunaa vastapäätä.

Telkusta ei näe mitään kun valo ja aurinko heijastuu siihen koko ajan.

Pakko pitää sälekaihdin kiinni, että pystyy tv:tä katsomaan ja kun on jatkuvasti kotona, mitäpä sitä muutakaan tekisi, kuin seuraisia erilaisia tv-ohjelmia monilta eri kanavilta.

Jokaisella on omat syynsä pitää sälekaihtimet joko avoinna tai kiinni.

Vierailija
8/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon kiinnosta sun sähkölamppujesi värilämpötilat ym. insinöörihömppä, jonka joku on saanut sinulle myytyä epäilemättä ylihintaan. Minä kiskon kaihtimet narusta ylhäälle, jotta kasvit saavat ikkunalaudalla mahdollisimman paljon auringonvaloa.

Eipä noi montaa euroa maksanut ja valotehoa huomattavasti enemmän kuin normaaleissa. Suomessa vissiin valitetaan ihan turhasta kun aurinko paistaa vuodenympäri joka päivä. Eikö teitä häiritse se ruman keltainen auringon valo verrattuna puhtaan valkoiseen keinotekoiseen?

Vierailija
9/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Elämästä vieraantunut ihminen. Että luonnon valo pilaa...

Keinotekoinen on puhtaanvalkoista eikä lämmitä toisinkuin kellertävä ja lämmittävä auringonvalo

Vierailija
10/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa jos joku näkee meille sisälle normaalioloissa. Eri asia jos on illalla vähäpukeisena tms. silloin on verhot kiinni.

Jos joku haluaa tiirailla kun kävelen tai laitan ruokaa tai istun ruokapöydässä niin kertoo enemmän siitä henkilöstä kuin minusta. Toki jos tuijottaa ja kyttää se tuntuisi vastenmielisesltä, mutta jos vaan vilkaisee ikäänkuin tahtomattaankin niin mitä sitten. Normaalia elämää.

Riippuu siitä missä asut, missä asuntosi sijaitsee ja mikä kerros.

Kyllä niitä erilaisia kulkijoita ja tiirailijoita riittää lähes joka paikkaan.

Nähtävästi olet aina saanut elää erittäin suojattua elämää, etkä tiedä mistään mitään.

Jo ulkomaisia rikollisia kiertelee runsaasti lähes joka alueella ja he kyllä seurailevat tarkkaan talojen ikkunat ja ovet ja sen miten paljon porukkaa tietyissä asunnoissa asuu.

Vierailija
11/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆 Meillä ei edes ole sälekaihtimia.

Vierailija
12/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkasvit tarvitsee luonnonvaloa, lähinnä siksi.

Vierailija
13/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä missä asut, missä asuntosi sijaitsee ja mikä kerros.

Kyllä niitä erilaisia kulkijoita ja tiirailijoita riittää lähes joka paikkaan.

Nähtävästi olet aina saanut elää erittäin suojattua elämää, etkä tiedä mistään mitään.

Jo ulkomaisia rikollisia kiertelee runsaasti lähes joka alueella ja he kyllä seurailevat tarkkaan talojen ikkunat ja ovet ja sen miten paljon porukkaa tietyissä asunnoissa asuu.

Siinäpä tiirailevat. Voi tulla yllätyksenä pari kaapin kokoista nuorta miestä, jotka eivät todella istuksi olohuoneessa, johon kadulta näkee.

Pidän mielelläni ”suojatun” elämäni ja verhot auki.

Vierailija
14/14 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseen ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan