Unohdin tyhjentää kuukupin?!
Tai siis oikeasti en ole ollenkaan varma, että tyhjensinkö sen aamulla vai en. Eli jos en ole tyhjentäny niin se oli tyhjentämättä 23tuntia.
Kommentit (11)
No ei varsinaisesti... tai jos arvata pitäis sen perusteella niin olen tyhjentänyt aamulla sen... kaiketi.
No tyhjennä se nyt, ei siinä sen kunnempaa. Vai mikä oli pointtisi?
No otin sen pois... aattelin mennä siteellä nyt, jos se sattukin oleen siä. Ja kai ne jo huomenna loppuukin olettaisin. Ja pointti oli siis että tuleeko nyt joku karmee tulehdus? Ja huomaanko jos tulee?
Epätodennäköistä että tosta tulisi mitään haittaa. Ohjeissa on mun mielestä vähän turhaa hysteriaa 12 h tyhjennysvälin suhteen. Englanniksi googlaamalla löytää keskusteluja, joiden mukaan porukka saattaa alku- ja loppupäivinä pitää kuppia jopa monta päivää pitkeen ilman mitään ongelmaa. Itse pidän menkkojen loppuvaihepäivinä 24 h, ei ongelmia eikä ala haista.
Ei sulle mitään tule. Hysterisointia.
On kai toi useampi päivä putkeen kuitenkin aika turhanpäiväistä riskeeraamista. Veri on erinomainen elatusalusta kaikenlaiselle flooralle ja faunalle, vielä lämpimässä rauhassa hautumassa... Kun ei sitä verta normaalistikaan emättimessä säilötä päiväkausia, niin miksi sitä kuppia täytyy tyhjentämättä kyydissä makuuttaa...
No ei vuorokausi paha ole, etenkään satunnaisesti. Eiköhän sen huomaa, jos tulee lääkitystä vaativa tulehdus. Mulle ei ole ikinä tullut, eikä hiivaa tms muutenkaan. Vaikka unohtelen minäkin. Siitä se niin hyvä suoja onkin, et oikein pitää MUISTAA tyhjentää :)
Ja siitä eri asia kuin esim tamponi, kun se veri on tosiaan siellä kupissa, eikä haudo limakalvoja suorassa kosketuksessa. ja se kumikin on vanupuikkoa steriilimpi.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 23:22"]
Ja siitä eri asia kuin esim tamponi, kun se veri on tosiaan siellä kupissa, eikä haudo limakalvoja suorassa kosketuksessa. ja se kumikin on vanupuikkoa steriilimpi.
[/quote]
Suurin osa kupeista on kylläkin silikonia, jolla ei bakteerit kasva.
Voi mahoton paikka!! Minä oon ollu kupittelematta jo monta kuuta ja olo on mitä mainioin...
Eikö mitään osviittaa saa siitä miltä sisältö näytti tai paljonko sitä oli?