Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KÄÄK, paino tänään 82,2kg!

Vierailija
05.11.2013 |

Vielä vajaa vuosi sitten melkein kymmenen kiloa vähemmän... Nyt täytyy tehdä jotain, mutta mitä?! Ruoka maittaisi vain jatkuvasti. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+10 kg vuodessa on aika kunnioitettava saavutus. On meinaan uponnut jo muutama eurokin tohon...

Vierailija
2/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syö syö, mutta kevyemmin sitten. (Ja kyllähän se ruokahalu ajan kanssa pienenee jos on liian isoihin annoksiin tottunut´ja pikkunälkä häviää kun kiinnittää ruuan laatuun huomiota)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 20:55"]

+10 kg vuodessa on aika kunnioitettava saavutus. On meinaan uponnut jo muutama eurokin tohon...

[/quote]

Eipä tarvi kun alle 200kcal ylimääräistä per päivä.. Alle 27kg paahtoleipää esim, about karvan yli 100€ ?

Onhan se muutama euro, mutta keskittyisin enemmän terveyspuoleen.

Miksi paino on noussut, mitä se aiheuttaa nyt, mitä se aiheuttaa jatkossa jos meno jatkuu yms.

Vierailija
4/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Mulla sama juttu. MItä keksitään? Hirveä olo.

Vierailija
5/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 20:55"]

[/quote]

Hiilaripitonen ja roskaruoka on halpaa.

Vierailija
6/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoksasin saman elokuussa (80kg), Aloin kirjata syömiseni  kiloklubiin ja nyt 10 kiloa vähemmän.

Vierailija
7/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paino mutta olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen.

Vierailija
8/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hyvin lähellä normaalipainoa, mutta en ole ollenkaan tyytyväinen kroppaani. Reilu kymmenen kiloa kun saisi taas pois, niin olisin tyytyväinen. Sinä, jolla sama juttu; tehtäiskö tästä meidän ketju? Kirjataan tähän syömiset ja liikkumiset sekä paino sitä mukaa, kun/jos se laskee. Jos lähdetään vaikka sillä linjalla liikkelle, ettei aleta ensisijaisesti laihduttaa, mutta kirjataan rehellisesti ylös tähän, mitä syödään ja paljonko, jos sillä tavalla vaikka saisi itsensä jotenkin heräämään? Musta ainakin tuntuu, etten edes syö erityisen paljoa, kokoajan on muka nälkä, mutta silti selvästi jatkuva turvonnut olo ja paino nousee nousemistaan. :(

Ap

Vierailija
9/10 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubi on hyvä, siellä on paljon samassa tilanteessa olevia. Hyvät keskustelut, ohjeet ja artikkelit. Ei kannata tänne perustaa ketjua, kun on sivusto, joka on olemassa juuri laihduttamista varten :)

Vierailija
10/10 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuvuodesta sama. Liki 20 kiloa kertynyt kolmen vuoden mittaan mukamas salakavalasti. Kun vaaka näytti viime loppiaisena päälle 80 kiloa ja koon 42 housujen vyötärö puristi niin päätin, että nyt loppui - jos en laihtuisi, niin ainakin lihomiselle olisi saatava stoppi. 

Jätin leivät, pastat, perunat pois ja vetelin vihreitä kasviksia niiden sijaan. Eli ns. normaali ruoka, mutta sen pottumakaroniosaston sijaan yllämainittuja ja välipaloiksi yms. rahkaa tai raejuustoa leivän sijaan. Joskus hapankorppua tai tummaa leipää. Makeaa en ole koskaan juuri syönytkään, joten se ei ollut mulle ongelma.

Paino tippui loppiaisesta vappuun 14 kiloa ja ei edes tehnyt tiukkaa. Pari kiloa tuli viiden viikon lomalla "takaisin", kun "sorruin" oluen litkimiseen, mutta ns. ruotuun palattuani ne lähti korkojen kanssa pois.

Ja totta kai liikuntaa edes jonkun verran päälle - nostaa motivaatiota, mutta ei se itsessän laihduta jos ruokavalio päin peetä.

Mä en noista "tosikarppaajista" tiedä, ei mua kiinnosta ne rasvahommat kun voin ihan hyvin, jaksan puuhata enemmän kuiin aiemmin ja paino senkun putoaa ilman niitä oliiviöljy- yms. rasvahässäköitä. Syön paljon terveellisemmin, saan ilmeisesti riittävästi proteiinia kun lihakset eivät ole kadonneet ja ns. ahmimishinkua ei tule.

Ynnä aiemmin vaivannut infernaalinen närästys on kadonnut. Nykyään kun silloin tällöin vedän hamppiksen, enemmän leipää tms. niin varmasti aamulla närästää... 

Tsemppiä sulle!