Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tänä vuonna tappamien naisten nimet liimattiin seinään Pariisissa

Vierailija
14.09.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11542920

Olisi ehkä mielenkiintoista nähdä noiden miesten nimet.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs Pierreen ja Emmanuelleen on mennyt !?!?!

Vierailija
2/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miehet teurastelee, ei siinä mitään, ihan tyypillistä touhua, ei ne siitä muutu :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää moniko oli matumiehen uhri. Turha tietysti odottaa, että YLE sitä kertoisi.

Suomalaisen miehen ei kyllä kannattaisi puhua mitään.

Luuletko että tämä, maailman ehkä kaikkien aikojen onnistunein yhteiskunta, on tänne itsestään puusta pudonnut?

Vierailija
4/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää moniko oli matumiehen uhri. Turha tietysti odottaa, että YLE sitä kertoisi.

Suomalainen mies ei pakastele vauvojaan, toisin kuin suomalainen nainen. -eri 

Vierailija
5/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppostelua...

Vierailija
6/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa Suomesta pois sinne maahan jossa suomalainen mies ei teitä häiritse. On siellä maita joissa naisia ylistetään maasta taivaisiin lol. Kun on täällä niin kurjaa, niin etsikää se turvallinen ihana eldorado jostain.

Itse olen ihan tyytyväinen. Suomi-nainen vaan jo alkaa huolestuttamaan mikä lääke noihin ongelmiin?

Vierailija
7/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa, ja helposti.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Helsingissa-ei-ole-tana-vuonna-vaadittu-v…

Vierailija
8/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa se, että tappamista pidetään jotenkin "normaalina" miehuuteen liittyvänä asiana.

Sen huomaa kielenkäytössäkin. Miespuolinen murhaaja ei ole miesmurhaaja vaan ihan vain pelkkä murhaaja. Mutta jos kyseessä on nainen, sukupuoli mainitaan erikseen ("naismurhaaja", "naisen tekemä murha").

Vierailija
9/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuimkahan moni suomimies on tappanut naisen versus nainen pakastanut vauvoja? Niinpä.

Vierailija
10/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kannattaisi? En minä ole ketään tappanut. Kaikkein vähiten olen tunkeutunut toisiinn maihin sosiaaliturvan varassa loisimaan ja tekemään vakavia rikoksia.

Ei varmaan ihan jokainen noista matuistakaan, vai mitäpä luulet? Tilastoissa suomimies on oikein hyvin edustettuna. Taisi olla toisiksi tappavin Euroopassa.

Vierailija
11/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä varsinkaan Suomalaisen naisen. Milloin tapetaan mies lihaveitsellä, pakastetaan vauva tai ajetaan linjan auton keulaan lasten kanssa. No tämähän on feministien mielestä parempaa väkivaltaa.

Vierailija
12/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa Suomesta pois sinne maahan jossa suomalainen mies ei teitä häiritse. On siellä maita joissa naisia ylistetään maasta taivaisiin lol. Kun on täällä niin kurjaa, niin etsikää se turvallinen ihana eldorado jostain.

Itse olen ihan tyytyväinen. Suomi-nainen vaan jo alkaa huolestuttamaan mikä lääke noihin ongelmiin?

Esim. Islannissa ja Liechtensteinissa on lähes mahdotonta joutua murhatuksi. Väkilukuun suhteutettuna molemmissa tapahtuu huomattavasti vähemmän henkirikoksia kuin Suomessa.

Vierailija
13/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kannattaisi? En minä ole ketään tappanut. Kaikkein vähiten olen tunkeutunut toisiinn maihin sosiaaliturvan varassa loisimaan ja tekemään vakavia rikoksia.

Ei varmaan ihan jokainen noista matuistakaan, vai mitäpä luulet? Tilastoissa suomimies on oikein hyvin edustettuna. Taisi olla toisiksi tappavin Euroopassa.

Suominainenkin on tappavampi mitä Ranskalainen tai Ruotsalainen sisarensa. Tästä vaan feministit ja naiset vaikenee tarkoituksella. Kertoo paljon että aina kun naisten miehiin kohdistuvaa väkivaltaa tutkitaan niin alkavat feministit inistä ja estää rahoituksen.

Vierailija
14/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tämä, maailman ehkä kaikkien aikojen onnistunein yhteiskunta, on tänne itsestään puusta pudonnut?

Vaatiiko se onnistuakseen perheväkivaltaa? Vai mikä tässä oli pointti. Suomessa tapetaan naisia toisiksi eniten Euroopassa väestöön suhteutettuna.

Vierailija
15/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuimkahan moni suomimies on tappanut naisen versus nainen pakastanut vauvoja? Niinpä.

Muuta sitten helvettiin Suomesta, kun suomalainen mies on niin paha. Tervemenoa 

Vierailija
16/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelet väärin, mutta se on sinänsä epäolennaista. Olennaista on se, että nuo rikokset ovat osa humanitaarista maahan muuttoa. Tämä on huomioitava silloin, kun punnitaan humanitaarisen maahan muuton vaikutuksia yhteiskunnalle.

Vierailija
17/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatiiko se onnistuakseen perheväkivaltaa? Vai mikä tässä oli pointti. Suomessa tapetaan naisia toisiksi eniten Euroopassa väestöön suhteutettuna.

Ei tapeta. Muistelet nyt väärin ja sekoitat tutkimuksia keskenään.

Vierailija
18/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta, ja tosi hyvät lähteet. 

Vierailija
19/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää islamilaista kulttuuria Suomeen! Siinä kulttuurissa mies on sentään selkeästi perheen pää ja nainen nyt on... Nainen.

Vierailija
20/88 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelet väärin, mutta se on sinänsä epäolennaista. Olennaista on se, että nuo rikokset ovat osa humanitaarista maahan muuttoa. Tämä on huomioitava silloin, kun punnitaan humanitaarisen maahan muuton vaikutuksia yhteiskunnalle.

https://yle.fi/uutiset/3-11167864

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi