Laukku Della Margasta?
Aion ostaa D&G laukun. Onko kokemuksia Della Marga liikkeestä? Tuota hintaa mietin, ostanko nyt vai tulisiko sittenki halvemmaksi odottaa keväistä Italian matkaa ja ostaa sieltä.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:16"]
Chanel on jo ihan out ja brändi kiinnostaa maailmalla jälleen vain yli nelikymppisiä joille suunnattukin. Typerät suomalaiset aikuispissikset maksaa niistä silti VIELÄ täyden hinnan ja suomilisät tai ulkomaanmatkat pikavippilainoineen (kolmesta neljään tonnia per laukku), koska ovat muita ainakin noin vuodesta kahteen vuoteen tyylistä jäljessä.
Ulkomailla kaikilla on jo ollut ne tikkimummoveskat käytössä niin että sitä tikkiä ja ketjua tullut korvista ulos eikä kukaan jaksa enää kuvata niitä blogeihin kun lukijat eivät jaksa katsella moista tikkikassitoistoa, ja vintagepaikkoihin vaan myyntiin ajat sitten, ja fashionistat ovat ehtineet laittaa viimeisimmät Boy-malliset laukkunsa kiertoon kesään mennessä ja metsästävät ja ostelevat vähemmän tunnettuja asustemerkkejä joissa maksetaan laadusta ja yksilöllisyydestä, eikä logosta.
[/quote]
tämä on niin höpöhöpö-viesti että - ihan kaikilta osin! Kiitti hyvistä nauruista, super fashionista!!!
Tottakai yksityisellä liikkeellä on oikeus määrittää tuotteitensa hinnat, vaihto- ja/ tai palautusoikeus politiikkansa.
Asiasta pitää kuitenkin informoida asiakasta.
Della Marga liikkeessä myyjätärneitoset joutuvat kysymään jokikisin asian itse DM: ltä. Omaa harkintaoikeutta ei heillä saa olla. Tällaisen vaikutelman olen ainakin itse saanut kaupassa asioidessani.
Mahtavaa että asiakkaat pitävät pintansa palautusten ja vaihtojen suhteen! Näin pitäisi jokaisen tehdä, niin ehkäpä palvelu paranisi ;)
Ja kauppojen on selkeästi ilmoitettava ellei vaihto/palautusoikeutta ole.
Mikon blogissa on ainakin käyty kauppa läpi perinpohjin kommenttilaarissa.
Eikä myy aitoja, della margasta just eniten huhuja varsinkin venäläisiltä asiakkailta tuotteiden olevan viallisia, eli feikkejä. Jopa joka kolmas valikoiman tuotteista eivät kuulemma ole aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Della margan hintaerolla saat edullisen lentolipun pariisiin, joten itse en ainakaan sieltä ostaisi, reklamaatiotkin hoidetaan todella hitaasti ja huonosti.
dolce & gabbanalla on hyvä nettikauppa, joten jos tiedät mitä haluat, hanki sieltä, et ainakaan maksa ylimääräistä.
Kannattaa katsoa mieluisa laukku Della margasta ja tilata se halvemmalta joko valmistajalta tai jostain ulkomaisesta alesta myöhemmin:)
Myin kaikki Chanelit ja Hermekset, kun tajusin ettei täällä kukaan ymmärrä niiden päälle. Joitain huiveja säästin ja ne ovat arkikäytössä, koska tuntuvat mukavilta ihoa vasten.
Jokin roti kannattaa pitää sen suhteen, miten paljon rahaa käyttää asusteisiin.
Chanel otti merkkinsä edustuksen pois, Tukholmassa lähin liike nykyään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 09:58"]
Back to topic eli: Onko Della Margassa myytävät Saint Laurent-laukut saman hintaisia kuin muualla Euroopassa?
[/quote]
kyllä niissä on della marga-lisä, paitsi juuri möivät muutaman kpl puoleen hintaan. Ysl omassa nettikaupassa edullisin hinta ja laajin valikoima.