Laukku Della Margasta?
Aion ostaa D&G laukun. Onko kokemuksia Della Marga liikkeestä? Tuota hintaa mietin, ostanko nyt vai tulisiko sittenki halvemmaksi odottaa keväistä Italian matkaa ja ostaa sieltä.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:53"]
Mikon blogissa on ainakin käyty kauppa läpi perinpohjin kommenttilaarissa.
[/quote]
Kertosko joku, että kuka Mikko ja mistä löytyy ko. blogi?
Oletteko koskaan ostaneet aemmin mitään kansainvälistä brändiä? Esimerkiksi Apple hinnoittelee tuotteensa eri mantereilla eri tavalla. Amerikassa sama kone maksaa dollareissa esim. 1200 taalaa, Suomessa aivan sama kone on 1200 euroa, eli 20% kalliimpi. Tietääkseni Chanelia myy pohjoismaissa vain Della Marga, jolla on aivan samanlainen hinnoittelupolitiikka kuin muillakin huippubrändejä Suomeen tuovalla liikkeellä. Vähän valoja päälle.
Jos laukut on Pariisissa niin halpoja, kannattaa ostaa Finnairin 500 euron lippu, maksaa 200 euroa hotelliyöstä ja ruuat päälle. Tulee paljon edullisemmaksi hankkia laukku Pariisista....
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:45"]
Oletteko koskaan ostaneet aemmin mitään kansainvälistä brändiä? Esimerkiksi Apple hinnoittelee tuotteensa eri mantereilla eri tavalla. Amerikassa sama kone maksaa dollareissa esim. 1200 taalaa, Suomessa aivan sama kone on 1200 euroa, eli 20% kalliimpi. Tietääkseni Chanelia myy pohjoismaissa vain Della Marga, jolla on aivan samanlainen hinnoittelupolitiikka kuin muillakin huippubrändejä Suomeen tuovalla liikkeellä. Vähän valoja päälle.
Jos laukut on Pariisissa niin halpoja, kannattaa ostaa Finnairin 500 euron lippu, maksaa 200 euroa hotelliyöstä ja ruuat päälle. Tulee paljon edullisemmaksi hankkia laukku Pariisista....
[/quote]
juu, valoja päälle vaan, Köpiksessä on iso Chanelin liike (Birger Christensenin vetämä kuten muutkin huippubrändit siellä). Joskus tiettyjä tuotteita saa helpommin ns. ei-emomaista ja itse ainakin olen valmis maksamaan vähän enemmän jos saan halutun tuotteen heti - aina halvin hinta ei ole se kriteeri.
[/quote]
juu, valoja päälle vaan, Köpiksessä on iso Chanelin liike (Birger Christensenin vetämä kuten muutkin huippubrändit siellä). Joskus tiettyjä tuotteita saa helpommin ns. ei-emomaista ja itse ainakin olen valmis maksamaan vähän enemmän jos saan halutun tuotteen heti - aina halvin hinta ei ole se kriteeri.
[/quote]
Kannattais varmaan kertoa Chanelille, että heillä on Tanskassa liike, koska Chanelin sivuilta Store Locator ei tunnista pohjoismaista muuta jälleenmyyjää kuin DM
http://www.chanel.com/en_US/fashion.html
No ei ole hinta kriteeri, mutta ylihinnoittelu on. Itse en halua mitään tuotetta niin paljon, että moukkamaista palvelua tarjoavalle yritykselle maksaisin vielä kunnon provikat. Ja kun Pariisin matkustaa, niin sinne voi soittaa etukäteen paria viikkoa ennen. Jos tuotetta ei ole soittohetkellä, niin tuossa ajassa ystävälliset Chanelin myyjät ovat tiedustelleet tuotetta ja usein varanneet sen valmiiksi sinulle. Lisäksi saat erittäin ystävällistä palvelua, mitä Della Margassa ei saa. Ihmettelen, miksi joku haluaa satasia tai tonneja lyödä tiskiin, jonka takana on yrmy ilme. Itse en halua tuollaisille myyjille antaa senttiäkään, edes Chanelista.
Juu, mene sinne Pariisiin, ranskalaiset on aina niin ystävällisiä turisteille. Bon voyage!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:46"]
[/quote]
[/quote]
Kannattais varmaan kertoa Chanelille, että heillä on Tanskassa liike, koska Chanelin sivuilta Store Locator ei tunnista pohjoismaista muuta jälleenmyyjää kuin DM
http://www.chanel.com/en_US/fashion.html
[/quote]
etkö osaa lukea??? Se on Birger Christensenin vetämä liike, mutta pelkästään Chanelua myyvä liike, toisin kuin DM:n multibrand-kioski. christensen omistaa myös Hermèsin, Lanvinin jne jne Köpiksessä. Oliko vielä muuta epäselvää???
MENE KATSOMAAN CHANELIN SIVUILTA, onko Chanelilla muuta edustajaa tai valtuutettua myyjää kuin DM!! Oletko ollut pitkään äitiyslomalla ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:02"]
MENE KATSOMAAN CHANELIN SIVUILTA, onko Chanelilla muuta edustajaa tai valtuutettua myyjää kuin DM!! Oletko ollut pitkään äitiyslomalla ;)
[/quote]
hanki rahaa ja käy köpiksessä, vaikkei chanel ostoksiin olisikaan rahaa...ainiin kuinka monta chanelia sulla olikaan?
ei lanvininkään sivuilla lue että niillä on liike köpiksessä, vaikka on. Huoh
Tässä Birger Christensenin edustamat merkit:
• ALBERTO FASCIANI
• ALEXANDER WANG
• BEE CEE
• CELINE
• CURRENT ELLIOT
• DONDUP
• FORTE_FORTE
• FRAME
• GIVENCHY
• HELMUT LANG
• JOSEPH
• MAISON MARTIN MARGIELA
• MAURO GRIFONI
• MICHAEL KORS
• MIU MIU
• MONCLER
• NEW BALANCE
• PRADA
• RALPH LAUREN BLACK
• SAINT LAURENT PARIS
• TOD’S
• TOM FORD
• VALENTINO
Vaikka lukisin monta kertaa, en löydä listasta Chanelia?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:54"]
Juu, mene sinne Pariisiin, ranskalaiset on aina niin ystävällisiä turisteille. Bon voyage!
[/quote]
Ranskalaiset eivät välttämättä ole, mutta Chanelin kaltaisissa liikkeissä palvelu on erinomaista. Siellä autetaan kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Rakastan sitä, että Pariisissa Chanelin liikkeessä komeat miesmyyjät auttaa mekkojen valinnassa ja esittelee laukkuja. Toista se on kun ostaa tylyltä venakolta ylihintainen veska.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 20:08"]
en tiedä myydäänkö valikoiduille henkilöille, mutta joku valitti että on jonottanut /odottanut kuuuuuukausia chanelin strassikorviksia ja kun kävin siellä oli niitä useita tarjolla...?
[/quote]
Tiedätkö onko siellä ollut niitä korviksia nyt? Entä sellaisia joissa roikkuu helmi? Ostaisin nimittäin sellaiset äidilleni 60-vuotissynttärilahjaksi :)
En usko, että niitä oli suoraan myytäväksi vaan varattuja. Tuokin on kumma että jotkut saa varauksen kautta tavaraa ja toiset eiä
Paljon, just myytiin huutonetissä strassikorvikset, jotka olivat jääneet käyttämättä, 299e.eikä ollut edes paha hinta Chanelin korviksiksi. Uskoakseni täältä Suomesta hankkiessa täytyy uusista maksaa ainakin reippaasti yli satanen enempi:) Itse panostaisi. Mielummin tuolla rahalla jo ihan aitoihin timanttikorviksiin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 19:56"]
Yhdessä blogissa useampi valitti hiljattain että reklamaatiot kestäneet kuukausia/puoli vuotta jne.
ulkomaille ei ole vaikea tehdä reklamaatiota, jos ei ole korkeaa kynnystä soittaa ulkomaanpuhelua kys. myymälään, mulla ei ole. Merkin omassa myymälässä on selkeät ohjeet siitä miten homma hoituu, della margassa venäläiset myyjät tekevät vähän sinne päin kunhan ehtivät.
[/quote]
Mikä blogi, linkki? Kiinnostais lukea kokemuksia
Olen ostanut Della Margasta useita Chanelin laukkuja, ja olen todella tyytyväinen heidän asiakaspalveluunsa! Myyjät ovat perehtyneet merkkeihin, tyylikäs liike. Suosittelen!
No tuollaiset varastotilanteet muuttuvat hetkessä, ei niitä korviksia siellä ikinä monia kymmeniä pareja ole tarjolla vaikka juuri olisi toimitus tullut. Kaiken lisäksi esim niitä tavallisimpia strassikorviksia on useampaa (3?) eri kokoa, joten senkin perusteella mahdoton sanoa mitä löytyy...