Laukku Della Margasta?
Aion ostaa D&G laukun. Onko kokemuksia Della Marga liikkeestä? Tuota hintaa mietin, ostanko nyt vai tulisiko sittenki halvemmaksi odottaa keväistä Italian matkaa ja ostaa sieltä.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:39"]
^ sori kirjoitusvirheet, tämä Blackberry kettuilee taas kympillä.
[/quote]
Onpa trendikäs ja raikas kännykkävalinta muuten. ;-)
[/quote]
onhan tuo harvinaisempi känny kuin suomesta saatavat perusjutut, mutta itseäni ärsyttää se että ääkkösiä joutuu vääntämään erikoismerkein eikä puhelin tunnista suomea kirjoittaessa vaan yrittää ehdottaa joka sanalle enkkuvaihtoehtoa, siksi itselläni jäi hankkimatta. sille saisi tosin upeita koteloita =)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:37"]
Eikö jokainen saa laittaa rahansa mihin tahtoo-siis Chanelin laukkuun, lukosta viis, tai Jouni-laukkuun suoraan marketin liukuhihnan vierestä? Mitä se kenellekin kuuluu? Jokainen ostaa rahapussinsa paksuuden mukaan,
[/quote]
Ei kun ne säälittävät pissikset ja wannabet syö nuudeleita ja kaurapuuroa monta kk (tervettä?) jotta saavat ostettua Vuittonnin tonniviidensadan tai Chanelin kolmen tonnin RAKKAUSlaukun, ja lopulta kun se saatu osamaksulla tai pikavipillä niin rahaa ei enää riitä kunnon vaatteisiin vaan vedetään ne tekokuityrytkyt niskaan ja poseerataan laukun kanssa joka näyttää lopulta halvalta feikiltä sen muun halpislookin rinnalla. Onko sen arvoista? Ehkä ei, mutta jos se saa heidät tuntemaan jotenkin täydellisemmältä ihmisenä että sitä yhtä ja samaa tyyliinsä sopimatonta "klassikko"laukkua joutuu käyttämään lopun ikäänsä, kuten asiaa perustelevat. Minusta lähinnä säälittävää eikä tyylikästä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:26"]
Coco Chanel ei ollut itse mistään hienoista ja rikkaista piireistä lähtöisin vaan pääsi sinne mihin pääsi ainoastaan lahjakkuudellaan ja työllään.
[/quote]
Chanel on ilmeisesti kovin suosittu täällä rasistisessa Suomessa koska Cocolla oli natsikytköksiä, "avusti" kyseisiä herroja työllään myös pedin puolella. Googlettakaa jos ette usko.
Sama koskee Vuittonia, siksi sekin suosittu merkki Suomessa?
Back to topic eli: Onko Della Margassa myytävät Saint Laurent-laukut saman hintaisia kuin muualla Euroopassa?
Chanel on jo ihan out ja brändi kiinnostaa maailmalla jälleen vain yli nelikymppisiä joille suunnattukin. Typerät suomalaiset aikuispissikset maksaa niistä silti VIELÄ täyden hinnan ja suomilisät tai ulkomaanmatkat pikavippilainoineen (kolmesta neljään tonnia per laukku), koska ovat muita ainakin noin vuodesta kahteen vuoteen tyylistä jäljessä.
Ulkomailla kaikilla on jo ollut ne tikkimummoveskat käytössä niin että sitä tikkiä ja ketjua tullut korvista ulos eikä kukaan jaksa enää kuvata niitä blogeihin kun lukijat eivät jaksa katsella moista tikkikassitoistoa, ja vintagepaikkoihin vaan myyntiin ajat sitten, ja fashionistat ovat ehtineet laittaa viimeisimmät Boy-malliset laukkunsa kiertoon kesään mennessä ja metsästävät ja ostelevat vähemmän tunnettuja asustemerkkejä joissa maksetaan laadusta ja yksilöllisyydestä, eikä logosta.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:16"]
eikä kukaan jaksa enää kuvata niitä blogeihin kun lukijat eivät jaksa katsella moista tikkikassitoistoa
[/quote]
Tätä Kanelin tikkikassitoistoa tosiaan havaittavissa muutamassa suomalaisessa nimeltämainitsemattomassa "muoti"blogissa, niin booooring ettei mitään rajaa kun sama mikä homssuinen tai pissistanttainen asu niin tikkilaukkua esitellään käsi pitkällä.
#51 Chanel nimenomaan ei ole OUT. Ehkä vähän 3 vuotta sitten, kun modernimmat Celinen Luggaget ilmestyi.
Nyt niillä on nuorekkaampia luksustuotteita kuten Boy-laukkusarja joka on itseasiassa tälläkin hetkellä tosi suosittu. Nyt ne trendi lenkkarit on huudossa, rumuudesta huolimatta.
Kaikilla on ne, Cara Delevingnestä Hollywood näyttelijöihin ja Monacon prinsessaan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:23"]
Nyt ne trendi lenkkarit on huudossa, rumuudesta huolimatta.
Kaikilla on ne, Cara Delevingnestä Hollywood näyttelijöihin ja Monacon prinsessaan.
[/quote]
Tarkoittanet niitä Isabel Marantin kömpelön näköisiä piilokorkolenkkareita?
Coco Chanel kääntyisi kauhusta haudassaan parikymmentä kierrosta ja kuolisi uudestaan jos tietäisi millaiset pissistyyliset ihmiset kantavat hänen sukunimeä kantavia tuotteita tänä päivänä. Sitäpaitsi vain se Mademoiselle-lukkoinen Reissue-laukku on Cocon itsensä suunnittelema, nuo bloggaajien suosimat edullisemmat cc-logolliset on Karl Lagerfeldtin Chanelin nimissä suunnittelemia. Tietääkseni Reissue-laukku on suomalaisista bloggaajista vain Tyylialkemistilla.
Onkohan Della Margassa Chanel WOC laukkuja/lompakkoja saatavilla, vai pitäisikö käydä ja varata?
DM ainoa varteenotettava laukkukauppa? Mitä Nina's sitten myy?
Luxbag on ainoa hyvä laukkuliike täällä, myyvät sentään maailman hotimpaa ja vaikeiten saatavaa Celineä.
Birkininkin saa perusväreissä helpommalla Euroopassa, Jenkeissä ja Aasiassa tällä hetkellä kuin Celinen Trapezea ja Luggagea tietyissä väressä. Syystä ettei Celineä valmisteta niin liukuhihnalta kuin kaikkia muita joten laatu on taattu.
En aio itse asioida enää DM liikkeessä, enkä suosittele sitä ystävillenikään. Monien vuosien aikana olen kärrännyt liikkeeseen satoja euroja, mutta nyt tuli loppu.
Olin edellisenä päivänä ostanut liikkeestä pienen lompakon, mutta päivänvalossa kukkaro olikin liian harmaa. Halusin mustan. Seuraavana päivänä palasin takaisin liikkeeseen. Aikomuksenani oli saada vaihtaa lompakko toiseen, suurempaan, mustaan ja k a l l i i m p a a n! Mutta, mutta. Asiahan ei ollut ollenkaan helppoa. Kun kerran olin ostanut em. harmaamman lompakon ja hyväksynyt sen, niin itse Della Marga pahastui suuresti ehdotuksestani. Se oli kuulemma ennenkuulumatonta. Mainitsin, että liike ottaa ylihintaa tuotteistaan ( näin olen kuullut ) ja Della Marga piteli sydäntään ja oli todella järkyttynyt. Mainitsin, että liikkeessä ei ole missään kylttiä, eikä kuitissa mainintaa vaihtoehdosta, eikä sitä minulle ollut kerrottukaan.
Pitkän tohinan ja herjailujen jälkeen sain lopulta kukkaroni vaihdettua, ja maksoin siitä vielä puolet enemmän kuin aiemmin ostamastani.
Olen joutunut viemään aiemman Chanel kukkaroni liikkeeseen, koska se oli rikki. Todellakin, reklamaatiossa meni kuukausia, ja lopputuloksena oli, ettei kukkaroa pysty korjaamaan. Sillälailla.
Liikkeen myyjättäret vaihtuvat tiheään tahtiin, enkä sitä ihmettele. Rouva DM hallitsee ja vallitsee.
Kunpa joku toinen liike saisi Chanelin edustuksen.4761
Eikös jokainen liike saa itse määrittää vaihto- ja palautusoikeusperiaatteensa? Kummallista venkoamista silti arvon rouvalta. Luulisi, että tyytyväinen asiakas on jokaisen liikkeen tavoite. Itse olen muutaman kerran asioinut Della Margassa. Viimeksi nuorten myyjien palvelu minua kohtaan oli kiitettävää, mutta muuten käytös oli todella tökeröä: myyjät tiuskivat toisilleen minun, asiakkaan edessä. Tunnelma oli todella epämukava, vaikka minulle jaksettiinkin välissä hymyillä ja keskustella...
Saakohan mistään Suomesta chanelin espadrillokset?
Ei taida saada. Itse ostin viime kesänä espadrillet sveitsistä.
Onko niitä strassikorviksia nyt liikkeessä? Haluan ne.
Näin aion tehdäkin, mutta jos jollakin on ensi käden tietoa, niin kuin tuntui olevan, niin on näissä keskusteluissa tyhmempikin kysymyksiä esitetty.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:23"]
Rakastan sitä, että Pariisissa Chanelin liikkeessä komeat miesmyyjät auttaa mekkojen valinnassa ja esittelee laukkuja. Toista se on kun ostaa tylyltä venakolta ylihintainen veska.
[/quote]
:D