Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laukku Della Margasta?

Vierailija
05.11.2013 |

Aion ostaa D&G laukun. Onko kokemuksia Della Marga liikkeestä? Tuota hintaa mietin, ostanko nyt vai tulisiko sittenki halvemmaksi odottaa keväistä Italian matkaa ja ostaa sieltä.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt katsomassa, mutta en ole ostanut. Aitoja ne ainakin myy, ei tartte sitä miettiä.

Vierailija
2/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut Dolce & Gabbanan veskan Kaarina K.:sta. Oli aika samoissa hinnoissa kuin ulkomaillakin. Ne on tietty saman merkin eri sarjoja ja kauppakin on eri, mutta tulinpa kertomaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet laukut, varsinkin Chanelit, on DM:ssa kalliimpia kuin merkin omissa liikkeissä maailmalla.

Vierailija
4/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että hintaero on niin päätä huimaava että puolta vuotta kannattasi odottaa? ja jos olet iskenyt silmäsi johonkin tiettyyn laukkuun, juuri sitä tuskin on myynnissä ensi keväänä Italiassa.

Vierailija
5/97 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkikaveri muuten sanoi että niiden cc-strassikorvisten laatu huonontunut tosi paljon kun oli ostanut kahdet, niistä irtoaa takaa helposti se Chanelin merkki, myös se tappi joka tulee korvan läpi ja strasseja irronnut. Chanel korvaa vain tietyn ajanjakson sisällä (olisko ollut puoli vuotta tai vuosi) rikki menneet korvikset, mutta entä jos käytät niitä tyyliin 2-3 krt vuodessa ja neljännellä kerralla hajoavaat??! Kun maksavat silti reippaasti yli parisataa euroissa.

Vierailija
6/97 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 10:53"]

Mikon blogissa on ainakin käyty kauppa läpi perinpohjin kommenttilaarissa.

[/quote]

Kertosko joku, että kuka Mikko ja mistä löytyy ko. blogi?

[/quote]

se on se homppelimies private blend on blogin nimi

Vierailija
7/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Della margan hintaerolla saat edullisen lentolipun pariisiin, joten itse en ainakaan sieltä ostaisi, reklamaatiotkin hoidetaan todella hitaasti ja huonosti.

dolce & gabbanalla on hyvä nettikauppa, joten jos tiedät mitä haluat, hanki sieltä, et ainakaan maksa ylimääräistä.

Vierailija
8/97 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:28"]

Jenkkikaveri muuten sanoi että niiden cc-strassikorvisten laatu huonontunut tosi paljon kun oli ostanut kahdet, niistä irtoaa takaa helposti se Chanelin merkki, myös se tappi joka tulee korvan läpi ja strasseja irronnut. Chanel korvaa vain tietyn ajanjakson sisällä (olisko ollut puoli vuotta tai vuosi) rikki menneet korvikset, mutta entä jos käytät niitä tyyliin 2-3 krt vuodessa ja neljännellä kerralla hajoavaat??! Kun maksavat silti reippaasti yli parisataa euroissa.

[/quote]

sanopa muuta.

Vierailija
9/97 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 00:40"]

[/quote]

sanopa muuta.

[/quote]

Saman olen itsekin huomannut. Omani olleet kahdesti jo 'huollossa'. Erittäin pettynyt olen laatuun!

Vierailija
10/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/97 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 00:40"]

[/quote]

sanopa muuta.

[/quote]

Saman olen itsekin huomannut. Omani olleet kahdesti jo 'huollossa'. Erittäin pettynyt olen laatuun!

[/quote]

No jätänpä ostamatta ja suuntaan jouluostosmatkalla Tiffanylle.

Vierailija
12/97 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä tarkoitat homppelilla? Minusta hän ei ole sitä.

Vierailija
13/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:19"]

Monet laukut, varsinkin Chanelit, on DM:ssa kalliimpia kuin merkin omissa liikkeissä maailmalla.

[/quote]

Miksiköhän ne hinnoittelee noin yläkanttiin? Tietääkö Chanel millaisilla hinnoilla myyvät heidän tuotteita täällä, sillä olen lukenut jostain että Chanelilla olisi suositushinnat olemassa. Kaverin äskettäin ostamassa laukussa oli melkein 500 euron ero tuolla ja Saksassa.

Vierailija
14/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ostaisi Pariisista???

"saat edullisen lentolipun pariisiin, joten itse en ainakaan sieltä ostaisi, "

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:39"]

Della margan hintaerolla saat edullisen lentolipun pariisiin, joten itse en ainakaan sieltä ostaisi, reklamaatiotkin hoidetaan todella hitaasti ja huonosti.

dolce & gabbanalla on hyvä nettikauppa, joten jos tiedät mitä haluat, hanki sieltä, et ainakaan maksa ylimääräistä.

[/quote]

Vierailija
15/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

D&G-laukkuja saa aika edullisesti Italian outleteista, kuten muitakin italialaisia merkkejä :) Joskus Guccit oli jotain -30% ja D&G:t noin puoleen hintaan.

Vierailija
16/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Millaisia kokemuksia reklamaatioista? Sillä muistan lukeneeni samaa jostain ja siksi ballerinatossut jäi ostamatta alennusmyynnistä.

Vierailija
17/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 18:30"]

Siis et ostaisi Pariisista???

"saat edullisen lentolipun pariisiin, joten itse en ainakaan sieltä ostaisi, "

[/quote]

[/quote]

tuo nyt oli tahallaan väärin ymmärretty:D

Vierailija
18/97 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä tarkoitat homppelilla? Minusta hän ei ole sitä.

[/quote]

Lol, raving gay, ihan täys homo.

Vierailija
19/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 18:33"]

[/quote]

Millaisia kokemuksia reklamaatioista? Sillä muistan lukeneeni samaa jostain ja siksi ballerinatossut jäi ostamatta alennusmyynnistä.

[/quote]

Uskoakseni tuo reklamaatio on kuitenkin vaikeampi tehdä ulkomailla kuin DM:ssä.

Vierailija
20/97 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä blogissa useampi valitti hiljattain että reklamaatiot kestäneet kuukausia/puoli vuotta jne.

ulkomaille ei ole vaikea tehdä reklamaatiota, jos ei ole korkeaa kynnystä soittaa ulkomaanpuhelua kys. myymälään, mulla ei ole. Merkin omassa myymälässä on selkeät ohjeet siitä miten homma hoituu, della margassa venäläiset myyjät tekevät vähän sinne päin kunhan ehtivät.