Haluan myydä Mulberry-huvini, lähes käyttämätön.
Kommentit (16)
facebookin lux-merkkien fleamarket
tai laatumerkkien fleamarket, sitä suosittelen melkein enemmän.
Huutonetissä saat heti 150e tai huudattamalla ehkä enemmänkin jos oikeasti uusi
Miksi kukaan haluaisi ostaa käytetyn huivin?
Kokeilin googlea. Mulberry nahkaminihame 2000€. Nyt mentiin sellaiseen asiaa joka vetää sanattomaksi...
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:24"]
tai laatumerkkien fleamarket, sitä suosittelen melkein enemmän.
[/quote]
tämä on paras paikka. Siellä on aika usein 0 euron huutokauppoja ja vst huivit ovat nousseet lähes ovh hintoihin. Rekisteröidy ja odottele kun seuraava huutokauppa tulee.
Kiitos myös minun puolesta vinkeistä, minulla on liian suuriksi jääneitä Pradan vaatteita ja just eilen pähkäilin mihin ne laittaisin.
Laatumerkkien fleamarket on siitä hyvä paikka että siellä kohtaa yleensä hintatietoinen myyjä ja ostaja. Eli siis siellä ostaja tietää että kyseessä ei ole h&m hinnat vaan laadusta joutuu maksamaan.
Ja jollei mene kaupaksi ei tarvitse pelätä että joku rikkoo, sotkee, varastaa tms irl kirppiksellä.
Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole alusvaate. Miksi ei haluaisi ostaa? Ihan sama kuin kysyisit miksi kukaan haluaa ostaa käytettyä nahkatakkia?
Itse voisin ostaa tuon lahjaksi. Kunhan hinnasta sovitaan.
Juhani, 33
Juhani, aiempi tarjouksesi oli onneton! Joten jaksa lähteä vääntämään. Luulen saavani reilusti yli satasen tuosta, kun kuittikin ja alkuperäispakkaus on tallella. :)
Täällä olisi eräs kiinnostunut. Mikä huivi on kyseessä?
Villi veikkaus: joko villainen ruutuhuivi tai ohut logohuivi, olisiko Tamara nimeltään?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:35"]
Juhani, aiempi tarjouksesi oli onneton! Joten jaksa lähteä vääntämään. Luulen saavani reilusti yli satasen tuosta, kun kuittikin ja alkuperäispakkaus on tallella. :)
[/quote]
Satanen käytetystä huivista? Onko se joku keräilytuote? Kyllä vanhoista postimerkeistä maksetaan hyviäkin hintoja, mutta tusinatavarana valmisetetut laatumerkit? Se on palanen kangasta, johon on kiinnitetty merkki jossa on monia kiinnostava nimi. Se kangas on samanarvoinen kuin mikä tahansa samannäköinen ja kuntoinen kangas. Nimi luo sille hieman enemmän kysyntää ja alkuperäiset myyntipakkaukset vahvistavat aitoutta. Ei se silti ole kuin pala kangasta jolla on hyvä nimi.
Siis huivini, tietty.