Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oli ehkä maailman pelottavimpiin kuulunut yhden illan juttu mulla.

Vierailija
05.11.2013 |

Tää kundi oli aivan lääkkeissä ja ja juonut myös mutta sen seurauksena sängyssä hakkasi minua.Vaikka itsekin olin humalassa sattui ihan kamalasti.Katselin vartaloani seuraavana ja löysin mustelmia alakropasta.Miehet on hulluja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot porvoossa voi olla hengenvaarallisia.

Vierailija
2/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sattui Turussa.Ja vieläpä ihan poliisilaitoksen kupeessa.Olisi varmaan pitänyt mennä tekemään rikosilmoitus.Vei multa rahaa ym.Karmea mies.Jotenkin nolotti koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kokemus :-o

Minua kerran opiskeluaikana yksi yritti "leikillään" kuristaa, ei mitenkään voimakkaasti mutta hänestä oli ilmeisesti joku kiva seksileikki, että sanoi että mitä jos minä lumppu kuristan sut ja piti kaulalta kuristusotteella kiinni. Minä sain täyden paniikkireaktion ja hyppäsin sängystä ulos ja lähdin kotiin. Mies siellä maanitteli että mitä nyt, etkö sä voinut vaan sanoa ettet tykkää rajummasta... Mutta jotenkin se oli vaan kun ihan vieras mies, molemmat juovuksissa jne niin ei sitä nyt osaa luottaa ettei toinen kuristaisikin tosissaan.

Vierailija
4/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkut yleensä ole ihan syyttä suotta ilman parisuhdetta.

Toivottavasti otit jotain opiksi.

Vierailija
5/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:25"]

Kuule sattui Turussa.Ja vieläpä ihan poliisilaitoksen kupeessa.Olisi varmaan pitänyt mennä tekemään rikosilmoitus.Vei multa rahaa ym.Karmea mies.Jotenkin nolotti koko juttu.

[/quote]Sietääkin nolottaa, mutta mene silti tekemään rikosilmoitus. Seksi ilmeisesti oli vapaehtoista, eli ei ollu raiskaus?

Vierailija
6/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä olisi rikosilmoituksen paikka. Sellainen tyyppi pitäisi pysäyttää ajattelemaan tekojaan ennen kuin äityy pahemmaksi. Pahoinpitely ja näpistys. 

Vierailija
7/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt toimi että naisia syyllistetään.Okei.Ehkäpä mies oli heti alkuunsa omituinen ja sen käytös oli omituista johtuen näistä lääkkeistä/huumeista.Mutta väkivalta on kuitenkin huono asia.Siksi juttu jäi siihen.

Vierailija
8/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:30"]

Kyllä siinä olisi rikosilmoituksen paikka. Sellainen tyyppi pitäisi pysäyttää ajattelemaan tekojaan ennen kuin äityy pahemmaksi. Pahoinpitely ja näpistys. 

[/quote]

Mistähän minä luin tuon rahan pöllimisen. Näin ne asiat muuttuu.

Vierailija
9/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 90kg mies, mutta en uskaltaisi ottaa vierasta naista kotiin. Muutenkin haluaisin tutustua kunnolla. No siksi varmaan olenkin lassukkaneitsyt.

-Mies 28v-

Vierailija
10/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää olen elänyt pitkässä liitossa eikä mun ex ikinä väkivaltaa sängyssä käyttänyt.Ei se hakkaaminen kiihota.Mä oikeasti järkytyin että tällaisia miehiä on olemassa jotka kokeilee heti rajojaan tosta vaan.Miehen tuntomerkit on tällaiset:erittäin pitkä,toinen jalka menee sisään päin kävellessä, tummat kulmakarvat.Ammatilta erityisope.

Vierailija
11/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rikosilmoituksen kannalla, enkä tarkoita kysymyksellä syyllistää, mutta eikö missään vaiheessa iltaa varoituskellot kilkanneet yhtään?

Vierailija
12/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi että kysyn, mutta miten ihmeessä ajauduit tuohon tilanteeseen? Jos mies oli ihan kamoissa niin miksi lähdit mukaan?

Vierailija
13/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä muuta sano.En ollut itsekään näemmä ihan järkevä mutta ajattelin että mies sammuu lopulta mutta vauhti vain kiihtyi mitä pidemmälle yö eteni.Nää tapahtumat sijoittuu itse asiassa seuraavaan aamuun.

Vierailija
14/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:30"]

[/quote]

Mistähän minä luin tuon rahan pöllimisen. Näin ne asiat muuttuu.

[/quote]Varmaan viestistä 3 kuten me muutkin, oletan sen olevan ap:n käsialaa.

Vierailija
15/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ap, ja mene tekemään rikosilmoitus. Todennäköisesti tuollainen tyyppi on tehnyt vastaavaa ennenkin ja tulee tekemäänkin ja hyvin mahdollisesti jotain vielä pahempaakin.

Vaikka olisi tehnyt saman kymmeniä kertoja ja kerran menee tekemään jotain pahempaa ja silloin uhri tekisi rikosilmoituksen, voi olla, ettei uhria ei uskota, tekijä ei ole "koskaan ennen tehnyt mitään" (ei näy poliisin kirjoissa) ja tekijä pääsee kuin koira veräjästä ja voi taas jatkaa ties minkä tekemistä. Jos et itsesi vuoksi, käy tekemässä se rikosilmoitus säästääksesi muita naisia ehkä joltain vielä paljon pahemmalta.

Vierailija
16/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:30"]Tää ei nyt toimi että naisia syyllistetään.

[/quote]No kyllä se nyt vaan toimii. Tuossa on harkintakyky aika pahasti pettäny, kun lähdetään touhuamaan vieraan pillerihumalisen kanssa.

Toivottavasti oli muuten tosi ihana mies tai edes komea.

Vierailija
17/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 12:09"]

Ole kiltti ap, ja mene tekemään rikosilmoitus. Todennäköisesti tuollainen tyyppi on tehnyt vastaavaa ennenkin ja tulee tekemäänkin ja hyvin mahdollisesti jotain vielä pahempaakin.

Vaikka olisi tehnyt saman kymmeniä kertoja ja kerran menee tekemään jotain pahempaa ja silloin uhri tekisi rikosilmoituksen, voi olla, ettei uhria ei uskota, tekijä ei ole "koskaan ennen tehnyt mitään" (ei näy poliisin kirjoissa) ja tekijä pääsee kuin koira veräjästä ja voi taas jatkaa ties minkä tekemistä. Jos et itsesi vuoksi, käy tekemässä se rikosilmoitus säästääksesi muita naisia ehkä joltain vielä paljon pahemmalta.

[/quote]

Tälle komppi. Tuo mies voi tehdä ihan mitä vaan, ja jo nytkin kyse on yleisen syyttäjän alaisesta väkivallasta. Eli nyt vaan mars poliisiasemalle. Sinä ap et ole toiminut väärin, ja vielä voit korjata tuon rikosilmoasiankin.

Vierailija
18/18 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla petti kerran harkintakyky. Kaveri vannoi ja vakuutti, että haluaa vain nukkumaan kun kotiin on niin pitkä matka, bussit ei kulje ja taksiin ei ole varaa. Voi -tana.

Sänkyynhän se tunki. Ehkä siinä ei raiskauksen määritelmä täyty, koska ajattelin sitten että pääsen helpommalla jos annan. Se oli niin järkyttävä pano että en olisi ikinä halunnut enää nähdäkään koko kaveria. 

Mutta sepä oli päättänyt, että yhteinen yömme oli alku kaiken kauniin ja meni oikeasti aikaa ja voimia selittää että ei. Ei tarkoittaa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi