Ennustus
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkaudessa minulle? <3
Kaikkea hyvää
Miten suhde vastaikään tapaamani miehen kanssa etenee, olen ollut pitkään sinkku ja en ole tuntenut aikoihin ketään kohtaan yhtä voimakkaasti, hän on saanut sydämeni taas hypähtelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten etenee suhteeni miesystäväni kanssa? Onko hän luotettava?
Vastaathan vielä minulle, jäin välistä! :)
Hyvin etenee ja yhtä luotettava kuin muutkin ihmiset
Miksi mieheni lakkasi haluamasta läheisyyttä kun hänellä on painopeitto?
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde vastaikään tapaamani miehen kanssa etenee, olen ollut pitkään sinkku ja en ole tuntenut aikoihin ketään kohtaan yhtä voimakkaasti, hän on saanut sydämeni taas hypähtelemään.
Nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Miksi mieheni lakkasi haluamasta läheisyyttä kun hänellä on painopeitto?
Peitossa asuu paha henki
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä näet minulle.
Näen ruudun jossa on kirjoituksia ihmisiltä
Täällä ennustettiin puoli vuotta sitten "hopeakettuun" törmääminen taksijonossa. Näin kävi. Mitä tästä kehittyy?
Vierailija kirjoitti:
Miten syksyni tulee sujumaan?
Kivasti. Kannattaa pestä huolellisesti käsiä.
Miten käy parisuhteelleni jonka tulevaisuus vaikuttaa toivottomalta meistä riippumattomista syistä? Kannattaako luovuttaa vai jatkaa ja ns tuhlata aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ennustettiin puoli vuotta sitten "hopeakettuun" törmääminen taksijonossa. Näin kävi. Mitä tästä kehittyy?
Ei mitään sellaista mitä et jo tietäisi
Vierailija kirjoitti:
Miten käy parisuhteelleni jonka tulevaisuus vaikuttaa toivottomalta meistä riippumattomista syistä? Kannattaako luovuttaa vai jatkaa ja ns tuhlata aikaa?
Ei kannata luovuttaa helpolla
Miten mun mielenterveyden käy, jos nyt lopetan yhden lääkkeen josta on paljon haittavaikutuksia?
Vierailija kirjoitti:
Miten mun mielenterveyden käy, jos nyt lopetan yhden lääkkeen josta on paljon haittavaikutuksia?
Konsultoi lääkäriäsi mahdollisimman pian
Näyttääkö tulevaisuus minkälaiselta kohdallani? Kiitos paljon, jos jaksat vielä ennustaa.
Tuo heittelee hatustaan noita ennustuksia. Ei näe mitään oikeasti. Pelle!
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö tulevaisuus minkälaiselta kohdallani? Kiitos paljon, jos jaksat vielä ennustaa.
Näkijä sivusta, ei Ap.
Hyvää tulee kohdallesi vielä, varo tummaa varjoa menneisyydestä. Se täytyy käsitellä ensin, ja sitten helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Asiat etenee niinkuin olet olettanutkin, pieniä yllätyksiä mutta ei suuria poikkeamia
Olenko lesbo vai miksi minun on vaikea löytää miestä?
Tulet esiintymään hengenvaarallisesti lihava-ohjelman suomiversion toisella tuotantokaudella.
Tai sitten voit olla tyytyväinen itseesi ja painoosi koko loppuelämäsi.
Et sinä siihen poppahenkilöitä tarvitse. Tukea ja rohkaisua saa muiltakin tahoilta.