Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten paksuudesta. Onko sulla paksut vai ohuet hiukset?

Vierailija
14.09.2020 |

Mulla ohuet.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet ja huonosti kasvavat hiukset on mulla. Sain sädehoitoa päähäni hyvänlaatuisen kasvaimen vuoksi ja olin kalju vielä kolmevuotiaana. Kerran menin ottamaan hiusjatkeet. Niiden myötä paljaita laikkuja päänahassa yllin kyllin.

Vierailija
42/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu tukka on, mutta yksittäiset hiukset ohuita ja lasimaisen kiiltäviä.

Kampaajat aina päivittelevät, että onpa sulla paksut hiukset. Miksi tällaisia nyt sitten kutsutaan, kun ohuita hiuksia on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksut hiukset ja karkea hiuslaatu.

Vierailija
44/58 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen hius on ohut mutta hiuksia on paljon. Letti ei ole mikään erityisen paksu, mutta ponnarilla näyttää paksulta, koska hiukset ovat taipuisat ja näyttävät pöyheiltä. Ei ole sellainen ohut hiirenhäntä

Vierailija
45/58 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat ensinnäkin punaiset, pitkät puoleen selkään ulottuvat,luonnonkiharat, yksittäinen hius on todella vahva ja hiuksia on aivan valtava määrä, olen ollut hiusmallina useat kerrat teini-ikäisenä ja useat eri kampaajat sanoneet etteivät ole koskaan kenelläkään nähneet niin paksuja hiuksia kuin minulla on.

Vierailija
46/58 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, karkeat, hankalat.

Vierailija
47/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paksut. Nyt korona-aikana on tullut yli 5cm pituutta ja jos pidän auki näytän ihan Rölliltä. Luonnontaipuisat vielä. Nuttura on niin painava että niskaan sattuu

n60v

Vierailija
48/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut, sekä lukumäärisesti että yksikin hius on paksu. Mulla on isältä perityt jouhimaiset hiukset.

Vierailija
49/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat ja paksut. Peritty äidiltäni, joka on venäjänjuutalaista sukujuurta. 

Vierailija
50/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin, että täällä varmasti on niitä, joiden hiukset ovat poikkeuksellisen paksut: kampaajatkin hämmästelevät!

Pakko kysyä, oletteko muuten myös sattumoisin vaativissa asiantuntijatöissä? (Ja nyt ette tietenkään ole :D)

Vierailija
51/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet, onneksi tajusin lopettaa sentään värjäämisen pari vuotta sitten ja siitä ovat kyllä paksuuntuneet ja alkaneet kaavaa pituutta myös, eivät kasvaneet kymmeneen vuoteen.. tai katkesivat aina latvasta.

Vierailija
52/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelinkin, että täällä varmasti on niitä, joiden hiukset ovat poikkeuksellisen paksut: kampaajatkin hämmästelevät!

Pakko kysyä, oletteko muuten myös sattumoisin vaativissa asiantuntijatöissä? (Ja nyt ette tietenkään ole :D)

Riittääkö, että tekee asiantuntijatyötä ja tienaa yli kuusi tonnia kuussa?

Kampaaja sanoo, että hiuksia on paljon ja hiukset ovat todella terveet. Kävin vuosi sitten kiireen vuoksi vieraalla kampaajalla ja tämä nuori nainen totesi, että toisilla on tällaiset revlon-hiukset luonnostaan. Itse olen jo keski-ikäistymässä ja hiukset harvenneet nuoruuden päivistä.

Mutta yksittäinen hius on lasimainen ja ohut eivätkä hiukseni ole mitenkään normaalista poikkeavat eli kehuja saa jo kun on normaalin hyvät hiukset, ei tarvitse olla päitä kääntävä ilmestys. Sama hammaslääkärillä. Hampaat saavat kehuja, mutta eivät ole mitenkään erityisen hienon näköiset, vaikka ovat erityisen terveet.

Äidillä oli paksut hiukset. Paksuja ja paljon. Hän oli pakko pitää hiukset melko lyhyinä, niistä kasvoi pallo. Nauroimme aina, että hänellä on karvahattu omasta takaa. Voi ka senkin kehuksi laskea.

Vierailija
53/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu ja tuuhea leijonanharjas

Vierailija
54/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet hiukset, mutta tätä hiusta on paljon.

Vierailija
55/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja paksut. Jännästi alkoivat lainehtimaan esikoisen syntymän jälkeen. Tyttärelläni on erittäin ohuet hiukset. Tulevatkohan paksuuntumaan?

Vierailija
56/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat sanoo aina paksuiksi, mutta jäänyt ikuisesti mieleen yhden miehen kommentti "kun ei sullakaan kovin paksut hiukset ole".

Omasta mielestäni varmaan aika keskiverto. Ei mikään ohut liru, muttei mikään leijonanharjakaan.

Vierailija
57/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet ja pörröiset, mutta niitä on paljon, joten saan ne helposti näyttämään paksummilta.

Vierailija
58/58 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voivat olla hiuspohjasta paksut eli hiuksia kasvaa tiheälti (dense hair), mutta pituuksista ohuet eli ponnari on liru ohut. Ristiriidan selittää suuren osan hiuksista alhainen terminaalipituus. Eli geneettinen ongelma.