Hiusten paksuudesta. Onko sulla paksut vai ohuet hiukset?
Kommentit (58)
Aika paksut. Pitäisin niitä paksuina ellei tyttärelläni olisi tuplapaksut hiukset. Kampaajat päivittelevät aina kuinka paksut hiukseni ovat ja nyt kun ne ovat lähes vyötärölle, niin ne ovat ihan kivat. N46
Paksut. Kampaajat ovat sanoneet, samoin kaverit. Olen 💯% 🇫🇮
Miten sekin määritellään? Paljonko on poninhännän paksuus jos ne on ohuet vs. jos ne on paksut?
Paksut. Yksittäinen hius on ohut, muttahiuksia on paljon. Kampaajani valittaa, kun hiusteni leikkuu vie niin kauan aikaa.
Paksut, saan niistä aina kommentteja ja moni tykkää koskea. Osa kysyy ensin ja osa sitten vaan tarttuu lettiin. Vähemmän nykyään onneksi kun ikää on kerttynyt.
Ohuet, kun olin lapsi muut lapset sanoi minua syöpäsairaaksi tukkani takia :(
Isällä sekä äidillä ohut tukka, joten mitä muutakaan voi odottaa.
Paksut ja kiharat. Olen horoskoopiltani leijona ja siltä kyllä näytänkin.
Paksut ja terveet tai no, terveet oli ennen permistä. Kampaaja varasi koko lauantain työpäivänsä rullien laittoon ja epäili, ettei välttämättä kihara pysy, kun hius on lasista rautalankaa. Piti aineita maksimiajan ja nythän ne on hoitoaineista huolimatta ihan kuolleet.
Jos pyörittelen yksittäistä hiusta sormieni välissä, tunnen sen selkeästi. Eli yksittäinen hius on ok.
Mutta hiuksia ei ole tarpeeksi. Aika ohuet ovat.
Hiuksia putoaa keväisin ja syksyisin, eli liian usein?
Kerro jos tiedät miten estän.
Paksut ovat ja täälläkin äidiltä perityt.
Paksut ja melko tummanruskeat, eivät ihan tosi tummat kuitenkaan. Olisikohan kastanja se sävy, en tiedä. Jokainen joka on hipelöinyt hiuksiani on sanonut, ettei ole kellään nähnyt yhtä paksua tukkaa. On myös suora, joten lyhyet hiusmallit eivät todellakaan imartele ja ovat mahdottomia pitää. Pitkänäkin tukka näyttää raskaalta vaikka sitä miten ohennellaan eri malleihin. Kampaukset näyttää hyvältä ja nykyään pidän pitkänä ja aina jotenkin kiinni. Silleen näyttää fiksulta.
Paksut tyyliä Viipurin ritarin mohikaani.
Mustat kuin mustalaisella ja paksut, vähän kihartuvat.
Kaverit kiusasi aina paskapääksi, niin paksu musta potta muodostui pääni ympärille hyvin lyhyessä ajassa.
Toimii melkein kypäränä. Tätä ihan testattiin kun kaverit löivät välitunnilla nyrkillä päähän, niin otin aika helposti koppeja, vaikka kyllähän se vähän sattui.
Sitten tirvasin takaisin :D
Kyllä meillä oli hieno lapsuus ja paskapääksihän minua kutsuttiin. Terveisiä kaikille tutuille!
Hyvin paksut ja aamuisin näytän Hagridilta. Kampaajat sekoittavat väriä kolminkertaisen määrän verrattuna keskivertoasiakkaaseen.
Paksut, harmaat ja lyhyet. Vasta vuosi sitten löysin kampaajan, joka osaa leikata ne eikä epätoivoisesti rouhi ohennussaksilla kuten aiemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paksut ja aamuisin näytän Hagridilta. Kampaajat sekoittavat väriä kolminkertaisen määrän verrattuna keskivertoasiakkaaseen.
Keskivertoasiakkailla voi olla myös lyhyemmät hiukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoasiakkailla voi olla myös lyhyemmät hiukset
Kampaajien sanoja lainaan, en tiedä mihin pituuksiin viittaavat, mutta oletettavasti samanpituisiin, olkapäälle nipin napin ylettyviin. Vakikampaaja varaa minulle paljon pidemmän ajankin kuin hänen hinnastonsa neuvoisi mun hiusten pituisille varaamaan.
Paksut ovat. Kampaajat ovat sanoneet, että on epäsuomalainen hius. Geeneissä kulkee hiusten paksuus. Muuten tykkään, mutta hiusten kuivuminen, föönaaminen ja suoristaminen on hidasta, eivätkä kirahat meinaa pysyä, kun hiukset ovat niin raskaat.
Keskiverrot, ja kiharat. Mutta pojallani on superpaksut ja vahvat hiukset ja ne kasvaakin älytöntä vauhtia. Olen niin kateellinen :D kasvaisipa omatkin hiukset vahvoina, mutta ei! Kun alkaa heti katkeilee kun menevät yli olkapäiden nyyh.
Hiusta on paljon kuulemma mutta ovat ohuet joten käytän hentojen hiusten shampoota. Melko mitäänsanomattomat joka tapauksessa.
Suomalaiseksi paksut, kansainvälisesti ohuet.