Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen näyttää luonnostaan "vosulle"?

Vierailija
05.11.2013 |

Tällaista kysäisisin... Ollaan kaverien kanssa siinä 24-28 vuotiaita ja ihan normaalin näköisiä kumpikin.

Yksi meidän porukastamme tokaisi minulle kerran, että minua siksi isketään baarissa, kun olen lutkan näköinen. En meikkaa mitenkään kummasti (ripsissä kestoväri ja eyelinerit päälle), ja koska en ole mikään poikkeuksellisen rintava, niin eipä ole paljastavia asujakaan. Tästä kun mainitsin, niin hän sanoi minulla olevan luonnostaan sellaiset lutkamaiset kasvonpiirteet...? Voiko näin ihan oikeasti muka olla?

Hommassa on vielä sekin, että minua ei edes paljoa yritetä baarissa, ja sen verta mitä yritetään, niin monesti loppuu lyhyeen koska minulla on mies ja lapsi. Piste. En edes pukeudu provosoivasti tms...

Kaveri on mielestäni huomattavan nätti ja hänellä jos jollain tuntuu olevan vientiä kuppiloissa, joten tuskin kyse on edes kateudesta (ja edelleen painotan, että minua satunnaisesti vain joku käy aina pokaamassa...)

Eli toistan kysymyksen; Voinko olla luonnostaan lutkan näköinen? Luonnonvaaleat, keskipitkät hiukset, norm. painoinen ja sopusuhtainen. Naama meikattuna ihan kiva, mutta siltikään ei mikään joukosta silmiinpistävä. Wtf?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minua tultiin usein ostamaan. Jopa keskellä päivää kadulla. En tosiaankaan pukeutunut näyttävästi enkä osaa flirtailla. Eli ilmeisesti voi näyttää lutkamaiselta. Se rahantarjoaminen kyllä loppui n.30vuoden iässä. En tiedä, että kavereitani olisi yritetty ostaa. Kerran tarjottiin ihan houkuttava summa ja usein tarjoajat olivat yllättävän hyvänäköisiä ja oloisia.

Vierailija
2/3 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi. Osa on luonnostaan sellaisia kilttejä naapurintyttöjä, vaikka laittaisi sitten millaiset rokkimeikit ja nahkatakit, toiset näyttää "vosuilta" mummovillapaidassakin.

Itse kuulun myös tuohon vosuporukkaan. Minulla on tummat, kaarevat kulmat ja ripset, töröhuulet, x-vartalo ja isot rinnat. Ammatiltani olen opettaja, ja on vaikeaa olla uskottava. Joudun miettimään paljon vaatteitani, mutta silti näytän seksikkäältä. Olen fiksu ja ammattitaitoinen, mutta melkein kaikki huomaavat ensin ulkonäköni, ja sitten on vaikeaa saada uskottavuutta. Naiset vihaavat ja miehet tölläävät. Yritän hillitä seksuaalisuuttani, mutta se on vaikeaa, kun näytän tosiaan seksikkäältä melkein kaikissa vaatteissa.

Paras ystäväni sanoi, että olen luonnostani seksikäs. Kuulemma katseeni on sellainen. Haluaisin olla Hilja maitotyttö, mutta en ole. Miehenikin toivoo naapurintyttöä, mutta sai vosun. Ei sille voi mitään. Ehkäpä tästä lihon muodottomaksi joskus, ja silmänikin pöhöttyvät piiloon, sormet ristiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. näyttelijä Rebecca Gayheart on minusta kyllä perussutturan näköinen. Ei ruma eikä kaunis, mutta vosun näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi