Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lääkärin nimeä ei löydy julkiterhikistä, missä voi olla vika?

Vierailija
04.11.2013 |

onko mitään syytä, miksi ei ole siellä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä sukunimi?

En tiedä miten päivittävät sinne nimiä, muttä äitini vaihtoi jokin aika sitten tyttönimensä takaisin ja opiskelut käyty isäni sukunimellä, ja sillä nimellä jos hakee, ei löydy vaan tuolla tyttönimellä.

Vierailija
2/25 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on tietysti ettei oikeksia ole.

Kaikissa systeemeissä on kai myös virheen mahdollisuus, varsinkin jos on kyse vastavalmistuneesta tms lääkäristä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkäri. TAN TAN TAAAAAAAA.

Vierailija
4/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää, oletko käynyt henkilön vastaanotolla vai onko hän kaverisi? :)

Vierailija
5/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää erilaista nimeä kuin virallinen nimi. Esimerkiksi oikea nimi on Juha-Matti Virtanen mutta käyttää nimeä Juha Virtanen jne.

Vierailija
6/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pääasiassa omaa nimeäni lääkärinä, kaikki tuntevat minut tällä nimellä, kollegat, potilaat ja Lääkäriliitto ym. Nyt sitten julki-Terhikki haluaa käyttää maistraatista otettua nimeä, vaikka en koskaan sitä käytä, eikä juuri kukaan sitä edes tiedä, ja olen tästä valittanut, mutta eivät osaa sanoa, voiko asiaa oikaista, kun ne nimet tulevat jostakin muualta. Eli naimisiin olen mennyt vasta, enkä yhdistelmänimeä (tyyliin Korhonen-Paukkunen) käytä missään, vain verokortissa se lukee. Pitää kai erota ukosta, jos eivät muuten usko...

Vierailija
7/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää: kaikilla laillistetuilla lääkäreillä on SV-numero, jota ei voi olla, jos ei ole laillistettu. Voisit kokeilla hakea sen numeron mukaan? Varmasti löytyy. Tiedän myös pari kollegaa, joiden etunimi on eri, kuin Valviran (esim yksi käyttää nimeä tyyliin Anna-Sofia Korhonen, mutta oikea VALVIRAssa oleva nimi on jotakin "Anna Marjut Sofia Korhonen) ja yhdellä toisella joku muu vastaava, ja molemmat jo opiskeluajoista ko nimiä käyttäneet, mutta eivät ole ehkä halunneet muttaa virallista nimeä, etteivät loukkaisi vanhempiaa vai vastaavaa..Usein lääkärimatrikkelissa luetellaan näitä "lempinimiä" ja puhuttelunimiä nimen perässä

Vierailija
8/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkoi kiinnostaa, mikä on haun taustalla ap..?

Vierailija
9/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä että olet kauhea kyylä.

Vierailija
10/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 00:11"]

Minä käytän pääasiassa omaa nimeäni lääkärinä, kaikki tuntevat minut tällä nimellä, kollegat, potilaat ja Lääkäriliitto ym. Nyt sitten julki-Terhikki haluaa käyttää maistraatista otettua nimeä, vaikka en koskaan sitä käytä, eikä juuri kukaan sitä edes tiedä, ja olen tästä valittanut, mutta eivät osaa sanoa, voiko asiaa oikaista, kun ne nimet tulevat jostakin muualta. Eli naimisiin olen mennyt vasta, enkä yhdistelmänimeä (tyyliin Korhonen-Paukkunen) käytä missään, vain verokortissa se lukee. Pitää kai erota ukosta, jos eivät muuten usko...

[/quote]

Joo - nakka se ukko kartanolle, johan sinustakin tulee sitten uskottavampi.

Vierailija
11/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha- luulen kylläkin, että sinä kyyläksi kutsuva olet se varsinainen kyylä. Tai siis tiedän, joten pysy siellä tekokukkakeittiössäsi.

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 00:31"]

[/quote]

Vierailija
12/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 00:40"]

Aha- luulen kylläkin, että sinä kyyläksi kutsuva olet se varsinainen kyylä. Tai siis tiedän, joten pysy siellä tekokukkakeittiössäsi.

[/quote]

[/quote]

Mikä tämä juttu nyt on? Olen ihan ohis, mutta ap olettaa tuntevansa kommentoijat?

Vierailija
13/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n syytä selvittää lääkärin oikeuksia en tiedä, mutta minä kastoin oman tk:n lääkärin oikeuksia, sillä hän oli todellakin outo lintu. Eikä häntä löytynyt listalta. Joten soitin totta kai Valviraan. Siellä selvisi, että nainen käytti eri nimeä vastaanotollaan kuin millä hänet oli kirjattu Valviraan. Eli hän oli listalla, mutta halusi tehdä työtä peitenimellä. Ei mikään ihme, sillä hän kohteli potilaitaan ynseästi ja ylimielisesti, ja se oli hänellekin selvää. Ei kai hän muuten olisi ollut sellainen pelkuri, että joutui käyttämään väärää nimeä ammatissaan.

Vierailija
14/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa.

Joko henkilö on rekisteröity eri nimellä, tai hänen oikeutensa ovat "vaiheessa".

Jälkimmäiseen saa enemmän infoa kysymällä ihmiseltä itseltään.

Tai jos todella epäilet valelääkäriä, sitten eri tahot tulee kyseeseen.

Vierailija
15/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap? Mikä oli tausta?

Vierailija
16/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kyylä- teoriaan varsinkin koska ap hävisi muuten!

Vierailija
17/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Anteeksi, mitä ..?

Vierailija
18/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Edellinen lisää, tarkoitin kyllä tätä tekokukkakeittiökommenttia.

Wtf. Pääsinpä kerrankin sanomaan!

Vierailija
19/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi myös sen nyttemmin mainita jollei motiivi ole kyyläys?

Vierailija
20/25 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus. Ihan hyvää hyvyyyttäsi tätä kyselet? :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme