Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi balettitanssijoilla ei ole rintoja?

Vierailija
04.11.2013 |

Kaikki tanssijat ovat todella pienirintaisia. Nehän aloitaa about 5v tanssin, joten kunnon rääkillä rasvaprosentti on varmaan niin olematon, ettei sitten murkkuna rinnat kasva? kunhan mietiskelen , samalla kun katson black swania..

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tanssijat ovat todella pienirintaisia. Nehän aloitaa about 5v tanssin, joten kunnon rääkillä

Eivät kaikki edes aloita niin nuorena ja treenaa niin lujaa. Ja yleensä sitä pienirintaisuutta esiintyy juurikin vain niillä balettitanssijoilla, jotka treenaavat pienstä asti monta kertaa viikossa. Olen nähnyt esim. street-tanssijoista tukevampiakin tapauksia.

Vierailija
42/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eifman-balettissa  kaikki tanssijat näyttivät tosi pitkiltä.

Naiset olivat kaikki sellaista Minna Tervamäki -tyyppiä. Sinne joukkoon ei olisi mitenkää sopinut joku 160 centtinen ballerina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joulun aikaan oli juttu Doris Laineesta,kuuluisasta menneiden vuosikymmenien balettitanssijattaresta.

Rintojen koosta en osaa sanoa mitään,mutta liikkui ainakin tosi kevyesti korkeilla koroilla vielä kasikymppisenä.

Että älkää taas yleistäkö.Osalla menee jalat vaikka kävelis ikänsä Ainot jalassa ja osalla säilyy kunnossa,vaikka olis millainen akrobaatti.

Toinen kuuluisa balettibrimadonna oli venäläinen Maja Plisetskaja,joka tanssi vielä yli 70-vuotiaana. Käveli myös korkokenkgillä.Vieraili Suomessa tosi tyylikkäänä ikänaisena.

Suomessa taas oli joku uudemman polven tähti,en muista nimeä,jolla jalat meni rikki baletista.On niin monta kohtaloa.Tuo pienirintaisuus johtuu varmaan kovasta "rääkistä",jos nyt noin haluatte asian ilmaista.

Eihän nuo fitnes-sun muut tyrkkyilijätkään ole kuin luuta ja nahkaa.Mutta he hankkivat ne kaksi elotonta jalkapalloa tuohon rintakehään kiinni.Joku fitnestähtihän sanoikin,että nykyään on pakko hankkia silikonit,kun rinnat ei kasva luonnollisesti.

Lapsen vartalo isoilla palloilla tai kurpitsoilla .

Ei enää pärjää Kike Elomaan kaltaisena luomuna kun aikanaan kehonrakennusta harjoitti.

Vierailija
44/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulskemman vartalon omaavat karsiutuvat lajin parista pois jo ennen teini-ikää. Laji on sellainen, että vain luonnostaan hoikka vartalo kykenee siihen.

Höpö höpö, tiedän vaikka kuinka monta balettiopea, joilla on kauniit muodot. Ne balettitanssijat, jotka tekevät uraa tanssijana, he ovat valikoituneet lajin parissa olevan kauneuskäsityksen vuoksi.

Vierailija
45/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämäkin ammattilaisvaatimukset pikkuhiljaa murtuvat, esimerkkinä Misty Copeland, joka ei ole mitenkään päin perinteinen balleriina, ehkä siksi onkin menestynyt. Hänen kaltaisensa kyllä tuskin olisi ikinä menestynyt vaikka Venäjällä, jossa tanssijoiden ulkonäköihanteet ovat aika old-schoolia.

Vierailija
46/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat voivat olla myös rintakudosta, ei rasvaa. Itselläni on ollut alipainoisena E-kupin rinnat. Ei se tietenkään yleistä ole, ja ehkä nämä sitten karsiutuvat lajista pois.

Vierailija
47/58 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kieltämättä aika huvittavan näköistä kun olin tyttäreni balettiesityksessä ja isompien ryhmässä yksi vähän isompirintainen hyppi kärkitossuilla ja tissit pomppi kilpaa..

Mulla loppui balettiura siihen kun mulla alkoi rinnat kasvaa ja balettipuvun alla ei saanut pitää alusvaatteita. Oli aika kova pala nuorelle tytölle jonka murrosikä alkoi muita ennen.

Vierailija
48/58 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heillä useimmiten on ihan selvästi näkyvät rinnat ainakin vanhemmalla iällä mutta ne ovat vain vähän pienemmät. Useimmiten heillä on joko keskikokoiset rinnat, tai pienet rinnat.

Vierailija
49/58 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 22:23"]

Osa joutuu lopettamaan, jos varustus oikein isoksi kasvaa. Mutta onhan joillain luonnostaankin pienet rinnat ja ehkä näitä sitten on ammattilaisiksi valikoitunut.

Näin juuri. Klassisen baletin tanssijoilta vaaditaan taidon lisäksi myös ballerinalle "sopivaa" vartaloa. Aikoinaan tuli dokumentti balettikoulusta ja siinä opettajat keskenään pähkäilivät, mitä tehdä, kun eräs muuten lahjakas tyttö oli "kehittynyt epäsuotuisasti". ja hänet sitten karsittiin lukukauden päätteeksi ja lohduteltiin, että moderni tanssi voisi hänelle olla sopivampaa.

Aivan, habitus natsaa imagoon. Ei sinne kehopositiiviset sovi. (lihavat)

Vierailija
50/58 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joillekin kovin vaikea käsittää, että osalla ihmisistä geenilotossa osuu pienet rinnat. Vaikka lihoisi, ovat ne rinnat silti aina suhteessa pienet. Esim. minä itse olen tällainen. Normaalivartaloinen, mutta hoikka, siroharteinen ym. 168 cm ja 55 kg. Tässä painossa olen pysynyt vuosikausia, teinistä saakka. Rinnat kokoa 70a-b, kolmen lapsen jälkeen enemmän A. Ympärysmitta 65 olisi vielä parempi, mutta sitä ei myydä niin monessa paikassa.

Aikanaan rintani kehittyivät myöhään eikä koskaan tullut sitä vaihetta että olisi pitänyt ostaa isompia ja isompia liivejä. Ne vaan jäivät tähän kokoon. Ei kummempaa. Raskaus--ja imetysaikana koko oli 70 c-d, mutta palasi takaisin normaaliin sittemmin. Viimeisilläni raskaana painoin 65 kg.

Ja ihan aikuinen nainen olen, yli kolmekymppinen. Eli summa summarum, joillain vaan on pienet rinnat, vaikka mikään ei olisi vialla. Kroppani toimii, kuukautiskierto säännöllinen, raskaudet saaneet alkunsa helposti. En kiellä, etteikö pienirintaisuus ole harmittanut elämän varrella, mutta olen oppinut hyväksymään sen. Tässä iässä siroudesta on etuakin, luullaan lähes poikkeuksetta nuoremmaksi, vaikka pukeutumistyylini on sellainen ihan perus "kaupunkityyli", ei mikään teini.

Vierailija
51/58 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luonnostaan niin hoikkia. Daa.

Vierailija
52/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat väärää tietoa ihmisille! Näin EI toimita baletissa. Baletin opiskelijoilla EI tarvitse olla luonnostaan siihen vaativa keho, sillä jos baletin aloittaa pienempänä ja vaikka sen aloittaisi isompanakin niin vartalon vahvuus nilkkojen sirous yms mitä tuossa sanoit niin kaikki ne KEHITTYVÄT. Sinun ei todellakaan tarvitse eikä myöskään pidä olla luonnostaan niitä asioita mitä tuossa luettelit.

Vierailija
53/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joillekin kovin vaikea käsittää, että osalla ihmisistä geenilotossa osuu pienet rinnat. Vaikka lihoisi, ovat ne rinnat silti aina suhteessa pienet. Esim. minä itse olen tällainen. Normaalivartaloinen, mutta hoikka, siroharteinen ym. 168 cm ja 55 kg. Tässä painossa olen pysynyt vuosikausia, teinistä saakka. Rinnat kokoa 70a-b, kolmen lapsen jälkeen enemmän A. Ympärysmitta 65 olisi vielä parempi, mutta sitä ei myydä niin monessa paikassa.

Aikanaan rintani kehittyivät myöhään eikä koskaan tullut sitä vaihetta että olisi pitänyt ostaa isompia ja isompia liivejä. Ne vaan jäivät tähän kokoon. Ei kummempaa. Raskaus--ja imetysaikana koko oli 70 c-d, mutta palasi takaisin normaaliin sittemmin. Viimeisilläni raskaana painoin 65 kg.

Ja ihan aikuinen nainen olen, yli kolmekymppinen. Eli summa summarum, joillain vaan on pienet rinnat, vaikka mikään ei olisi vialla. Kroppani toimii, kuukautiskierto säännöllinen, raskaudet saaneet alkunsa helposti. En kiellä, etteikö pienirintaisuus ole harmittanut elämän varrella, mutta olen oppinut hyväksymään sen. Tässä iässä siroudesta on etuakin, luullaan lähes poikkeuksetta nuoremmaksi, vaikka pukeutumistyylini on sellainen ihan perus "kaupunkityyli", ei mikään teini.

Oletkohan sinä minä nuorena. Kuvailet juuri minua samanikäisenä.

Olen kyllä edelleen saman kokoinen.

T. Mummi 70 v

Vierailija
54/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rasvaa. Ja jos on kroppa missä rasva kertyy rintoihin, ei sovi kehon puolesta tanssijaksi. Syy: ne on tiellä.

Vierailija
55/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiva sellanen pikkuinen 45v ex-voimistelija fuckbuddynä.

Kiva väännellä ku barbinukkea.

M38, 115kg ja 191cm

Vierailija
56/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin että miksi uimareilla on niin leveät hartiat. No kun kapeahartiaiset karsiutuvat jo alkumetreillä pois.

No ei ihan. Ex-uimari tässä. Harrastin uintia siinä vaiheessa kun kasvoin ja kehityin. Olen vartalolta päärynä, mutta lajin takia ylävartalo kehittyi (luojan kiitos) sopusuhtaisemmaksi - minulla on siis hartiat ja leveä rintakehä, vaikka selkeästi yhä kapeampi kuin lantionseutu, joka paisuu kuin ilmapallo jos vain saa luvan.

Kuten baletissa myös uinnissa on "ihannevartalo" eikä tällaisia vääränlaisia näy siellä lajin huipulla. Uimarit ovat esim. yleensä myös pitkiä, kapealanteisia jne. Kun fysiikka on hyvä ja siihen yhdistyy intohimo lajiin ja kova treeni niin syntyy näitä tähtiä: ballerinoja ja huippu-urheilijoita.

En pidä tanssijoita "heikkoina anorektikkoina". Tanssiminen vaatii voimaa.

Vierailija
57/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettia tosissaan harrastavilta tytöiltä nykyäänkin teinivuosien alkuaikoina tsekataan lonkkien aukikiertoa ja muitakin kropan ominaisuuksia ja annetaan suositus joko jatkaa tosissaan tai jättäytyä harrastelijaksi. En kyllä itsekään haluaisi nähdä klassisissa balettiteoksissa rintavaa tai pulskaa balleriinaa. Harrastaa voi kaikki.

Vierailija
58/58 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lajille on ihannevartalon malli. Googlettakaa ideal body for a swimmer/dancer ja alkaa tulla tuloksia.

Uimarin ihannekroppa (pitkäraajainen persjalka)

Tässä mm. ballerinan kropasta, jossa hyvin korrektisti ja varovasti selitetään, että "slim" on parempi kuin "thin" ja että ballerinan olisi hyvä olla kevyt, jotta miestanssija pystyy tekemään nostoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän