Minkä näköisistä naisista miehet ei kiinnostu?
Kommentit (90)
Rekkalesboista. Ne löytää toisen "körilään" rinnalleen. Sen sijaan jäätävät läskit tai susirumat hilluvat neep erin tai tur visshoppaajan kainalossa koska #tosirakkaus aina siihen asti kunnes ol eske lulupa tippuu kouraan
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri sellainen joka saa olla täysin rauhassa:
-164 cm/55 kg
-kroppa tanssin muovaama,pitkät lihakset ja pyöreä perse, vartaloani on sanottu tiimalaskiksi
-vaaleta hiukset, vihreät silmät
- korkeat poskipäät,myös melko korkea otsa, hyvä sivuprofiili ainakin , edestä en sitten tiedä
- en juuri meikkaa
Tällä ulkonäöllä olen saanut olla rauhassa 37 vuotta. Ehkä tarvitsen hiusrajan otsasta matalalle ja varmaankin laitataaoikein valkoiset hampaakuoret. En ihanoikeati tiedä missävika. Nuorena rumille kavereiile tultiin aina juttelemaan baareissa, itse olin sivustakatsoja tai kolmas pyörä.
-
Miten monta aloitetta olet tehnyt miehille netissä ja IRL? Miten aktiivinen olet miehiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-164 cm/55 kg
-kroppa tanssin muovaama,pitkät lihakset ja pyöreä perse, vartaloani on sanottu tiimalaskiksi
- korkeat poskipäät,myös melko korkea otsa, hyvä sivuprofiili ainakin , edestä en sitten tiedä
- en juuri meikkaa
Tällä ulkonäöllä olen saanut olla rauhassa 37 vuotta. Ehkä tarvitsen hiusrajan otsasta matalalle ja varmaankin laitataaoikein valkoiset hampaakuoret. En ihanoikeati tiedä missävika. Nuorena rumille kavereiile tultiin aina juttelemaan baareissa, itse olin sivustakatsoja tai kolmas pyörä.
-
Sinä saatat taas olla liian tasokas suomalaiselle miehelle, jolla usein on huono itsetunto. Tästä johtuu myös ilmiö kun miehet dissaavat osaamistasi tai persoonaasi.
Tuo tanssinainen kuulostaa tosiaan vähän pelottavalta. Liian tasokkaalta minulle. Joku pankkiirilääkäri kuitenkin veisi sen minulta kuukauden sisään, jos vaikka meille joku suhde tulisikin.
t. aika tavis mies
Rehellisesti sanoen:
- lyhyet hiukset huomiovärillä
- mauottomat tatskat
- +30v kissamummoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-164 cm/55 kg
- en juuri meikkaa
-
Miten monta aloitetta olet tehnyt miehille netissä ja IRL? Miten aktiivinen olet miehiä kohtaan?
Olen eri kirjoittaja mutta 38v ikisinkkunainen enkä koskaan saanut huomiota keneltäkään. Olen 162/60, harrastan liikuntaa 2-3 kertaa viikossa, syön terveellisesti, tyyli naisellinen. Vienti 0.
Kun kerron tästä, oletus on aina se etten ole ollut itse aktiivinen. Mutta ikävuodet 17-35 etsin miestä melkoisen innokkaasti. Olen sosiaalinen ja osaan jutella kenen kanssa tahansa, joten teen aina tikusta asiaa kiinnostavalle miehelle. Olen pyytänyt kahville tai muuten ehdottanut tapaamista. Muutaman kerran ehdotin seksiä. Myöntäviä vastauksia 0.
Miehet ovat olleet eri näköisiä, kokoisia ja maalaisia. Olen tavannut heitä netissä, töissä, matkoilla, festareilla, konserteissa, kaverin luona, bileissä, harrastuksissa, seurakunnassa, ruokakaupassa jne. En tietenkään päivittäin koska kiinnostukseni tulee olla aitoa joten en jokaista vastaantulijaa vikittele. Mutta silti. Ei ketään eikä mitään. Siitä omasta aktiivisuudesta huolimatta.
Kaikille vain ei ole paria. Nyt olen 3v sitten luovuttanut enkä puhu miehille enää tutustumismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-164 cm/55 kg
- en juuri meikkaa
-
Olen eri kirjoittaja mutta 38v ikisinkkunainen enkä koskaan saanut huomiota keneltäkään. Olen 162/60, harrastan liikuntaa 2-3 kertaa viikossa, syön terveellisesti, tyyli naisellinen. Vienti 0.
Kun kerron tästä, oletus on aina se etten ole ollut itse aktiivinen. Mutta ikävuodet 17-35 etsin miestä melkoisen innokkaasti. Olen sosiaalinen ja osaan jutella kenen kanssa tahansa, joten teen aina tikusta asiaa kiinnostavalle miehelle. Olen pyytänyt kahville tai muuten ehdottanut tapaamista. Muutaman kerran ehdotin seksiä. Myöntäviä vastauksia 0.
Miehet ovat olleet eri näköisiä, kokoisia ja maalaisia. Olen tavannut heitä netissä, töissä, matkoilla, festareilla, konserteissa, kaverin luona, bileissä, harrastuksissa, seurakunnassa, ruokakaupassa jne. En tietenkään päivittäin koska kiinnostukseni tulee olla aitoa joten en jokaista vastaantulijaa vikittele. Mutta silti. Ei ketään eikä mitään. Siitä omasta aktiivisuudesta huolimatta.
Kaikille vain ei ole paria. Nyt olen 3v sitten luovuttanut enkä puhu miehille enää tutustumismielessä.
Miten tällainen voi olla mahdollista? Tässä on pakko olla jotain todella kummallista takana.
Siilitukkaisista, tatuoiduista ja lävistetyistä.
Minä olen vanha, lihava, rintava ja pesevä, miehet juoksevat perässäni. Ovat aina juosseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Down2Earth kirjoitti:
Miehekkäistä, lihavista, kovaäänisistä, rääväsuisista joille "mukavuus on tietenkin ulkonäköä tärkeämpää".
Tuollaiset nimenomaan ovat monien suomalaisten duunarimiesten suosikkeja, vaihtavat miestä lennosta erottuaankin! Ja jos ovat myös äärimmäisen ilkeitä, etenkin toisia naisia kohtaan - niin ovat sitä hoteinta hottia miesten mielestä.
Akateemisuus ja suht hyvä ulkonäkö sekä hillitty käytös karkottaa monia miehiä - ainakin monia duunareita, jotka kuitenkin osalle koulutetuistakin naisista kelpaisivat hyvin, sillä ei koulutus takaa menestystä ja perhetausta voi olla duunaritausta koulutetullakin.
BLM-anarkistinen telaketjufeministi, akateemisuuden ylikorostus, ylipaino räikeine siilitukkineen, tekopyhä vihervasemmistolaisuus yms. - tällaiset ominaisuudet miellyttävät vain vastaavia miehiä, jos edes heitäkään.
Tämä on kyllä totta - hiljainen, hillitty akateeminen nainen on monelle duunarimiehelle ihan kauhistus. Kai se on jonkinlainen alemmuuskompleksi, jos nainen on fiksumpi tai jotain, usein se hillitty käytös ja ehkä ujous tulkitaan ylimielisyydeksi. Aiemmin kaverin miehen kautta jonkun verran tapasin duunarimiehiä eri bileissä ja muutamalle minun yliopisto-opinnot ja se, etten juonut itseäni ihan umpitunneliin, oli hirveä ongelma joillekin heistä ja humalapäissään muistivat kertoa sen. Noissa porukoissa ne "räväkät" rääväsuunaiset oli kovasti suosiossa.
Jännä juttu, että nämä "räväkät" naiset on yleensä duunarinaisia. Niissä piireissä naisten kuuluu olla "räväköitä", eli isoäänisiä, rääväsuisia ja rohkeita. Sen sijaan akateemisesta naisesta harvemmin kuulee tätä kuvausta. Ennemminkin akateeminen nainen on yleensä hillitty ja fiksu.
Ilmankos en ole koskaan kokenut oikein kuuluvani mihinkään. No, miehen olen kyllä saanut
Timo Soinin näköisistä.