Minkä näköisistä naisista miehet ei kiinnostu?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minun näköisistä miekkoset ainakin tykkäävät. Vähän liikaakin... ;] XD
No kuvaile itseäsi.
Yksi miekkonen sanoi, että näytän hänen mielestään nuorelta Hillary Clintonilta.
Ei sulla kans hyvin mene sitten.
XDDDDD Miksei menisi?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaiken saa anteeksi, jos vain on kauniit kasvot. Jos ei ole, niin suositusta ja/tai komeasta miehestä on turha haaveilla.
Ei kai sitä voi oikein vaatia toiselta enempää kuin mitä itsellä on tarjota. Koskee molempia sukupuolia.
Kyllä naurattaa kun näitä lukee vai itkeäkkö pitäisi.Tää löytänyt naisena aina seuraa,en huoli mukaani kyllä ketään!en oo läski oikein ja joku vetää,kasvot hymy olemus??..Jalat ei oo tunkit.Ei kiinnosta suomal.mies.Tästä kohta 20v kun yritin löytää ihmisen,aina mussa vika.Yksi poikkeus löyty nuori mies.En hitos alkas äitipuoleksi kellekkään ja kotiorjaksi,siihen se loppukin.Omat tenavat saanut suuriksi.Kyllähän tuo sen ehkä parin perhe on ongelma jos vielä joku löytyy,ei ne ongelmattomia ole."Olet mun isän kaa vaan sen rajojen takii,," tms..ei hyväksy uutta vanh.kumppania.Voi olla toisinkin en väitä,joskus onnistaa.Kunnollista suomal. on vaikee löytää.Jos nyt nuori mitä tekisi toisin .muuttas maasta :))).Kyllä se ei aina ole ulkonäkö miten kumppaniin ihastuu..joku kemia pitää olla.Parasta jatkaa sinkkuna,ystäviä voi olla molemmissa.Sinä pysyvätkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minun näköisistä miekkoset ainakin tykkäävät. Vähän liikaakin... ;] XD
No kuvaile itseäsi.
Yksi miekkonen sanoi, että näytän hänen mielestään nuorelta Hillary Clintonilta.
Hillary on ruma ja oli sitä jo nuorena. Olet todiste siitä että rumat naiset saavat miehiä helposti.
Oli aika tavis, tyyli toki huono. Vanhemmiten parantunut, ehkä kirurgiallakin osansa.
Hillary ottaa miehen, kyse ei ole saamisesta noin voimakastahtoisen naisen kohdalla.
Lihavista. Kaikilla muilla on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Marketissa vyöryy jatkuvasti vastaan jokinorsuja, joilla on peruskomea mies vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Down2Earth kirjoitti:
Miehekkäistä, lihavista, kovaäänisistä, rääväsuisista joille "mukavuus on tietenkin ulkonäköä tärkeämpää".
Tuollaiset nimenomaan ovat monien suomalaisten duunarimiesten suosikkeja, vaihtavat miestä lennosta erottuaankin! Ja jos ovat myös äärimmäisen ilkeitä, etenkin toisia naisia kohtaan - niin ovat sitä hoteinta hottia miesten mielestä.
Akateemisuus ja suht hyvä ulkonäkö sekä hillitty käytös karkottaa monia miehiä - ainakin monia duunareita, jotka kuitenkin osalle koulutetuistakin naisista kelpaisivat hyvin, sillä ei koulutus takaa menestystä ja perhetausta voi olla duunaritausta koulutetullakin.
BLM-anarkistinen telaketjufeministi, akateemisuuden ylikorostus, ylipaino räikeine siilitukkineen, tekopyhä vihervasemmistolaisuus yms. - tällaiset ominaisuudet miellyttävät vain vastaavia miehiä, jos edes heitäkään.
Tämä on kyllä totta - hiljainen, hillitty akateeminen nainen on monelle duunarimiehelle ihan kauhistus. Kai se on jonkinlainen alemmuuskompleksi, jos nainen on fiksumpi tai jotain, usein se hillitty käytös ja ehkä ujous tulkitaan ylimielisyydeksi. Aiemmin kaverin miehen kautta jonkun verran tapasin duunarimiehiä eri bileissä ja muutamalle minun yliopisto-opinnot ja se, etten juonut itseäni ihan umpitunneliin, oli hirveä ongelma joillekin heistä ja humalapäissään muistivat kertoa sen. Noissa porukoissa ne "räväkät" rääväsuunaiset oli kovasti suosiossa.
Se on ihan biologista ja vaistonvaraista kenestä mies kiinnostuu. Kaunis nainen on yleensä myös hedelmällinen. Ikä, lihavuus ja hormonihäiriöt alentavat hedelmällisyyttä, ja siksi miehet ei kiinnostu tällaisista naisista. Luonto ohjaa lisääntymään mahdollisimman hedelmällisen naisen kanssa. Toinen asia mikä vaikuttaa on feromonit eli ihmisen ominaishaju. Tästä johtuu se kuuluisa "kemia". Feromonien perusteella ihminen valitsee vaistonvaraisesti itselleen kumppanin, jonka kanssa geenit sopivat yhteen. Näin mahdollisesta lapsesta tulee terveempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Down2Earth kirjoitti:
Miehekkäistä, lihavista, kovaäänisistä, rääväsuisista joille "mukavuus on tietenkin ulkonäköä tärkeämpää".
Tuollaiset nimenomaan ovat monien suomalaisten duunarimiesten suosikkeja, vaihtavat miestä lennosta erottuaankin! Ja jos ovat myös äärimmäisen ilkeitä, etenkin toisia naisia kohtaan - niin ovat sitä hoteinta hottia miesten mielestä.
Akateemisuus ja suht hyvä ulkonäkö sekä hillitty käytös karkottaa monia miehiä - ainakin monia duunareita, jotka kuitenkin osalle koulutetuistakin naisista kelpaisivat hyvin, sillä ei koulutus takaa menestystä ja perhetausta voi olla duunaritausta koulutetullakin.
BLM-anarkistinen telaketjufeministi, akateemisuuden ylikorostus, ylipaino räikeine siilitukkineen, tekopyhä vihervasemmistolaisuus yms. - tällaiset ominaisuudet miellyttävät vain vastaavia miehiä, jos edes heitäkään.
Tämä on kyllä totta - hiljainen, hillitty akateeminen nainen on monelle duunarimiehelle ihan kauhistus. Kai se on jonkinlainen alemmuuskompleksi, jos nainen on fiksumpi tai jotain, usein se hillitty käytös ja ehkä ujous tulkitaan ylimielisyydeksi. Aiemmin kaverin miehen kautta jonkun verran tapasin duunarimiehiä eri bileissä ja muutamalle minun yliopisto-opinnot ja se, etten juonut itseäni ihan umpitunneliin, oli hirveä ongelma joillekin heistä ja humalapäissään muistivat kertoa sen. Noissa porukoissa ne "räväkät" rääväsuunaiset oli kovasti suosiossa.
Jännä juttu, että nämä "räväkät" naiset on yleensä duunarinaisia. Niissä piireissä naisten kuuluu olla "räväköitä", eli isoäänisiä, rääväsuisia ja rohkeita. Sen sijaan akateemisesta naisesta harvemmin kuulee tätä kuvausta. Ennemminkin akateeminen nainen on yleensä hillitty ja fiksu.
Varmaan hiljaisista naisista monetkaan ei kiinnostu ja runsas ylipaino usein vähentää kiinnostuneiden määrää. Olen ainakin alkuun ujohko. Kyllä musta kiinnostuttiin silti, kun bmi oli normaali, lähemmäs 25 kuitenkin. Kun lihon (oon nyt lihava), ylipaino kertyy lähinnä mahaan ja rintoihin eli yläkropasta olen massiivinen ja hartioistakin löytyy leveyttä (olin tosin normaalipainoisena rintavahko ja harteikas, mihinkäs ne luut katoaa). Moni mies ei perusta tuolla tavalla lihoneesta naisesta. Miehet eivät kiinnostu niin paljon isorintaisista naisista, kuin luullaan, ainakaan, jos he ovat muutenkin paksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvaile itseäsi.
Hillary on ruma ja oli sitä jo nuorena. Olet todiste siitä että rumat naiset saavat miehiä helposti.
Oli aika tavis, tyyli toki huono. Vanhemmiten parantunut, ehkä kirurgiallakin osansa.
Hillary ottaa miehen, kyse ei ole saamisesta noin voimakastahtoisen naisen kohdalla.
XDDDDD Tavis juu.... Oli luonnollinen eikä tarvinnut mitään feikkijuttuja ollakseen kaunis. Toisaalta tuohon maailman aikaan tuskin feikkijuttuja oli tarjollakaan.
Yrittäisitte edes peittää tuon kateutenne jotenkin XDDDDD ;]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marketissa vyöryy jatkuvasti vastaan jokinorsuja, joilla on peruskomea mies vierellä.
Peruskomea XDDDDD ai suomimiekkonen? XD
Musta ei oo kukaan koskaan kiinnostunut. Naama täys pisamia, iso perunanenä, tihrusilmät, eriparikulmat, korkea otsa, finnejä :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä ollut miehiä sekä lihavana että laihana. Ehkä kyse on vain persoonallisuudestasi.
Musta ei ole kukaan kiinnostunut aikoihin, eli oletan ettei monikaan pidä kaltaisistani
- olen sairaalloisen lihava
- hiuksia lähtee
- meikkaan harvoin
- en käy baareissa
- alan vanheta nopeasti
Kaikennäköisistä. Kukaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Down2Earth kirjoitti:
Jännä juttu, että nämä "räväkät" naiset on yleensä duunarinaisia. Niissä piireissä naisten kuuluu olla "räväköitä", eli isoäänisiä, rääväsuisia ja rohkeita. Sen sijaan akateemisesta naisesta harvemmin kuulee tätä kuvausta. Ennemminkin akateeminen nainen on yleensä hillitty ja fiksu.
Minä liikun molemmissa piireissä, akateemisissa jatko-opintojen takia ja duunaripiireissä työpäivinä. Olen hillitty ja fiksu, en räväkkä. Ihan hyvin silti pärjännyt duunarina. En välitä juoda, se on totta että se varmaan jotakuta ärsyttäis jos kävisin sellaisis paikois.
Minun näköisestä ei ainakaan. En ole koskaan osannut pitää itseäni erityisen rumana. En toki ole kauniskaan, mutta melko tavallinen. Sellainen mitäänsanomaton, joka ei herätä huomiota suuntaan tai toiseen. Olen hoikka, mutta tämäkään ei ole auttanut asiaa. Ikinä ei yksikään mies ole osoittanut kiinnostusta. Olen ihan kiva ja pidetty kaveri, mutta en sytytä ketään parisuhdemielessä. Ja miehiä kyllä tapaan, koska työskentelen hyvin miehisellä alalla.
XDDDDDDDDD Kateus ei ole mitään uutta minun elämässäni, valitettavasti.... ;]