Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänään jätän sen kaiken tekemättä

Vierailija
04.11.2013 |

Siinähän sitten mies ja lapset näkevät, kuinka paljon teen. Itse eivät edes suihkun lattiaa saa aamulla kuivattua. Hinkatkoon itse paskansa pöntöstä. Mulle tais riittää. Jospa keskittyisin nyt itseeni ja viimeisiin raskauspäiviin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän perhe on ajautunut moiseen. Olet antanut periksi?

Vierailija
2/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan kukaan kuivata suihkun lattiaa, en edes minä =) Eikä ole haitannut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies laiskistunut vai aina ollut moinen?

Vierailija
4/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kiltisti ja tunnollisesti tehnyt aina kaiken, mukisematta. Koti kiiltää ja ruoka on hyvää. Lapset on kamnattu eikä räkä valu. Kiitosta ei kuulu koskaan. Nyt vaan väsyttää. Koko raskausaikana kukaan ei ole kysynyt voisko olla avuksi. Itkettää ja suututtaa. Olo on paksu, kipeä ja tukala. Miten tässä on näin päässyt käymään?

Vierailija
5/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono parinvalinta?

Vierailija
6/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 16:51"]

huono parinvalinta?

[/quote]

Joo saattaa ollakin. Harmi vaan, että tulee ilmi vasta nyt kolmannen lapsen kohdalla. Ap

Vierailija
7/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen hoitaa aina velvollisuutensa..

Vierailija
8/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lycka till. Varaudu kuitenkin jo henkisesti siihen, että astiat kasautuu, pyykit muodostavat vuoren ja vessa haisee naapuriin asti, koska jos niitä ei nyt kiinnosta noita asioita tehdä, niin en usko että kiinnostaa parinkaan viikon kuluttua. Ainoa, jonka käämi on vaarassa palaa on jälleen sun. Jotkut eivät välttämättä osaa arvostaa sitä siisteyttä niin paljon, että viitsisivät itse vaivautua sen eteen... Mut jos sua ei itseäsi haittaa elää p*skan keskellä, niin anna palaa! ;)

Vierailija
9/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea keskity vaan itseesi. Mutta mitä aiot tehdä synnytyksen jälkeen....jatkatko samaa mukisematta linjaa? Haluatko hoitaa huushollin yksin, oletko vaan nyt väsynyt kun olet raskaana? Niin ja kun et saa kiitosta.....=(

Vierailija
10/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen aina siivonnut tosi tunnollisesti. Nyt kun mä mietin, niin oikeastaan ehkä vaan miehen mieliks. Tiedän sen tykkäävän että on siistiä, niinkuin niillä oli ana kotonakin. Meillä oli aina ihan pommi, ja aikuisiällä olen aina kaikille selittänyt sen olevan syyn mun siivousneuroosiin. Voiko vaan väsähtää näin viidentoista vuoden suorittamisen jälkeen? Vai onko nämä vaan raskaushormonit? Mä en enää jaksa.

Vierailija
11/11 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et puhu asiasta miehesi kanssa?