Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos puolisosi haluaisi sterilisaation, ?

Vierailija
17.09.2013 |

vaikka sinutkin olisi steriloitu?

Mun mieheni on  miettinyt, että saattaisi haluata sterilisaation. Meidän lapsiluku on täynnä ja minut on steriloitu jo aikaisemmin. Suhteemme on hyvä kaikin puolin, ollaan oltu uskollisia toisillemme, tosin avoimesti keskustellaan siitäkin vaihtoehdosta, että joskus voisimme kokeilla parinvaihtoa tai käydä tahoillamme toisissa vuoteissa. 

Mies ajattelee niin, että vaikka meidän parisuhteemme päättyisi jostakin syystä, jota nyt ei osaa kumpikaan kuvitella, tai jos minä kuolisin, hän ei silti haluaisi lisääntyä kenenkään muun kanssa. Siksi hän haluaisi varmistaa että ei koskaan voisi saattaa ketään raskaaksi.

Mitä ajatuksia tällainen herättää teissä? Itse ajattelen, että mikäettei. En koe suurempaa mustasukkaisuutta tai epävarmuutta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasektomiassa käynyt ja päätös oli helppo. Ihanaa kun ei tarvitse ehkästä parisuhteessa kummankaan!

Vierailija
2/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä jos puoliso hankkii sterilisaation voisi tuntea mustasukkaisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän oudolta hakea sterilisaatio, kun sinut on jo steriloitu. Ettei vaan käy vieraissa ja halua varmistaa, ettei vahinkoa tapahdu kodin ulkopuolella?

Vierailija
4/4 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 10:13"]

Miten siitä jos puoliso hankkii sterilisaation voisi tuntea mustasukkaisuutta?

[/quote] Aika moni IRL-tutuista on sitä mieltä, että se petaa sillä pettämistään. Kun MUN kans ei tartte ehkäistä niin pitää sit olla joku muu...?

Vaikka mieheni on kyllä sitä mieltä, että hullut panee vieraita paljaalla.

t.ap