Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivuttomat supistukset loppuraskaudessa

Vierailija
04.11.2013 |

Kypsyttääkö kohdunsuuta lainkaan, vai tekeekö hieman kivuliaat vasta jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/6 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli raskausaikana noin rv20 lähtien vikoille viikoille asti kivuttomia supistuksia, jotka eivät tehneet mitään. Ja lääkäri sanoi myös ettei esim. Kohdunsuun pehmeneminenkään kerro juuri mitään. Vaikka olisi paikat pehmenneetkin niin voi yhtä hyvin mennä vaikka yliajallekkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yleensä kypsytä. Kohdunsuu kyllä kypsyy loppuraskaudessa, mutta kivuttomia supistuksia voi tulla 100 päivässä ja se voi olla kypsymättä, kun taas jollain ei tule ollenkaan ja se kypsyy silti. Ne eivät siis kerro mistään välttämättä

Vierailija
4/6 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu ihan kivuliaita supistuksia rv28 lähtien ja kohdunsuu edelleen ihan epäkypsä rv37. Joillakinhan taas se kohdunsuu kypsyy ihan ilman supistuksia.. Joten muiden tilanteesta ei paljon johtopäätöksiä voi thdä..

Vierailija
5/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kivuttomatkin voivat tehdä jotain, mutta sitä mitä, ei oikein itse voi arvioida. Mulla runsaasti kivuttomia - sanoisin jopa miellyttäviä - supistuksia raskausviikolta 34 eteenpäin. Ensimmäiset kivuliaat tulivat synnytyksessä, ja sitä ennen lääkärintarkastuksessa olin parille sormelle auki ja kaulakanavaa sentti jäljellä. Että kai ne jotain teki.

Vierailija
6/6 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla synnytit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi