Joonas Nordman juontaa Putouksen ekat jaksot Roope Salmisen sijaan
"Ohjelman näyttelijäkaarti esiteltiin medialle maanantaina järjestetyssä tilaisuudessa. Tilaisuudessa paljastui, että ohjelman kahden ensimmäisen jakson juontajana nähdään Joonas Nordman. Aiemmin ohjelmaa on juontanut Roope Salminen. Vielä ei ole kerrottu, onko Salminen mukana tulevalla kaudella."
Kommentit (18)
Eipä taida Salminen olla paras valinta lastenohjelmien juontajaksi. Koska se oikeuden päätös tulee?
Sitä so, että me voidaan spekuloida esim. siitä, että kuka sopisi juontajaksi jossei Roope Salminen jatka juontajana.
Roope Salmisen ilme oikeustalolla kertoi kaiken: hän tajusi etteivät oikeudessa ne mageet suhteet ja kaverit enää auta, vaan on tosi kyseessä.
Veikkaan ihan ilmeen perusteella, että tuomio tulossa!
Kovin on viettänyt hiljaiseloa kesän&syksyn ajan...
Vierailija kirjoitti:
Sitä so, että me voidaan spekuloida esim. siitä, että kuka sopisi juontajaksi jossei Roope Salminen jatka juontajana.
Varmasti joku kulunut vakinaama kuten Mikko Leppilampi, Antti Holma , Janne Kataja, Jaajo Linnonmaa, Anni Hautala tai Vappu Pimiä.
Joonas Nordman on oikein raikas tuulahdus juontajana.
Luulen, että ottavat varman päälle: Ernest Lawson.
Paikkaili kerran Salmista onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ottavat varman päälle: Ernest Lawson.
Paikkaili kerran Salmista onnistuneesti.
No Ernest olisi ihan hyvä valinta.
Juontaja viisi vaihtua useamman kerran kauden aikana, jokainen juontaja olisi yhden jakson ja menisi sitten vaihtoon.
Ei seksirikoksista syytteessä olevia telvisioon, vaan jos todetaan syylliseksi, niin OIKEAMPI PAIKKA KUIN TV ON VANKILA!
Tämä Roope "naisten keikuttaja" Salminen sai potkut Maikkarilta sen oikeusjupakan takia. Siksi se ei juonna Putousta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Roope "naisten keikuttaja" Salminen sai potkut Maikkarilta sen oikeusjupakan takia. Siksi se ei juonna Putousta.
Hyvä Maikkari!
Monta kohua Roope saikin käännettyä voitokseen.
Lastenohjelma ja rikossyytteet on huono kombo.
Vierailija kirjoitti:
No kidding.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea päätös.
Oikeuden päätös?
Tosi hyvä juttu - ihan ilman oikeusjutunkaan tulosta. Tykkään Joonaksesta juontajana muutenkin miljoona kertaa enemmän kuin Roopesta. Liitto-orava ei etene sukulaissuhteillaan, vaan on ihan itse hyvä. Toivottavasti juontaa koko kauden.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä juttu - ihan ilman oikeusjutunkaan tulosta. Tykkään Joonaksesta juontajana muutenkin miljoona kertaa enemmän kuin Roopesta. Liitto-orava ei etene sukulaissuhteillaan, vaan on ihan itse hyvä. Toivottavasti juontaa koko kauden.
Jep, miksi lähteä merta edemmäs kalaan.
Mä olen aina tykännyt Roopesta, ja mielestäni hän on ollut oikein hyvä putousjuontaja. Tämä saattaa johtua siitä että olen hänestä katsoen jo täti-iässä, enkä ole hänen elämäänsä seurannut mitenkään muuten kuin putouksen juontajana, ja parista muusta ohjelmasta. Näin aion toimia myös nykyään. Minulle ei naamat kulu, koska katson niin vähän ohjelmia. Putousta olen kuitenkin seurannut aina, ensin oman, nyt jo aikuisen lapseni kanssa, ja nyttemmin miehen lasten kanssa. Joonas Nordman on kuitenkin mielestäni vielä parempi juontajaksi, joten en voi valittaa.
So?