Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Työpaikka avoimella hakemuksella?
04.11.2013 |
Tiedättekö onko kukaan saanut työpaikkaa lähettämällä avoimen hakemuksen yritykseen?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin olen päässyt avoimella hakemuksella sisään. Aluksi määräaikaisena, mutta lopulta rupeama ko. yrityksessä venähti yli 12 vuoden mittaiseksi. Nyt taas lähtötilanteessa, sillä otin kesällä yt-paketin ja uutta duunia pitäisi löytää.
Edellisen työpaikkani sain juuri avoimen hakemuksen jättämällä. Kyse oli matkailualan yrityksestä.
Ei noiden avoimien hakemuksien kautta tule huomioiduksi millään tavalla.
Sama olla väsäämättä tuollaista ollenkaan, etenkin näiden työttömyyslukujen aikana.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on pari tuttua saanut noin uuden työpaikan. Kyseessä on ollut it-alan hommat ja molemmat ovat hyviä alallaan. Eli voisin veikata, että parhaat mahdollisuudet avoimen hakemuksen kautta saatavaan työpaikkaan on työvoimapulasta kärsivillä aloilla ja hyvillä osaajilla.