Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisia naisia haukutaan aina rumiksi...

Vierailija
14.09.2020 |

...ja aasialaisia naisia kehutaan kauniiksi kun suomalaisille ovat tyypillisiä aasialaiset piirteet? Suomalaiset ovat ulkonäöllisesti kuin sekoitus Saksaa/Ruotsia/Baltian maita ja kaukoitää. Monella on vinot silmät ja raskaat luomet, korkeat poskipäät ja vaalea kuulas iho. Miksi se on suomalaisissa yhdistelmänä niin rumaa kun muissa kansoissa kaunista?

Kommentit (403)

Vierailija
281/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä kiinnostaa niin mahdottomasti pitävätkö muut teitä kauniina? Eikö aikuisilla ihmisillä ole elämässä muuta tärkeämpää sisältöä? Pitääkö teidän olla nukkeja joita miehet sitten muokkaavat itseään miellyttävän näköiseksi jotta teillä olisi hyvä itsetunto? Löytäkää arvo itsestänne älkääkä ulkonäöstänne. Joku järki tähän touhuun.

Ei, itse asiassa jos jää työttömäksi niin saa enemmän tilille rahaa, kun asuu yksin ja on vähemmän kotitöitä, vähemmän pyykkiä, vähemmän siivoamista, vähemmän ruoanlaittoa ja enemmän omille tavaroille tilaa, kun asuu yksin.

Jos asuu miehen kanssa, kela maksaa vähemmän rahaa ja on enemmän kotitöitä.

Vakituisia työpaikkoja ei ole ja naisten on järkevämpää asua yksin, kun välillä on töitä ja välillä ei.

Leskeneläke ollaan poistamassa mikä tukee yksin asumisen järkevyyttä.

Itse en polta enkä juo joten taitavana ruoanlaittajana terveellinen ruoka maksaa 200 kuukaudessa eli 200 jää esim. vaatteisiin ja parturiin kuukaudessa. Jos asuu miehen kanssa niin ei jää.

Mulla on näillä näkymin todellinen löytö täällä kotona. Kumpikin siivoaa ja maksaa oman osuutensa. Jää rahaa säästöön

No, teillä on hyvät tulot niin ei ole ongelma.

Mutta, monen muun naisen on järkevää asua yksin. Suurin osa miehistä ei osallistu kotitöihin eikä moni nainen usko, jos mies väittää, että osallistuu kotitöihin, koska on edellisestä suhteesta huonoja kokemuksia. Eikä muuttaa voi edestakas koko ajan. Muutto on iso homma.

Vierailija
282/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos suomalaiset miehet pitävät rumana, kun rajan ylittää ihan vaikka jo Ruotsiin niin alkaa tinder laulaa, true story.

Mulla laulaa Tinder jo Suomessa, ihan 5km säteelläkin, ei tarvitse lähteä Ruotsiin, että satelisi matcheja. Kertonee jotakin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä muuta miehen kanssa samaan asuntoon, koska kela maksaa yksin asujalle enemmän.

En ala pyytämään mieheltä rahaa.

Seurustella voisin.

Vierailija
284/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos suomalaiset miehet pitävät rumana, kun rajan ylittää ihan vaikka jo Ruotsiin niin alkaa tinder laulaa, true story.

Mulla laulaa Tinder jo Suomessa, ihan 5km säteelläkin, ei tarvitse lähteä Ruotsiin, että satelisi matcheja. Kertonee jotakin sinusta.

En ole ikinä ollut Tinderissä enkä mene.

Vierailija
285/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa! Sulleko mätsit on kaikki kaikessa? Ethän edes tiedä millaisia miehiä menet todellisuudessa tapaamaan.

Vierailija
286/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut Tinderissä enkä mene.

Kaikki naiset ei ole tinderissä.

Vierailija
287/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rotevuus ja vartalonmittasuhteet väärenlaiset noin niinkuin yleisen estetiikan näkökulmasta.

Sama on miehillä täällä. Jos verrataan skandinaaveihin, jotka ovat siroluisia, samoin slaavit.Me suomalaiset olemme vantteratekoisia, sekä miehet, että naiset. Persjalkaisia, eli lyhyet jalat muuhun kroppaan verrattuna. Eikä itä - ja länsisuomen välillä ole eroa, ihan potaskaa, yhtä rumia molemmat.

Vierailija
288/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin yliopistossa tuutorina vaihtareille ja yksi italialainen tyttö avautui, miten täällä Suomessa kaikki naiset olivat hänen silmissään kuin malleja ja että se tuntui jopa ahdistavalta. Hän oli lyhyt perus-italiaano, suomalaisen silmissä varmaan eksoottisen tumma. Mutta hänestä täällä Suomessa tytöt olivat kuin H&M:n mainoksesta eikä hän pystynyt "kilpailemaan" siinä viitekehyksessä. Että jokainen katsoo omasta näkökulmastaan sitä kauneutta. Hän oli tottunut lyhyisiin, tummiin naisiin ja hänen näkökulmastaan "kaikki suomalaiset" olivat pitkiä ja vaaleita.

Vierailija
289/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on poikkeuksellisen rumia . Olen itsekin suomalainen, joten ei ole haukkumista.

Venäjältä tulee paljon huippumalleja, miehiä en tunne, mutta nekin varmasti komeita. Ruotsalaisia kehutaan kilvan ympäri maailmaa, sekä miehiä, että naisissa. Norjalaiset on kanssa hyvännäköisiä, mieshiihtäjät on aina olleet namuja.

Vierailija
290/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa! Sulleko mätsit on kaikki kaikessa? Ethän edes tiedä millaisia miehiä menet todellisuudessa tapaamaan.

Se ei ollut pointti. Pointti on, että olet niin ruma, että joudut hakemaan Ruotsista matcheja. Kertoo kuinka paljon rumempia ruotsalaiset vielä ovat.

Vierailija
291/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaalainen ja me olemme super-rumia. Ikävä kyllä. Olisinpa syntynyt suomalaiseksi 🥺

Vierailija
292/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on perunanenäinen persjalka kalvakalla iholla, jenkkakahvoilla ja kananp* tukalla.

Sovitaanko niin että annetaan tämän riman kansan kuolla sukupuuttoon.

Vierailija
293/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ollut pointti. Pointti on, että olet niin ruma, että joudut hakemaan Ruotsista matcheja. Kertoo kuinka paljon rumempia ruotsalaiset vielä ovat.

Haha, kirjoitin tuon alkuperäisen kommentin että Ruotsin puolella tinder alkaa laulaa mutta en yhtäkään näistä seuraavista- joten pahoittelut mutta et käy keskustelua kanssani.

Lyön vetoa että olet useammassa ketjussa jo kommentoinut suomalainen "ulkomaalaiset miehet vie meidän naiset" -mies. Jos olet nainen niin ole tyytyväinen että muut menee ulkomaille, jää sulle enemmän näitä suomalaisia hottismiehiä ;) Itse olen tyytyväinen omaan brittiini, ja jätän tämän ketjun seuraamisen tähän! Oikein mukavaa pääsiäistä sinullekin.

Vierailija
294/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ja Norjassa uskotaan aitoon tasa-arvoon.

Vierailija
295/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olin yliopistossa tuutorina vaihtareille ja yksi italialainen tyttö avautui, miten täällä Suomessa kaikki naiset olivat hänen silmissään kuin malleja ja että se tuntui jopa ahdistavalta. Hän oli lyhyt perus-italiaano, suomalaisen silmissä varmaan eksoottisen tumma. Mutta hänestä täällä Suomessa tytöt olivat kuin H&M:n mainoksesta eikä hän pystynyt "kilpailemaan" siinä viitekehyksessä. Että jokainen katsoo omasta näkökulmastaan sitä kauneutta. Hän oli tottunut lyhyisiin, tummiin naisiin ja hänen näkökulmastaan "kaikki suomalaiset" olivat pitkiä ja vaaleita.

Minullakin on yksi tuolta suunnalta oleva kaveri johon tutustuin kun tämä oli vaihto-oppilaana täällä. Ihmetteli samaa, kun taas minusta tämä kaveri oli kuin malli. Eräs toinen ulkomaalainen tuttuni suuttui ja otti valittamiseni ohuesta ja vaaleasta tukastani kehuskeluna ja vittuiluna, kun eihän kukaan blondi voi olla tyytymätön ulkonäköönsä.

Joka maassa on vallalla tuo sama asenne: täällä kaikki on rumia syystä x, kun taas tuolla toisessa maassa on kaikki kauniita. Siellä toisessa maassa sitten taas sanotaan että miksi täällä on niin rumaa porukkaa, kun tuolla maassa b kaikki on niiiiiin jumalaisen kauniita. Jne jne.

Vierailija
296/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalaiset ovat kauniita ja hyvällä tavalla erikoisen näköisiä. :) Juuri ap:n mainitsemat aasialaiset ja euroopplaiset piirteet ovat hienot!

Niitä lihavia persjalkoja löytyy IHAN JOKA MAASTA. Naurattaa aina kun joku mollaa suomalaisia ja korostaa jotain thaityttöjä tai espanjalaisia. Eipä sielläkään perustäti ole kovin kummoinen. :D 

Vierailija
297/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mummotyyli! Helsingissä pidetään näitä mustia takkeja jotka ulottuvat nilkkoihin asti.

Vierailija
298/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja kauniita on joka maassa. Noin 8 miljardiin ihmiseen mahtuu monenmoista. Yleensä ihmiset ihannoivat eksoottisuutta ja meidän silmään eksoottiset aasialaiset pitävät meitä taas eksoottisina. Tämä av-palsta ei ole mikään totuus.

Vierailija
299/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on perunanenäinen persjalka kalvakalla iholla, jenkkakahvoilla ja kananp* tukalla.

Suomalainen mies on samanlainen, paitsi ei ole edes sitä tukkaa. Eiku?

Vierailija
300/403 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mummotyyli! Helsingissä pidetään näitä mustia takkeja jotka ulottuvat nilkkoihin asti.

Jaa. Sellainen on mukava ja lämmin ja miellyttää ainakin omaa silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme