Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatuksia 2m1n?

Vierailija
14.09.2020 |

Tapailemani mies syttyy kovasti ajatuksesta että otamme toisen miehen mukaan kimpaan. Suhteemme on siis kiihkeä ja seksi estotonta, tuo on yksi niistä asioista joita haluamme molemmat kokeilla. Itse olen kimppaillut muutamia kertoja "leikkikaverin" roolissa sinkkuna, siis pariskunnan kanssa. En ikinä oman kumppanin/vakkari kanssa. Ymmärrän varsin hyvin mikä itseäni tuossa 2m1n kiihottaa mutta kiinnostaisi kuulla mitä miehet ajattelevat. Miksi mies kiihottuu katsellessaan kun toinen mies panee naista? Erityisesti "omaa naista", tyttöystävää, vaimoa, ihastusta?
Olisi kiinnostavaa kuulla myös miten teillä se itse homma on käynnistynyt ja edennyt. Meillä on molemmilla samanhenkisiä kavereita ja tuttuja joista saan valita mieluisimmat joita lähestymme asialla, että miten olis ;). Kutsumme miehen luo, siinä lasit viiniä ja mitä? Luultavasti teen itse aloitteen ja sitten toivon miesten ohjaavan shouta.
Myös kokemuksia toisen pariskunnan kanssa kimppailusta voi kertoa, se on myös to do listalla ja itselleni uusi juttu - miehelle ei.

N36

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet nuoresta asti yhdessä,joten meillä ei ollut kokemusta muista sexissä.

Minä miehenä otin kerran sen puheeksi.

Vaimoni mielestä se vaan tuo mustasukkaisuutta jos hän saisi nauttia vieraasta.

Vakuutin että se olisi minulle ok.

Hänen vaatimus oli että ei tuttuja ,eikä väkisin ja hänen on sitten päätös kehet hän haluaa.

Ravintolan tanssi lattialta se sitten löytyi, oltiin netistäkin katseltu mutta tuntui olevan sokko peliä. Vaimo halusi että mies pitää olla pystyvä ja kohtuu nuori ja hyvä kuntoinen.

Sitten se hetki tuli, ja pakko sanoa että mustasukkaisuus nousi sillä mies oli minunkin mielestä komea . Kun hetki tuli tehdä siirto ,pyysin miestä mukaamme vuokramökillemme.

Mukaan lähti yllätykseksemme hänen kaveri,yhtä komea ja nuori.

Jotenkin tuntui että läsnä oloni jotenkin esti etenemisen ja vaimo oli niin jännittynyt tilanteesta että tärisi.

Kaikkihan sen tiesivät että miehet oli kutsuttu nussimaan ja vaimoni antais pillua.

Tein juomat ja laitoin musiikin soimaan ja yllytin poikia tanssittamaan vaimoa.

Siitä alkoi pussailu ja vaatteet vähenivät.

Hetken kuluttua vaimo oli vaatteitta ja näytti polkunsa,ja eikä kun hetki niin pojat oli housuitta, ja mulla kuohui kun katsoin kun vaimo lutkutti vierasta kullia.

Vaimon pillua katseltiin ja kiusattiin.

Vierailija
22/28 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Kyllä minä olen tästä vähintään yhtä innoissani kun tuo tapailemani mies. Unelmana olisi parisuhde jossa olisi tälläinen stag- hotwife- kuvio mahdollista. On äärettömän kiihottava ajatus kaikin puolin ja itse saan ihan erityiset kiksit vielä siitä että tuo mmn ei ole pelkästään minun fantasia vaan myös mies on siitä ihan kovana. 

ap

Varmaan vähän harvinaisempaa että nainenkin tuosta asetelmasta nauttii! Siis muutenkin kuin itse tekemisestä. :) 

Just oikea asenne tuo, että toisen kiihottuminen kiihottaa siinä itseä. Teillä on hyvä suhde, hienoa!

nro3 

Naisena voin sanoa että todellakin nautin saamastani huomiosta. Se että sain todellakin valita miehen joka sai riisua minun vaatteet, ja mun tapauksessa miehet. Kaksi miestä.

Ja se ettei sitä tilannetta lähdetty hakemaan netistä. Jotenkin sellainen tuntemus että netissä on liikaa sellaisia epätoivoisia miehiä.

Sori tästä kommentista.

Se tilanne kun sain itselleni varmuuden että nyt haluan vierasta miestä,nyt olen kiimassa.

Se tilanne kun vieras mies käsitteli mun pebbua sexuaalisesti ,se aiheutti sellaisen adrenaliini ryöpyn aivoihin että jalkoja heikosti. Jotenkin kaikki oli niin helppoa,no ehkä siihen vaikutti se että olen 164cm ja 55kg ja naamaltani kait ihan ok.

Ja kyllä mieheni oli mustasukkainen,sanoi että vaikka ei miehiä kattele niin ne nuoret miehet oli komeat.

Onneksi miehet olivat päättäneet että ottavat mun pillun vaikka väkisin. Ja pikkuisen väkisin minut otettiinkin. Pikkuhousut oli repeytyneet niin että ne meni hyllyyn. No mitä niistä stringeistä,enpä olis käyttänytkään kovin useasti.

Ja se oli mun mieleen että nuorilla miehillä oli halua enemmän kun taitoa. Pillu tutkittiin ja nuoltiin,että olin niin kiimassa että oli pakko kysyä että aiotteko ollenkaan työntää kullia mun pimppiin.

Vaan kyllä sain siitintä,molempiin reikiin samaan aikaankin. Sain hormooni hoitoa.

Pikkaisen säälitti omaa miestä,joutui odottamaan vuoroaan,ja🤭🤭 joutui putsaamaan pimppini. Ja tavallaan kostikin ,nuoli väkisin mulle orkun ja mua pidettiin paikallaan ja levällään. Vaikka sain orkun ,mieheni jatkoi nuolemista. Menetin tajuntanikin siinä,heräsi siihen että toinen niistä nuorista miehestä oli mun päällä ja nai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mies kiihottuu katsellessaan kun toinen mies panee naista? Erityisesti "omaa naista", tyttöystävää, vaimoa, ihastusta?"

Tätä minäkin olen pohtinut, tutkinut itsessäni. Onko taustalla jotain lapsena koettua,   hämärää, vain tunnetasolle jäänyttä, jota ei voikaan järjellä ymmärtää.

Symbioottinen suhde äitiin. On ollut "äidin poika". Jossain vaiheessa, vaikkapa perhesaunassa tajunnut joitan sukupuolisuudesta, että miehillä ja naisilla on sellaistakin vetoa toisiinsa, että isä haluaa äitiäni myös sillä tavalla, ja äitikin tuntee himoa mulkkuun ja antaa isän nussia.

Varmaan nytkin saunan jälkeen, kun ovat nähneet toisensa, katselleet toisiaan alasti.

Kiihotuinko, etten vain kauhukseni ja häpeäkseni jopa masturboinut kuvitelmalleni?

Ja siirränkö sen tähän päivään. Ajatukseen kuinka yhtä alastomana kuin muutkin seuraan vaimon ja vieraamme tutustumista toisiinsa. Hymyjä, katseita. Vaimo antaa miehen katsella, kosketella, ohjaa vieraan kättä rinnoilleen, reisilleen. Niiden välissä on vieraalle kypsytetty, liukkaaksi turvonnut karvainen rako. "Se on tottunut paljaaseen", sanon. "Että ruiskautetaan syvään", jatkan, ja vaino naurahtaa, miehen koura vitullaan, sanoo olevansa kohta "niin herkkänä, että polvet pettää".

Sitten he suutelevat, suunnistavat kohti makuuhuonetta, vaimo edellä lanteet keinuen, mies perässä kiimaisena, valmiina yhdyntään.

Vierailija
24/28 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne kimpat kiihottavia hyvin onnistuessaan. Minua kiinnostaisi tietää, kuinka pitkään parisuhteessa olleilla nuo sessiot vaikuttavat siihen arkeen. Onko jatkuvaa netistä uusien kumppanien etsimistä, kilkuttaako puhelin viestiä panoilta silloinkin, kun olisi kiva olla ihan kahdestaan? Tuleeko niihin jonkinlainen pakkomielle, eli ei pystytä enää ajattelemaan elämää ilman säännöllisiä kimppaseksi tapahtumia, tai vaimon naitattamista jollain muulla. Eli te jotka harrastatte niitä, pystyisittekö lopettamaan jossain vaiheessa ja harrastamaan pelkästään pariskuntana seksiä ja pitämään hyvät kokemukset mukavina muistoina, vai säilyvätkö nuo ryhmäseksi jutut loppuelämän niistä innostuneille?

Hei, ei tietenkään tuu mitään ongelmia. Kaikki ymmärtää et sillä vieraalla miehellä voi olla mahtimela, ja että se saa naisen orkkuihin kaikissa niissä asennoissa joissa oma mies ei. Ei se mitään kateutta ja mustasukkasuutta herätä miehessä.

Eikä sekään että nainen alkaa haluumaan tätä hommaa useemmin ja useemmin, ja että miehet rimputtelee jatkuvasti ja vonkaa pildeä.

Eikä se että naisella alkaa kauheesti uusia menoja.

Tässä hommassa kertakaikkiaan mikään ei voi mennä milläänlailla vikaan!

Vierailija
25/28 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2m1n on homoa

Vierailija
26/28 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen ja sain kerran 3 miestä. On mahtavaa istua ja ottaa muna pilluun ja kohta toinen työntyy anaaliin takaa ja vielä suihin yksi muna. Vaatii hieman temppuilua mutta onnistuu kun ei hosu. Aamulla vielä sain tällaisen super panon ja sitten miehet lähtivät. Makasin puhkinaituna spermalta haisevana pari päivää, liikkuminen että käveleminen sattui, persereikä ja pimppa niin arkana että ei voinut kun haalealla vedellä suihkuttaa. Kokemuksena aivan huikea ja aion ottaa vielä uusiksi.

Vierailija
27/28 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vaimon estot jäävät alkukankeuden jälkeen toiseksi halujen kanssa. Siis kimpassa aluksi alasti sängyssä kolmin yhdessä ollessa ovat vaimon polvet tiukasti yhdessä, kädet puuskassa ja katsoo vain minuun. Silittelyä, muutama arka suudelma. Vartin päästä tunnelma hieman rentoutuu, mutta pitää yhä kiinni siitä ettei koske vieraaseen mieheen. Kun vieras saa nuolla nännejä tms. syvenee vaimon hengitys, puna syntyy rintakehälle ja jalat alkavat aueta. Tässä kohtaa hän yleensä menettää kontrollin. Hänen käsi hakeutuu puristamaan vieraan miehen seisovaa kullia, hän haluaa suudella miestä ja haarat ovat aivan levällään. Paras hetki on kun mies asettuu haaroväliin suutelemaan vatsaa, rintoja ja kaulaa. Yleensä silloin vaimo ohjaa vieraan kullin sisäänsä.

Vierailija
28/28 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin maksullisen miehen toiseksi rouvalle, kun menivät makkariin, minä menin lisäämään puita saunaan ja olivat päässeet hyvin alkuun. Alkukankeutta on kuulema vähemmän aloittamalla kahden, kolmas tulee vähän myöhemmin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan