Treffimies kuuntelee huonoa musiikkia - meni maku koko miehestä
Muuten ihana mies kaikinpuolin. Mutta kun hän vei minut kotiini autollaan, soitti koko ajan Sabatonia. Onhan mies jo 47-vuotias. Asiasta juteltuamme selvisi että miehen musiikkimaku on todella huono. Minä kuuntelen suomalaista iskelmää itse ja hän jotain dimmu borgiria. En kyllä enää miestä aio tavata sillä tuo kertoo miehestä jotain.
Kommentit (58)
30-50 vuotiaissa miehissä on paljon Sabatonin kuuntelijoita. On ainakin mies eikä mikään hiiri.
-m37-
Minä kuuntelen Sabatonia ja vaimo Suvi Teräsniskaa. Kohta ollaan oltu 10 vuotta yhdessä.
M40v
Millainen nainen kuuntelee iskelmää? Iskelmää kuunteleva nainen lähtisi kyllä minulta heti luiskaan.
Eikö kuunnellut Arttu Wiskaria ollenkaan? :(
Voitte laulaa autossa yhdessä PRIMO VICTORIAa. Lähentää teitä.
Just tää on ongelmana aikuisten deittimarkkinoilla. Hylätään ihmisiä ihan älyttömien asioiden takia, joilla ei ole mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa.
Teillä on molemmilla huono musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Just tää on ongelmana aikuisten deittimarkkinoilla. Hylätään ihmisiä ihan älyttömien asioiden takia, joilla ei ole mitään tekemistä yhteensopivuuden kanssa.
Se on Porvoossa semmosta.
Päivästä toiseen sä suollat tänne kuinka treffimies teki sitä ja tätä, ja kuinka se on nyt sitten ohi. Joka päivä ilmeisesti eri mies. Tiesitkö että sun kaltaisillesi naisille on useampikin nimi olemassa, eikä yksikään niistä taida olla erityisen mairitteleva?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa se musamakukin vähän. Noista lähtökohdista ainakin vaikea käydä yhdessä keikoilla.
Naisilla tuntuu olevan ihan oikeasti nimenomaan ne pikkuasiat deal breikkereitä. Kuitenkin suvaitaan ne juopot ja kotitöitä tekemättömät kumppaneiksi . No tyhmästä päästä kärsii sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä ei ole älytön ongelma. Kuuntelen koko ajan musiikkia esim. töitä tehdessä kotona, kokatessa, siivotessa... koko ajan. Oma musiikkimakuni on laaja, mutta örinäheviä tai iskelmää en jaksa kuunnella. Miehen pitäisi pystyä kuuntelemaan sitä musiikkia josta minä pidän tai mieluiten tykätä siitä mistä minäkin. Iskelmää tai örinää ei vaan ala asunnossani soimaan ja en voi auttaa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuntuu olevan ihan oikeasti nimenomaan ne pikkuasiat deal breikkereitä. Kuitenkin suvaitaan ne juopot ja kotitöitä tekemättömät kumppaneiksi . No tyhmästä päästä kärsii sanotaan.
Jos itse ei kuuntele usein musiikkia kotona niin ei kai sillä sitten ole väliä. Eihän monet kuuntele. Mutta kyllä itselle epämiellyttävän musiikin kuuntelu on ihan kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei miehille ole väliä niin sehän on hyvä. Sitten kuunnellaan naisen valitsemaa musiikkia. Onneksi miehet ei ole pikkumaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä ei ole älytön ongelma. Kuuntelen koko ajan musiikkia esim. töitä tehdessä kotona, kokatessa, siivotessa... koko ajan. Oma musiikkimakuni on laaja, mutta örinäheviä tai iskelmää en jaksa kuunnella. Miehen pitäisi pystyä kuuntelemaan sitä musiikkia josta minä pidän tai mieluiten tykätä siitä mistä minäkin. Iskelmää tai örinää ei vaan ala asunnossani soimaan ja en voi auttaa. Sori.
Onko tuo sinusta tasapuolista?
Aikamoinen vässykkä, kyllä pitäisi olla Immortalia ja Burzumia vähintään. Vähän vaikuttaa poserilta joka yrittää vaan skenessä hillua
Pidätte kerran viikossa sellaisen söpön Mozart-illan. Puuteria, peruukkeja, menuetteja ja koketeerausta. Oletten ihan hyvä pari.
Hei jos mies on muuten ok, niin mitä väliä millaista musiikkia kuuntelee? Ainoastaan jos itse olisi joku ammattimuusikko, niin olisi luonnollista, että tuollainen asia voisi olla poikkeuksellisen tärkeä. Jäät kyllä sinkuksi jos Sabaton on syy hylkyyn. Olen joskus ollut Sabatonin keikalla. Kuuntelen myös klassista, iskelmää, poppia, rockia, jazzia, ihan kaikkea. Todella typerää lokerointia. Laita peltorit korviin, kun Sabaton raikaa. Oma mieheni kertoo huonoja vitsejä. Olen kuunnellut niitä nyt noin 8 vuotta. Kestän huonoja vitsejä, koska hän on hyvä mies.
Eihän tuo haittaa, jos tästälähin kuljette omilla autoillanne.