Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ostaa mitään netistä, olenko outo?

Vierailija
14.09.2020 |

Haluan nähdä tuotteen. Minusta palauttelu on työlästä. Haluan jo tuntuman kankaaseen, lisäksi minulla on hankala vartalotyyppi enkä osaa ommella, omenavartalo, normaalipaino, lyhyt persjalkainen, pitkä selkä. Paidat on aina liian lyhyitä ja housujen lahkeet liian pitkiä. Samoin muissa tavaroissa, haluan vain nähdä tavaran ennen ostopäätöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nettishoppailu kasvaakin ja varmasti valtaa ison osan kaupankäynnistä jossain vaiheessa.  Tilastollisesti lienee paljon ihmisiä, jotka eivät ole koskaan netistä mitään ostaneet tai hyvin harvoin käyttämät mahdollisuutta.  

Vierailija
2/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Tuo on juuri se nettikauppojen ongelma. Itsekin vihaan sitä palauttelu ja vaihtelurumbaa, mutta kaikkea muuta kuin vaatteita on kyllä tullut tilattua paljonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain normaali enemmistö käyttää vähemmistöstä sanaa outo.

Vierailija
4/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sinunlaisia ihmisiä ei olisi kauppakeskuksia ja kivijalkaliikkeitä, jotka taas tuovat kylkeensä palveluita kampaamoja, ruokakauppoja, posteja ja kahviloita. Makuasioita, mistä pitää.

Vierailija
5/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä kauppakeskuksistakaan. Kivijalkaliikkeet vain katoavat yksi toisensa jälkeen. Tykkään ostaa laadukasta. Monesti noissa pienissä yksityisissä vaatekaupoissa myös myyjät sanovat suoraan, jos joku ei mulle sovi, ketjuliikkeissä mulle sopii kaikki myyjien mielestä, vaikka peilissä näyttää kamalalta. Ap. 

Vierailija
6/6 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman sinunlaisia ihmisiä ei olisi kauppakeskuksia ja kivijalkaliikkeitä, jotka taas tuovat kylkeensä palveluita kampaamoja, ruokakauppoja, posteja ja kahviloita. Makuasioita, mistä pitää.

Meinaatko ettei olisi ruokakauppoja ja kampaamoja jos ei olisi kivijalkakauppoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi