Miesystävä puhuu existään hyvin halveksivaan sävyyn
Olemme jostain syystä päätyneet muutaman kuukauden tapailun jälkeen vaihtamaan muutamia sanoja ex-elämistämme. En tiedä miksi, mutta siihen ajauduttiin.
Minä en ole paljon sanonut, koska en koe tarpeelliseksi, mutta mies kiihtyi silminnähden, kun alkoi puhua ja kertoa existään.
Ei jäänyt epäselväksi, miten hän halveksii heitä.
”Se bimbo ei osannut muuta tehdä kuin laittaa ruokaa!”
”Se yks vaan makasi päivät pitkät ja katsoi Netflixiä!”
Ja muuta sellaista. Tämä paasaus tapahtui tänä viikonloppuna, kun olimme ottaneet vähän alkoholia. Silti, hän inhoaa eksiään vilpittömästi. Kaikissa heissä on ollut jotain ”pahasti vialla”.
Mitä sitä sanotaan henkilöistä, jotka puhuvat ja yleensä suhtautuvat exiinsä rumasti? Ainakin jostain muistan lukeneeni, että sellaista naista/miestä pitää varoa. Mikä se vaaranpaikka oli..? Pitäisikö viitata kintaalla, keskustelu nimittäin jäi taka-alalle siinä samassa, kun se oli ohi?
Kommentit (10)
Aikanaan sinä kuulut niiden exien joukkoon , joita hän haukkuu tulevalle nyxälleen.
Itse lopetan sellaisten naisten tapailun, jotka mollaavat ex-miehiään. Varoitusmerkki.
Kysypä tekikö hän mitään väärin edellisissä suhteissaan, oppiko niistä mitään. Jos ei, niin paha juttu. Ei kuulosta hyvältä, että on noin katkera. Ei vaikuta tasapainoiselta ihmiseltä.
Hirveä akka se joka on tehnyt ruokaa. Voi mies minkä kärsimyksen on kohdannut! Toinen katseli Netflixiä. Mistä näitä ihmishirviöitä sen miehen elämään on löytynytkin? 😱
Vierailija kirjoitti:
Hirveä akka se joka on tehnyt ruokaa. Voi mies minkä kärsimyksen on kohdannut! Toinen katseli Netflixiä. Mistä näitä ihmishirviöitä sen miehen elämään on löytynytkin? 😱
Tarvitsin näitä nauruja, kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetan sellaisten naisten tapailun, jotka mollaavat ex-miehiään. Varoitusmerkki.
Minä lopetan tapailun siihen kun mies kuulee millaisia exäni on ollut ja haluaa hakata tai tappaa ne ja alkaa uhota. Kokemuksesta tiedän, että niin aloittaa jokainen tuleva painajainen.
Miten jollain miehellä voi vain hulluja/tyhmiä/laiskoja exiä ja onko hän itse jättänyt nämä kaikki? Niinpä, mieti sitä, haluatko päästä joukon jatkoksi...
Jos haluat kokeilla kepillä jäätä (ennen kuin juokset), niin "Miksi päädyit yhteen noiden naisten kanssa?"
Samanlailla puhuu sinusta kavereilleen...