Löytyykö täältä ennustajaa?
Olen vaalea nainen kohta 50v ja kaipaan tosi rakkautta. Erosin vasta pitkästä suhteesta, jossa tunsin itseni yksinäiseksi. Ehdin kesällä rakastua yhteen tyyppiin mutta tämä katosi. En tiedä mitä tehdä. Elämästä katosi ilo kokonaan. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (28)
Hei,
Katson kahdella kortilla ja yleisenergialla neuvoa.
Yleisenergia: 3 sauvaa; kuten kerroitkin, niin tunnet jo itsesi, perustasi on kunnossa, olet vahva ja valmis tekemään tarvittavan työn onnistumisen eteen.
1. Kortti: 8 kuppia nurinpäin; Suuri ilo, onnellisuus, juhliminen.
2. Kortti: kuppien lähetti nurinpäin; Kiinnittyminen, viettelys, huijaus.
Onko nyt niin, että aiempi ihastuminen pohjautui jollain tapaa kovasti aistilliseen puoleen? Mieti jatkossa rehellisemmin uusien ihmisten kohdalla, että mihin tarpeeseen heidän antamansa huomio sinussa osuu.
Keskity jokaisessa päivässä valitsemaan niitä asioita joista saat iloa ja joista nautit myös yksin. Käy paikoissa joihin ihan itse koet vetoa, tapahtumat, harrastukset, valitse kaikki oman autenttisen ilosi kautta.
Sitä kautta itsellesi vielä tarkentuu, että millä tapaa haluat oikeasti käyttää arkesi ja vapaasti. Tätä kautta löydät myös oikeasti samanhenkisiä uusia ihmisiä elämääsi.
Tiputa pois ajatus siitä, että olet etsimässä kumppania. Etsi ja löydä kipinä itsessäsi. Sitä kautta vedät puoleesi juuri sinulle sopivia tuttavuuksia.
Olisiko mielessäsi joku harrastus tai kiinnostuksen kohde, jonka olet painanut pois (esim. lapsuudesta), jokin luova, ei ”hyödyllinen” vaan täysin omaan ilmaisuusi/kiinnostuksenkohteeseesi liittyvä tekeminen?
Sytytin sinulle jasmiinia ja vaaleanpunaisen kaikenkattavan rakkauden kynttilän. Oikein hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti saat tästä viestistä jotain tukea pohdinnallesi ❤️
Olet siis roikottanut itseäsi 10 vuotta huonossa suhteessa ja tituleeraat itseäsi huipputyypiksi 🤔
Joku ei täsmää.
Etkö arvosta itseäsi vai etkö vaan halunnut päästää miestä ennenkuin 10 vuotta meni hukkaan?
ärsyttää. se on mulla kaveriehdotuksissa lähes ekana. olenko minä hänen? miksei pyydä ees kaveriks...niin lähellä ja niin kaukana...
Toivottavasti resonoi kirjoitti:
Hei,
Katson kahdella kortilla ja yleisenergialla neuvoa.
Yleisenergia: 3 sauvaa; kuten kerroitkin, niin tunnet jo itsesi, perustasi on kunnossa, olet vahva ja valmis tekemään tarvittavan työn onnistumisen eteen.
1. Kortti: 8 kuppia nurinpäin; Suuri ilo, onnellisuus, juhliminen.
2. Kortti: kuppien lähetti nurinpäin; Kiinnittyminen, viettelys, huijaus.Onko nyt niin, että aiempi ihastuminen pohjautui jollain tapaa kovasti aistilliseen puoleen? Mieti jatkossa rehellisemmin uusien ihmisten kohdalla, että mihin tarpeeseen heidän antamansa huomio sinussa osuu.
Keskity jokaisessa päivässä valitsemaan niitä asioita joista saat iloa ja joista nautit myös yksin. Käy paikoissa joihin ihan itse koet vetoa, tapahtumat, harrastukset, valitse kaikki oman autenttisen ilosi kautta.
Sitä kautta itsellesi vielä tarkentuu, että millä tapaa haluat oikeasti käyttää arkesi ja vapaasti. Tätä kautta löydät myös oikeasti samanhenkisiä uusia ihmisiä elämääsi.
Tiputa pois ajatus siitä, että olet etsimässä kumppania. Etsi ja löydä kipinä itsessäsi. Sitä kautta vedät puoleesi juuri sinulle sopivia tuttavuuksia.Olisiko mielessäsi joku harrastus tai kiinnostuksen kohde, jonka olet painanut pois (esim. lapsuudesta), jokin luova, ei ”hyödyllinen” vaan täysin omaan ilmaisuusi/kiinnostuksenkohteeseesi liittyvä tekeminen?
Sytytin sinulle jasmiinia ja vaaleanpunaisen kaikenkattavan rakkauden kynttilän. Oikein hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti saat tästä viestistä jotain tukea pohdinnallesi ❤️
Tosi hyvä, just tuollaista ympäripyöreää soopaa ne ennustajat jauhaa. Tuo kynttilä kruunasi koko tekstin. 😂
hei, kiitos sinulle kortinnostajalle paljon. Olen työssä paikassa missä kyllä tapaan kaikki ympärillä olevat ihmiset. ja minulla on rakas harrastus mikä liittyy luontoon ja liikkumiseen ja taiteeseen, tätä teen välillä yksin ja välillä seurassa. olen ihminen joka viihtyy hyvin yksin ja tarvin myös sitä yksinoloa. mutta se toinen puolikas olisi kiva saada...
Blondeilla on aina kivempaa!!!! Se on fakta jonka voit halutessasi nimetä ennustukseksi. Tenat ja kumit laukkuun ja menoksi!
Vierailija kirjoitti:
Kerro murheesi Jeesukselle.
Kerro yksinäs
Kerro murheesi Jeesukselle.