Ennustan parille
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Joko sairauteni alkaisi helpottaa...?
vähän vielä joudut kestämään , ennenkuin helpottaa. Parempi aika on tulossa. Ole levollisin mielin.
Miten minun ja vasta tapaamani T:n käy?
Olen lapseton leski ja viimeisin miesystävä saattohoidossa, onko loppuelämäni yksinäinen. Olen jo melkein luopunut toivosta rakkauden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton leski ja viimeisin miesystävä saattohoidossa, onko loppuelämäni yksinäinen. Olen jo melkein luopunut toivosta rakkauden suhteen.
Älä etsi rakkautta. Etsi itseäsi.
Millainen suhde meillä tulee olemaan? Muutammeko joskus yhteen?
Pettynyt rakkauteen, päästääkö mennyt minut eteenpäin? Tuleeko vielä oikea rakkaus?
Lonely<3 kirjoitti:
Rakastuin erääseen tyyppiin mutta tämä katosi. En tiedä mitä tehdä. Olen vaalea nainen kohta 50v. Näkyykö mitään piristystä elämääni?
olet hieman eksyksissä , et ole tottunut olemaan yksin. Älä kiirehdi suhteesta toiseen. Nyt olisi hyvä aika tutustua itseesi. Kadonnut mies ei ole kiinnostunut sinusta.
matte kirjoitti:
Näetkö minut kirjailijan työssä?
kylläpä hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies ajatteli viestistäni?
Hämmentynyttä energiaa. Olitko liian hätäinen viestin kanssa.
Joo, taisin olla. Viestin sisältö ei kuitenkaan liittynyt meihin, mutta olisi saanut jättää lähettämättä. Kiitos
Miten voisin parhaiten olla avuksi tässä ajattelemani henkilön asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Sisko kirjoitti:
Miten veljeni käy?
Hän paranee.
Kiitos. En tiedä kuka olet ja mitä tästä tulee, mutta kiitos toivon kipinästä tässä tilanteessa. Merkitsee paljon minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten käy, tuleeko parisuhdetta vielä eteeni?
kyllä tulee. Ei nyt ihan heti kuitenkaan. Sanoisin ensi kesään mennessä lupaavan oloinen ihminen tulee elämääsi. Vaaleahiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Paria ei ole mutta haluaisin tietää milloin oikeasti rakkaus löytää minut? Milloin saan oikean parisuhteen miehen kanssa?
etsit ja kaipaat suhdetta vähän liian voimakkaasti. Se estää sitä toteutumasta. Kun pystyisit jättämään asian taka-alalle niin mahdollisuutesi parenevat.
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on viimein vapaa, tulenko koskaan saamaan häntä?
hän ei ole kovinkaan kiinnostunut sinusta. Pysyvää suhdetta ei taida tulla. Pieni seikkailu näyttää mahdolliselta.
Saanko uuden työpaikan, joka olisi minulle paremmin sopiva? Milloin (ehkä vielä tänä vuonna?)
En ole vaan juuri löytänyt itseni. Olen aina ollut (henkisesti) yksin. Silmät kertoivat muuta...
Minä ja J, tapahtuuko koskaan vai jääkö kaveruuteen?