Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan lähihoitajaviha - mistä se kumpuaa?

Vierailija
13.09.2020 |

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö. Normaalissa elämässä raskasta ihmishoivatyötä tekeviä kunnioitetaan ja arvostetaan, mutta täällä tilanne on ihan päinvastainen. Mistä se johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä?, täällä palstallako? minä ainakin arvostan kaikkia terveydenhuollossa työskenteleviä. Teette hyvään duunia ja minä olen aina saanut hyvää hoitoa vaikka en ole rikas taikka julkisuuden henkilö 

Vierailija
2/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tämmöistä vihaa. Arvostan kaikkia ihmisiä, jotka työkseen pelastavat henkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tämmöistä vihaa. Arvostan kaikkia ihmisiä, jotka työkseen pelastavat henkiä.

Kyllä mä olen huomannut että lähihoitajia pidetään AV:lla tyhminä, ”kun mihinkään muuhun työhön ei kelpaa”-porukkana.

Vierailija
4/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun miehet tekevät töitä niin hoitajat pitävät turpansa kiinni

Vierailija
5/5 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän omassa päässä on vikaa jos joutuu omaa egoaan nostamaan haukkumalla muita.

Osa näistä haukkujista on varmasti itse epäonnistuneet hoitoalalla tai sinne pääsemisessä, osa varmasti luulee olevansa jotain parempaa ihmisrotua, osa on muuten vaan mulkvistejä ja osa jotain trolleja tai voihan olla että se hoitajia mollaava on yksi ja sama joltain hoitajalta pakit saanut luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän