Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologista osaajaa paikalla? Haluaisin tietää koska kuolen: näkeekö sen kartastani?

Vierailija
13.09.2020 |

Eli olen joskus lukenut, että omasta kartastaan voisi nähdä koska kuolee? Haluaisin tietää koska minun aikani mahdollisesti on.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe.

Jotkut katsoo julkkisten karttoja ja niiden kuolinaikoja, googleta transits + death.

Jotkut saturnus/pluto transiitit on perinteisiä.

Vierailija
2/2 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa mistä voit arvioida, kauanko todennäköisesti elät. Mieti sukuasi, kuinka vanhaksi iso- ja isoisovanhempasi elivät, erityisesti saman sukupuolen edustajat kuin sinä. Todennäköisesti saatat elää pidempään kuin he, koska elinikä on pidentynyt. Sitten voit arvioida, onko sinulla paljon terveellisemmät elämäntavat kuin heillä (esim. he olivat kovasti ylipainoisia ja kuolivat sydänsairauteen, sinä taas olet hoikka ja sydänterveys on hyvä), jolloin on hyvä todennäköisyys, että elät pidempään. Jos taas elät paljon epäterveellisemmin (esim. olet raittiin sukusi ensimmäinen alkoholin suurkuluttaja ja poltat paljon), elinikäsi voi olla lyhempi.

Näin karkeasti. Äkilliseen onnettomuuteen voi joutua, vaikka olisi nuori ja terve. Se ei tietenkään ole yhtä todennäköinen kuolemansyy kuin luonnolliset syyt kuten yllämainitut sairaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi