11:11 ilmiö
Oletko kokenut? Ympäri maapalloa miljoonat ihmiset ovat kokeneet, että luku 11:11 esiintyy heidän elämässään useammin kuin sattuman pitäisi antaa ymmärtää. Useimmiten nämä ihmiset katsovat esim. digitaalikelloa kun se näyttää 11:11. Yhtä hyvin se voisi olla 10:10, tai 12:12, mutta se on 11:11 joka tuntuu esiintyvät useammin.
Kommentit (11)
Olen syntynyt 11.11 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli 11pv marraskuuta
13:11 ei ole sama asia. Luku on nimenomaan 11:11, joka aiheutta hämmennystä.
http://en.wikipedia.org/wiki/11:11_(numerology)
Numerologists believe that events linked to the time 11:11 appear more often than can be explained by chance or coincidence.[1]
Mulla tulee katsottua tosi usein kelloa kun se on 22:22, lähes joka päivä. Varmaan alitajuntaisesti vilkuilen kelloa tuohon aikaan, who knows :-D
Numero 11, Mestariluku
Mestari, visionääri, idealismi, inspiraatio, visiot, sisäinen voima.
Intuitiivisin kaikista luvuista. Se edustaa valaistumista - kanavaa alitajuntaan, sisäistä näkökykyä ilman järjen vastaväitteitä, herkkyyttä, hermostunutta energiaa, ujoutta ja epäkäytännöllisyyttä.
Numero 11 pitää sisällään kaikki numeron 2 ominaisuudet kohentuneina karisman, johtajuuden sekä inspiraation lataamina. Se pitää sisällään kahtinaisuuden, joka luo dymaanisen, sisäisen ristiriidan sekä muita katalyysejä sen nykyisessä olomuodossa. Jos tämän luvun voimaa ei käytetä päämäärien tavoitteluun, se voi luoda sisäisiä pelkotiloja.
Numero 11 kulkee tietään voimakkuuden ja itsetuhon välisellä nuoralla. Se pitää sisällään mahdollisuuden kasvuun, pysyvyyteen ja intuitiiviseen ymmärrykseen sekä henkisiin totuuksiin. Tämä mestariluku ei löydä rauhaa järjestä vaan uskosta. Tämä on meedion luku.
En ole kokenut, en kertaakaan. Koko juttu on hölynpölyä ja kaiken maailman taikauskoa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:18"]
13:11 ei ole sama asia. Luku on nimenomaan 11:11, joka aiheutta hämmennystä.
http://en.wikipedia.org/wiki/11:11_(numerology)
Numerologists believe that events linked to the time 11:11 appear more often than can be explained by chance or coincidence.[1]
[/quote]
No kyllä mä sen tiedän ettei ole sama asia, sen takia mä kirjoitinkin että MINÄ katson kelloa ja aika usein se on 13.11.
Eli sun superlukusi jne, ei nyt saanut mun osaltani vahvistusta.
Homeopatiaan ja ennustajiin uskovat paikalla taas...lol!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 18:33"]
Numero 11, Mestariluku
Mestari, visionääri, idealismi, inspiraatio, visiot, sisäinen voima.
Intuitiivisin kaikista luvuista. Se edustaa valaistumista - kanavaa alitajuntaan, sisäistä näkökykyä ilman järjen vastaväitteitä, herkkyyttä, hermostunutta energiaa, ujoutta ja epäkäytännöllisyyttä.
Numero 11 pitää sisällään kaikki numeron 2 ominaisuudet kohentuneina karisman, johtajuuden sekä inspiraation lataamina. Se pitää sisällään kahtinaisuuden, joka luo dymaanisen, sisäisen ristiriidan sekä muita katalyysejä sen nykyisessä olomuodossa. Jos tämän luvun voimaa ei käytetä päämäärien tavoitteluun, se voi luoda sisäisiä pelkotiloja.
Numero 11 kulkee tietään voimakkuuden ja itsetuhon välisellä nuoralla. Se pitää sisällään mahdollisuuden kasvuun, pysyvyyteen ja intuitiiviseen ymmärrykseen sekä henkisiin totuuksiin. Tämä mestariluku ei löydä rauhaa järjestä vaan uskosta. Tämä on meedion luku.
[/quote]
Sopii minuun aika pitkälti (se 11.11 syntynyt)
Vaikea olla uskomatta ennustajiin kun itse on ennustaja.
11 on hyvä. Kannattaa jatkaa sillä tiellä. 22 myös. Mestarit tietävät. Haaste viha. T. 33
Mä olen kiinnittänyt huomiota vain kellonaikaan 13.11.