Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita ihmiset usein ihastelevat teillä käydessään?

Vierailija
03.11.2013 |

Onko jotain sisustusratkaisuja tms. juttuja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä käy ihmisiä. Meistä ei tykätä.

Vierailija
2/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ap itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tietenkin! Ja lisäksi sitä, miten meillä on niin siistiä ja kaunista.

Vierailija
4/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteyttä, avaruutta ja valkoisia nahkasohvia. Nuo on ne mistä joka kerta joku mainitsee.

Vierailija
5/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rottia :D

Vierailija
6/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta teiniä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja, sohvaa, perintöpiironkia sekä erästä taulua.

 

Noi siis niiltä jotka käyvät ensimmäistä kertaa, muuten kaverini tietävät ettei todellakaan tarvitse kehua, varsinkaan mitenkään ylisanoin. 

 

Sellainen normaali riittää, sama mitä itsekin teen; sanon jotain kivaa jos on jotain aihetta sanoa. 

Vierailija
8/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiötä ja sitä että tavaraa on niin vähän. Jotkut ihastelee kirjahyllyn sisältöä, mutta sen olemassaolo selvästi jakaa mielipiteitä. "Oletteko muka lukeneet nämä kaikki" ja "minä justiinsa kuskasin kirppikselle molemmat Remeksen romaanit, kuka tuollaisia turhakkeita ostaa" (kun puhujalla on kuitenkin se matkamuistokokoelma siinä perhealttarin ympäristössä).

Joo, ollaan vähän wt. Peruskodissa asutaan eikä sisusteta kuin käymällä Ikeassa joskus, ei ole mitään katseenvangitsijoita. Ei niitä ihania perittyjä juttuja tai upeita roskalavalöytöjä. Naapuri kyllä löysi muovikassillisen kakkaa pihallamme olleesta roskalavasta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa, paras sisutuselementti. :)

Vierailija
10/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteyttä ja avaruutta. Meillä ei ole turhaa krääsää lojumassa nurkissa, sekin ihmetyttää monia. Mun mielestä meillä ei ole aina kovinkaan siistiä, mutta kaikki vieraat mainitsevat aina asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Meillä ei ole nätti koti eikä meidän lapsi ole hyvinkäyttäytyvä. Söpö se kyllä on ja me ollaan ihan mukavia ihmisiä. :D

Vierailija
12/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graniittitasoja, korkeita huoneita sekä makuuhuoneen ranskalaisia ovia. Niin ja master bathroomia ne ketkä sinne asti ovat päässeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodikkuutta (ei liian siistiä) ja kahvintuoksua ilmassa.

Vierailija
14/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodikkuutta ja yhtä isoa viherkasvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalaa. Olohuoneen ikkunoista näkee suoraan merelle. 

Vierailija
16/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenään samaa sarjaa olevia vitriiniä ja kirjahyllyä on yleensä kehuttu. 

Vierailija
17/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenään samaa sarjaa olevia vitriiniä ja kirjahyllyä on yleensä kehuttu. 

Vierailija
18/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenään samaa sarjaa olevia vitriiniä ja kirjahyllyä on yleensä kehuttu. 

Vierailija
19/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiä marimekon verhoja. Varmaan yrittävät kääntää päänsä pois keittiön lika-astioista yms lapsiperhekaaoksesta ja yrittävät olla huomaamatta jolloin katse osuu räväköihin verhoihin ja niistä on hyvä kehittää hätäkehu.

Vierailija
20/40 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihan järveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme