Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämmöistäkö nykyään on nettideiteissä?

Vierailija
13.09.2020 |

Mies laittaa viestin, jossa kertoo itsestään ja on kiinnostunut.
Vastaan samoin, vien juttua eteenpäin
Mies laittaa pian uuden viestin, jossa myötäilee sanomaani ja kertoo lisää itsestään.
Vastaan myönteisesti ja tuon taas uutta esiin, mihin tarttua ja kommentoida.
-
Sen jälkeen ei enää kuulukaan mitään.
Tämä on tapahtunut useamman kerran.
Yhdelle laitoin viestiä vielä muutaman päivän jälkeen, ei vastausta.
Eli onko niin, ettei kiinnostusta kumminkaan ole?
Minua håmmentää se, että itse ovat tehneet aloitteen ja viestien sisällön perusteella meillä olisi yhteistä ja haluaisin itse tutustua vähän enemmän kuin 2 viestin verran (= ei voi sanoa juuta eikä jaata).

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on aina ollut. Joko se juttu lähtee lentoon tai sitten ei. Ja jos se juttu lähtee lentoon yhden kanssa, muut yleensä siinä kohtaa jää. Ihmisillä on myös muuta elämää, sekin vaikuttaa. Samoin turnausväsymys, jos on pitkään tehnyt sitä viestittelyä.

Miksi ei voisi jutella useamman kanssa samaan aikaan, vaan pitää ghostata ne muut, jos joku kiinnostavampi sattuu kohdalle? Itse olen pystynyt chattailemaan ainakin kolmen naisen kanssa samanaikaisesti.

M31

Itselle tekee tuskaa jutella edes kahden kanssa samaan aikaan. Välillä niin on käynyt, mutta haluan aika nopeasti päättää mielessäni, kenen kanssa oikeasti haluan jatkaa juttua.

M40

Siis pitääkö kaiken tapahtua reaaliajassa?! Netissä chattaily ei mielestäni käy tutustumiseen, mieluummin kirjoitan ja luen harkitumpaa, punnitumpaa tekstiä.

Tutun ihmisen kanssa chat on eri asia. Ja f2f rupattelu vieraankin kanssa. Mutta ei kasvottomana netissä. Pelkkää ajankulua/ajanhukkaa, jos mitään vakavampaa on haussa.

Ap

Ei tosiaan pidä tapahtua reaaliajassa. Tähänkin näköjään vastaan nyt parin päivän viiveellä. Ehkä vielä kahden kanssa voin käydä sitä harkitumpaa keskustelua vähän aikaa ennen kuin päätän keneen haluan keskittyä. On vaan muutakin elämässä, niin en jaksa muistella, mitä kenenkin kanssa olen jutellut ja mikä kukin tyyppi olikaan jne. Lisäksi, jos toinen yrittää jutella (ei reaaliajassa) monen kanssa, sen voi jopa aistia. Viestit alkaa olla suppeita ja vastuu keskustelun etenemisestä vieritetään toiselle. Ehkä siksi, että niistä esim. viidestä muusta tyypistä joku muu viä päähuomion. Eihän tuollaista kilpailua kukaan jaksa, kun on muutakin tekemistä.

Vierailija
22/35 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normimenoa myös naisilta...

Jos sadasta profiilista swaippaa kymmenen jatkoon, niin ehkä kolmen kanssa mätsää. Näistä kaksi hiljenee (jos koskaan edes aktivoituivatkaan) heti alkumetreillä ja yhden kanssa kanssa tajutaan hetken viestittelyn jälkeen, ettemme olleetkaan toisillemme tarkoitettuja.

Seuraavat sata swaippausta...

Ja seuraavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normimenoa myös naisilta...

Jos sadasta profiilista swaippaa kymmenen jatkoon, niin ehkä kolmen kanssa mätsää. Näistä kaksi hiljenee (jos koskaan edes aktivoituivatkaan) heti alkumetreillä ja yhden kanssa kanssa tajutaan hetken viestittelyn jälkeen, ettemme olleetkaan toisillemme tarkoitettuja.

Seuraavat sata swaippausta...

Ja seuraavat...

Tuotahan se on joka tapauksessa. Paljon saa profiileja kahlata läpi, että jotain järkevää löytyy. Rimaa laskemalla mätsejä enemmän, mutta jos ei lähtökohtaisesti kiinnostaa, niin eipä niillä mätseillä mitään tee.

Vierailija
24/35 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella useamman kanssa yhtäaikaa. Lähtee treffeille aina vuorollaan sen kanssa, joka pyytää. Itselläni tärppäsi noin vuosi sitten tinderissä. Sovellusta käytin noin 2 vuotta.

Vierailija
25/35 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on..

Mulle on käynyt monta kertaa niin että kysyt naista treffeille ja nainen vastaa että mennään vaan ja sitten kun ehdotan hänelle aikoja niin ei enää mitään ja vähän ajan päästä poistaa minut matcheista.

Ja vaikka saisit treffit sovittua niin edellispäivänä tai samana päivänä tulee peruutus naiselta.

Viime kerralla kävi niin että treffit sovittiin 5 päivän päähän ja ajattelin että ehkä työkiireiden takia, mutta sainkin pakit kun nainen päätti keskittyä toiseen mieheen eli minun treffini meni 5 päivän päähän sen takia että hän treffaili toista miestä. Minä olin sitten se varamies näköjään..

Vierailija
26/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ihan hauskaa puolin ja toisin.

Keskiviikkoisin ja torstaisin tämä hiljaisten naisten joukko aktivoituu ja ehdottaa tapaamista viikonlopulle. Kun kerrot, että on jo menoa, niin osa kysyy, että kuinka voi olla niin kiire, ettei ehdi edes vilaukselta näkemään. No sitten tarkennan, että perjantain pyhitän kotitöille ja että lauantaiksi sekä sunnuntaiksi on jo sovittu treffit. Sitten alkaa ruinaaminen perjantaista ja kimpoilu lauantaista sekä sunnuntaista.

Ja koska omalla tavallaan tuo heidän käyttäytyminen on niin ennalta-arvattavaa ja hauskaa, niin en poista heitä, vaan käyn tämän saman keskustelun yhä uudestaan ja uudestaan.

Joskus toki tekisi mieli kysyä, että mikä idea on olla vastaamatta viestiin ja sitten viime hetkellä yrittää rypistellä treffejä kasaan. No vastauksenhan kyllä jokainen tietää.

Vierailija
27/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naiset tekevät tätä Tinderissä. Ja vaikka tulee mätsi niin jotkut eivät halua edes jutella. En ymmärrä miksi pitää tykätä jos ei ole kiinnostusta edes vaihtaa ajatuksia?

Vierailija
28/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin alkukesästä "hauskan" keskustelun tästä yhden mätsin kanssa.

Keskustelu lähti käyntiin, kun kyllästyin hänen tapaansa vastata viesteihin todella hitaasti:

Minä: "Vähän verkkaisesti etenee tämä keskustelu, nykyisellä vauhdilla vaihdamme ajatuksia noin 4-6 krt/kk. 😀 Jotain kiireitä?"

Nainen: "Haluan tutustua sinuun kunnolla ennen kuin tapaamme livenä."

Minä: "Tehdäänpä sillain, että jätetääs tämä tähän. Hauskaa kesää!"

[Naurua ja unmatch]

Vierailija
29/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu lähti käyntiin, kun kyllästyin hänen tapaansa vastata viesteihin todella hitaasti:

Minä: "Vähän verkkaisesti etenee tämä keskustelu, nykyisellä vauhdilla vaihdamme ajatuksia noin 4-6 krt/kk. 😀 Jotain kiireitä?"

[Naurua ja unmatch]

Ei se ollut susta kiinnostunut, kunhan roikotti sua vaan varalla. Toki selitys hitaille vastauksille ihan älytön, taisit siis väistää luodin.

Vierailija
30/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Mikään ei enää yllätä. Oletan että hiljenevät kun eteen tulee parempi. Sellasta se on.

Joo. Ap tipahti varalle.

Joko hyväksyt sen, että sinuun otetaan yhteyttä kun muut sun yläpuolella on kelattu läpi tai sitten unohdat tuon roikottajan tyystin.

Vierailija
31/35 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Naurua ja unmatch]

Liian hidaskaan kommunikointi ei ole hyvä, mutta itse mielellään viestittelisin naisen kanssa vähemmän ja sitten vaan tapaisin kohtalaisen nopeasti, kun molemmille sopii. Kaikista kammottavimpia on sarjadeittailijanaiset, jotka viestittelee ties kuinka monen kanssa samaan aikaan reaaliajassa jatkuvasti ja kalenteri on täynnä sovittuja deittejä kaikille mahdollisille illoilla. Kukaan ei tietenkään näille kelpaa, vaan uskotaan, että sieltä se tulee vastaan, kun satoja treffejä jaksaa käydä katsomassa.

Vierailija
32/35 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/35 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu, se on kehareille

Vierailija
34/35 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naiset tekevät tätä Tinderissä. Ja vaikka tulee mätsi niin jotkut eivät halua edes jutella. En ymmärrä miksi pitää tykätä jos ei ole kiinnostusta edes vaihtaa ajatuksia?

Koska tulee se Pokemon-efekti ja pitää vaan kerätä mätsejä siitä keräämisen ilosta.

Vierailija
35/35 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Naurua ja unmatch]

Mahtoikohan olla sama nainen jolle minä kirjoittelin joskus. Vastaili vaan lyhyesti joo/jaa eikä kunnon keskustelua saanut kirveelläkään. Kun kysyin treffeistä, niin just tollanen samanlainen vastaus, että haluaa ensin tuntea paremmin. Eli eipä sitten tavata koskaan, ajattelin ja poistin hetken päästä.