Liikaa viestejä miekkosilta :( En jaksa vastata!
Kun näen sen viestimäärän, tekee mieleni vain käpertyä sänkyyn nukkumaan.
Kommentit (20)
Anna tuheroa ja tutustutaan sen jälkeen.
Mä en ole saanut yhtäkään... Järjestä sihteeri vastailemaan puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia lähdin Tinderistä, en jaksanut alkaa arpomaan.
En ole tinderissä.
Ap
Tuon takia poistin kaikki someprofiilini!
Instassa 8 viestiä. Whatsapissa muutamat miekkoset kirjoittelevat. Dominikaanimiekkonen heräsi myös. Eräässä paikassa, jossa etsin kavereita (miekkosista), tulee viestiä. Tietysti se on vain kaverimielessä, mutta lisäksi on nämä kaikki muut miekkoset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut yhtäkään... Järjestä sihteeri vastailemaan puolestasi.
Kun nallekarkit ei mee tasan
On varmasti raskasta olla etuoikeutetussa asemassa, en osaa kuvitellakaan!
Ja voin kertoa, että tilanne on ollut TODELLA paljon pahempi! Instassa oli yhdessä vaiheessa varmaan kuukausitolkulla ties miten halvatun monta avaamatonta viestiä. En vain kyennyt enää. Nyt on vain 8.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti raskasta olla etuoikeutetussa asemassa, en osaa kuvitellakaan!
On! Tulee sellainen olo kuin olisi yötä päivää töissä. Kun viestejä vain kertyy ja kertyy, niihin vastaaminen alkaa olemaan rankkaa!
Naikkonen haluaa viestejä, mutta saatuaan niitä haluaa sänkyyn yksin. Jaksat kuitenkin tänne kirjoittaa. Käske ensimmäiseen viestin lähettäjän tulla sänkyysi. Jatkat siten, kunnes löydät sopivan, ei tarvitse kovasti viestitellä.
Naikkosilla on naikkosten ongelmat.
Joista suurinosa hakee vain seksiä. Ahdistavaa keskustella hetki toisen kanssa ja yhtäkkiä saada ehdottelu viesti puskista. Poistin tinderin.
Vierailija kirjoitti:
Joista suurinosa hakee vain seksiä. Ahdistavaa keskustella hetki toisen kanssa ja yhtäkkiä saada ehdottelu viesti puskista. Poistin tinderin.
En ole tinderissä.
Ap
Miust o todella julmaa jättää vastaamatta toiselle. :o Mut mitäpä se miulle kuuluu… M25
Vierailija kirjoitti:
Miust o todella julmaa jättää vastaamatta toiselle. :o Mut mitäpä se miulle kuuluu… M25
Sinä olet kyllä harvinaisen rasittava tyyppi :o:o:o kyllä minä vastaan kunhan on riittävästi energiaa. Kun ei se jää yhteen viestiin, vaan vastauksen jälkeen viestejä tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö sie miun kanssa naimisiin?
Mie oon kyllä jo 32, mutta oon siuta seuraillut ja taijan olla vähän ihastunu sinnuun 🙄
Sie oot hyvätapainen ja kunnioittava nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö sie miun kanssa naimisiin?
Mie oon kyllä jo 32, mutta oon siuta seuraillut ja taijan olla vähän ihastunu sinnuun 🙄
Sie oot hyvätapainen ja kunnioittava nuori mies.
Tarkoitit varmaan miekkonen
Tuon takia lähdin Tinderistä, en jaksanut alkaa arpomaan.