Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämmöistäkö nykyään on nettideiteissä?

Vierailija
13.09.2020 |

Mies laittaa viestin, jossa kertoo itsestään ja on kiinnostunut.
Vastaan samoin, vien juttua eteenpäin
Mies laittaa pian uuden viestin, jossa myötäilee sanomaani ja kertoo lisää itsestään.
Vastaan myönteisesti ja tuon taas uutta esiin, mihin tarttua ja kommentoida.
-
Sen jälkeen ei enää kuulukaan mitään.
Tämä on tapahtunut useamman kerran.
Yhdelle laitoin viestiä vielä muutaman päivän jälkeen, ei vastausta.
Eli onko niin, ettei kiinnostusta kumminkaan ole?
Minua håmmentää se, että itse ovat tehneet aloitteen ja viestien sisällön perusteella meillä olisi yhteistä ja haluaisin itse tutustua vähän enemmän kuin 2 viestin verran (= ei voi sanoa juuta eikä jaata).

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei enää yllätä. Oletan että hiljenevät kun eteen tulee parempi. Sellasta se on.

Vierailija
2/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on. Naiset tekevät just samoin (paitsi eivät aloita mitään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko siellä ei ole olla. 

Yleensä naiset jaarittelee turhia, vaikka paras tapa on tavata heti. Mutta älkää uskoko neuvoja 

Vierailija
4/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on aina ollut. Joko se juttu lähtee lentoon tai sitten ei. Ja jos se juttu lähtee lentoon yhden kanssa, muut yleensä siinä kohtaa jää. Ihmisillä on myös muuta elämää, sekin vaikuttaa. Samoin turnausväsymys, jos on pitkään tehnyt sitä viestittelyä.

Vierailija
5/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa se on ollut tuollaista viime aikoina. Taitaa olla uusi ilmiö, koska en muista, että muutama vuosi sitten olisi ollut näin nihkeää. Itse en ghostaile naisia. En sitten tiedä, millaisten miesten kanssa olet ollut tekemisissä.

M31

Vierailija
6/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset jaarittelee turhia, vaikka paras tapa on tavata heti. Mutta älkää uskoko neuvoja 

Juttelusta näkee kannattaako edes tavata.

Vierailija
7/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on aina ollut. Joko se juttu lähtee lentoon tai sitten ei. Ja jos se juttu lähtee lentoon yhden kanssa, muut yleensä siinä kohtaa jää. Ihmisillä on myös muuta elämää, sekin vaikuttaa. Samoin turnausväsymys, jos on pitkään tehnyt sitä viestittelyä.

Miksi ei voisi jutella useamman kanssa samaan aikaan, vaan pitää ghostata ne muut, jos joku kiinnostavampi sattuu kohdalle? Itse olen pystynyt chattailemaan ainakin kolmen naisen kanssa samanaikaisesti.

M31

Vierailija
8/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yksi selitys olla, että nuo miehet ovat sattuneet olemaan juuri sillä hetkellä vailla mitään seuraa, ovat laittaneet ehkä muutamalle viestin, koska eivät voi tietää vastaako kukaan mitään. Sitten onkin tullut esim. kolmelta vastaus takaisin ja yksi heistä on ollut kaikkein kiinnostavin. Hänen kanssaan on jatkettu juttua pidemmälle ja muut on unohdettu.

Vierailija
9/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi jutella useamman kanssa samaan aikaan, vaan pitää ghostata ne muut, jos joku kiinnostavampi sattuu kohdalle? Itse olen pystynyt chattailemaan ainakin kolmen naisen kanssa samanaikaisesti.

M31

Itselle tekee tuskaa jutella edes kahden kanssa samaan aikaan. Välillä niin on käynyt, mutta haluan aika nopeasti päättää mielessäni, kenen kanssa oikeasti haluan jatkaa juttua.

M40

Vierailija
10/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema kaikki toimivat Tinderissä siten, että eivät tyydy yhteen vaan aina uutta putkeen. Niin jotta löytys vieläkin parempi.

Vierailija
11/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se on ollut tuollaista viime aikoina. Taitaa olla uusi ilmiö, koska en muista, että muutama vuosi sitten olisi ollut näin nihkeää. Itse en ghostaile naisia.

M31

Muutama vuosi sitten ikäsi alkoi numerolla 2, nyt numerolla 3. Kuvittelet, että ainoa mikä on muuttunut on nykyajan nettideittailu? Et enää ole nuori mies, jota katselee naiset, jotka on valmiit ottamaan riskin hyvän potentiaalin kohdalla. Nyt sulla on jo oltava näyttöä, että potentiaali on toteutunut.

Vierailija
12/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se on ollut tuollaista viime aikoina. Taitaa olla uusi ilmiö, koska en muista, että muutama vuosi sitten olisi ollut näin nihkeää. Itse en ghostaile naisia. En sitten tiedä, millaisten miesten kanssa olet ollut tekemisissä.

M31

Mistähän nuo alapeukut tulivat? Mietin joskus, alapeukuttaako joku vaan aina, kun näkee allekirjoituksen 'M31'...

M31

Vierailija
13/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap, ja minä olen se, joka kysyy tapaamista! Samoin kysyn heti kuvaa, jos ei ole profiilissa. En tosiaan lähde kirjeenvaihtokaveriksi, vaan poikakaveri on haussa.

Vierailija
14/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit menee sekaisin, et mitä on kirjoittanut kellekin...Noora, Heidi, Johanna, Tina, Jaana, Teija, Hannele, Birgitta..jne, jne....

T. Miäs

Vierailija
15/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap tässä. Nämä lyhyeen lopettavat miehet eivät ole olleet mitään alfauroksia, vaan esim. lyhyt ja erittäin hoikka, toinen lähihoitaja, yksi eläkkeellä. Eli en jaksa uskoa, että heillä olisi linjat kuumina runsaista yhteydenotoista. Minä olen halunnut katsoa, olisko potentiaalia kumminkin, sillä he ovat vaikuttaneet aidoilta, kypsiltä persoonilta.

Sekin tuli mieleen, ovatko vetäytyneet siksi, että minulla on enemmän koulutusta ja taustani on muutenkin laaja-alaisempi eli olen nähnyt maailmaa.

Vierailija
16/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, älkää uskoko neuvoja. Oma valinta

Vierailija
17/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko yksi selitys olla, että nuo miehet ovat sattuneet olemaan juuri sillä hetkellä vailla mitään seuraa, ovat laittaneet ehkä muutamalle viestin, koska eivät voi tietää vastaako kukaan mitään. Sitten onkin tullut esim. kolmelta vastaus takaisin ja yksi heistä on ollut kaikkein kiinnostavin. Hänen kanssaan on jatkettu juttua pidemmälle ja muut on unohdettu.

Ok. Tämä voisi olla käypä vaihtoehto. Viimeksi nimittäin pari miestä viestitteli ollessaan päivystysvuorossa eli yötöissä. Varmaan heille pelkkää ajankulua siellä. :(

Ap

Vierailija
18/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ap tässä. Nämä lyhyeen lopettavat miehet eivät ole olleet mitään alfauroksia, vaan esim. lyhyt ja erittäin hoikka, toinen lähihoitaja, yksi eläkkeellä. Eli en jaksa uskoa, että heillä olisi linjat kuumina runsaista yhteydenotoista. Minä olen halunnut katsoa, olisko potentiaalia kumminkin, sillä he ovat vaikuttaneet aidoilta, kypsiltä persoonilta.

Sekin tuli mieleen, ovatko vetäytyneet siksi, että minulla on enemmän koulutusta ja taustani on muutenkin laaja-alaisempi eli olen nähnyt maailmaa.

Kai tuo on jokin persoonakysymys sitten, että heivataan toinen yhtäkkiä jostain äkillisestä oikusta johtuen. Itse en ole koskaan tajunnut tuollaista käytöstä, sillä minusta toisille pitää olla kohtelias ja olen sen verran tunnollinen, että en "unohda" vastata kenenkään viesteihin enkä viitsi lopettaa juttelua vain siksi, että minulla olisi tietyllä hetkellä muutakin tekemistä tai ei huvita juuri silloin. 

M31

Vierailija
19/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, älkää uskoko neuvoja. Oma valinta

Miksi mä uskoisin neuvoa joka toimii ehkä sinulle mutta ei minulle?

Vierailija
20/35 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Itselle tekee tuskaa jutella edes kahden kanssa samaan aikaan. Välillä niin on käynyt, mutta haluan aika nopeasti päättää mielessäni, kenen kanssa oikeasti haluan jatkaa juttua.

M40

Siis pitääkö kaiken tapahtua reaaliajassa?! Netissä chattaily ei mielestäni käy tutustumiseen, mieluummin kirjoitan ja luen harkitumpaa, punnitumpaa tekstiä.

Tutun ihmisen kanssa chat on eri asia. Ja f2f rupattelu vieraankin kanssa. Mutta ei kasvottomana netissä. Pelkkää ajankulua/ajanhukkaa, jos mitään vakavampaa on haussa.

Ap