Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako loukkaantua, jos aikuinen lapsi ei vastaa puheluuni?

Vierailija
13.09.2020 |

Minä haluan että vastaa

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä opetit, että et ole saatavilla etkä tavoitettavissa. Olit aina töissä eikä sinuun ollut mahdollista saada yhteyttä. Nyt kun jäit eläkkeelle, loukkaannut siitä, kun soittoosi ei vastata.

Vierailija
42/42 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten saa loukkaantua, jos ei saman päivän aikana soita takaisin, paitsi tietysti jos on joku painava syy olla soittamatta.

Miksi saa loukkaantua, jos ei soita takaisin?

Asia voi olla tärkeää. Joku voi olla loukkaantunut/sairastunut/kuollut, voi olla hätätilanne jne. Tai täytyy hoitaa joku asia mahdollisimman pian, jonka hoitaakseen tarvitsee yhteyden.

Oon tosi kiitollinen kun lapsuuden perheestäni soitellaan puolin ja toisin aina takaisin, jos ei pysty vastaamaan ja viesteihin vastataan aina. Tiedetään sit että ei tarvitse huolehtia.

Ja onhan se ihan perus kohteliaisuutta noteerata toinen.

Hätätilanteessa laitetaan tekstari tai wa viesti perään. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee sitä pidempiä yksinpuheluita hän harrastaa esim. äitini 30-60 min ihan turhaa jo aikaisemmin puhuttua löpinää, ei jaksaisi millään taas kuunnella miten kamalaa sitä ja tätä on hänelle tapahtunut noin 100 vuotta sitten.

Muistan kun äitini oli saman ikäinen kuin minä nyt olen, väisteli ihan tyynesti suvun puheluita eikä soitellut lapsilleen 24/7. Meno on nyt ihan toinen ja ahdistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla