Saako loukkaantua, jos aikuinen lapsi ei vastaa puheluuni?
Kommentit (42)
Meillä laitetaan aina viestiä perään, jos asiai on tärkeä, soitellaan sit takaisin.
Kaikesta saa loukkaantua. Oli mullakin nuorena aikuisena vaihe, etten vastannut. Tuntui vaan liian raskaalta kommunikoida äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitetaan aina viestiä perään, jos asiai on tärkeä, soitellaan sit takaisin.
Meillä ei vastaa viesteihinkään. T. Nro 1
No saahan sitä loukkaantua ihan mistä vaan. Eri asia sitten kannattaako.
Et. Sillä voi olla muuta hommaa juuri sillon, sitä omaa elämää. Soitat myöhemmin uudestaan tai laitat asiasi viestillä.
Epäilen että lapsellasi on hyvä syy olla vastaamatta. Pidätkö häntä omana omaisuutenasi?
"Minä haluan että vastaa"
:DD Keksipä sisältöä omaan elämään ja anna sen aikuisen lapsen jo elää omaansa.
Ei, aikuisella lapsella ei ole mitään velvollisuutta vastata sinulle tai tehdä tiliä tekemisistään. Toki jos saman katon alla asutte, on kohteliasta kertoa suurinpiirtein missä on ja koska tulee.
Kuinka usein soittelet? Mitä asiaa sinulla olis tällä kertaa ollut? Koska meinasit saada napanuoran poikki?
Vastaatko sinä aina, kun lapsesi soittaa? Vai soittako hän koskaan...?
Lapsi haluaa potea darraa rauhassa.
Soita huomenissa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vastaa viesteihinkään. T. Nro 1
Katsopa itseäsi vaikka siitä vessan peilistä. Syypää näkyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein soittelet? Mitä asiaa sinulla olis tällä kertaa ollut? Koska meinasit saada napanuoran poikki?
Meillä on varmaan mennyt 4v kun on viimeksi puhuttu. T. Nro 1
Saat sinä loukkaantua, mutta se ei vaikuta siihen, että aikuinen lapsi ei ole vanhemmilleen tilivelvollinen mitenkään. Useimmat kyllä jossain vaiheessa vastaavat, jos se oma vanhempi on jokseenkin siedettävä tapaus.
Minä en useinkaan vastaa kännykkäpuheluihin, koska en halua puhua esim. bussissa tai kaupassa. Soitan sitten itse takaisin paremmalla hetkellä.
Sitten saa loukkaantua, jos ei saman päivän aikana soita takaisin, paitsi tietysti jos on joku painava syy olla soittamatta.
Soitatko usein? Valitat ja vaadit palveluksia?
Minä lopetin vastaamisen, kun vanhemmilla ei koskaan ollut mitään oikeaa asiaa. Mulla on muutakin tekemistä kuin selittää kuulumisiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on varmaan mennyt 4v kun on viimeksi puhuttu. T. Nro 1
Mitä tapahtui?
Oletko meidän äiti? Sisko loukkaantui kun tuli Suomeen oltuaan ulkomailla 2 vuotta ja sinä soitit hänelle ja käskit tulla sun luo siivoamaan. Ei ole sen jälkeen vastannut sulle tuosta syystä.
Ei minullakaan ikinä vastaa. Suuttunut kun ei ole perintöä jättää.